Gå til innhold

X-Files - 6 nye episoder


NordicViking

Anbefalte innlegg

Tretten år etter forrige sesong introduseres nå et nytt nerverpirrende kapittel i X-Files-historien, med seks event-episoder fra serieskaper og produsent Chris Carter, der stjerner David Duchovny og Gillian Anderson gjeninntrer i rollene som de ikoniske FBI-agentene Fox Mulder og Dana Scully. 

Seriestart i USA er søndag 24. januar. Seriestart i Norge er torsdag 28. januar på TV3.

Endret av NordicViking
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, NordicViking skrev:

Tretten år etter forrige sesong introduseres nå et nytt nerverpirrende kapittel i X-Files-historien, med seks event-episoder fra serieskaper og produsent Chris Carter, der stjerner David Duchovny og Gillian Anderson gjeninntrer i rollene som de ikoniske FBI-agentene Fox Mulder og Dana Scully. 

Seriestart i USA er søndag 24. januar. Seriestart i Norge er torsdag 28. januar på TV3.

I know. Gleder meg :) Så alle sesongene i fjor sommer for å friske opp. Dette blir (forhåpentligvis) bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var vi igang igjen. Mulder og Scully er blitt eldre, men konspirasjonene er de samme.  :popcorn:

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Smoking Man (William B. Davis) er med denne gangen også. Og han røyker fortsatt.  :fnise:

 

 

X-Files-cigarette-smoking-man-167111-b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte de 9 andre sesongene godt men det var rimelig forvirrende på slutten...og jeg skjønte ALDRI hva greia var med sigarettmannen var!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, DreamOn skrev:

Likte de 9 andre sesongene godt men det var rimelig forvirrende på slutten...og jeg skjønte ALDRI hva greia var med sigarettmannen var!

Han er en av lederne for konspirasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, NordicViking skrev:

Han er en av lederne for konspirasjonen.

Konspirasjon for hva?   Skjønte aldri helt det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det på tv nå, men fy søren så irritert jeg blir over reklamen til Tv3! Blir jo avbrutt flere ganger i episoden av den verst tenkelige reklamen ever - Tone Damli som synger den fæle ManU-sangen! Jeg blir gal, og det er ikke av konspirasjonsteoriene i X-files! 

Noen som har tips til hvor jeg eventuelt kan streame når det sendes i USA? Eller må jeg bli pirat igjen? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, DreamOn skrev:

Konspirasjon for hva?   Skjønte aldri helt det der...

Konspirasjonen mellom "eliten" (Syndikatet) og de utenomjordiske. Sigarettmannen var en av dem som "ryddet opp" i løse tråder for å holde sannheten skjult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, NumberSix skrev:

Ser det på tv nå, men fy søren så irritert jeg blir over reklamen til Tv3! Blir jo avbrutt flere ganger i episoden av den verst tenkelige reklamen ever - Tone Damli som synger den fæle ManU-sangen! Jeg blir gal, og det er ikke av konspirasjonsteoriene i X-files! 

Noen som har tips til hvor jeg eventuelt kan streame når det sendes i USA? Eller må jeg bli pirat igjen? 

Viaplay sender de nye episodene. Har sett de to første. 

Endret av Polly Ester
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Polly Ester skrev:

Netflix sender de nye episodene. Har sett de to første. 

Takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, NumberSix skrev:

Takk! 

Netflix er feil. Det er Viaplay. Sorry.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonGangerTo

Var stor fan av serien i perioden 1993-2002. Gledet meg lenge til å se de nye episodene og ble ikke skuffet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan Gillian Andreson ser ut som hun gjør...hun er 47 år...hun har selvfølgelig både botox, filler og muligens løftet øyelokk ++ ..må si det er utrolig bra utført. Noe av det beste jeg har sett på hollywoodstjerner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gillian Anderson ble tilbudt bare halvparten av lønnen som David Duchovny får. Hva synes vi om det da? Likt lønn for likt arbeid?  Skal han fortjene mer fordi han er mer kjent? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye humor i episode 3. Og Mulder hadde tema fra X-files som ringetone på mobilen.  :hoho:

 

X-files06-b.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en komiserie?   Er 12 min uti episode 3.  Er ikke min humor akkurat. Trodde dette var en serie om overnaturlige fenomener...ikke en parodi!

Endret av DreamOn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...