Gå til innhold

Tysk by vil innføre kvinnesoner på bussen for å hindre overgrep fra flyktninger.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om dette hadde vært en overgrepsbølge hvor fleire hvite menn forgrep seg på innvandrer-kvinner? Kan dere forestille dere hvordan heile verden hadde reagert? Hylekoret hadde skreket opp om rasisme og urettferdighet, og hvordan alle hvite menn er veldig onde, slemme og farlige.

Aviser, TV og samtlige politikere hadde kommet med negative uttalelser og fordømmelser. Men når veldig store grupper med innvandrer-menn går spesifikt etter hvite kvinner (også mindreårige jenter) så er det ingen som nevner rasisme. Kan noen forklare hvordan dette egentlig henger sammen?

Anonymkode: 7994a...94c

Politisk korrekthet er og blir en folkesykdom 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt hvordan man skal håndheve dette. Om kvinner setter seg bak og innvandrer mennene går bakover i bussen, hva skal skje da? Skal de ha vakter inne på bussen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
2 timer siden, Fredsmegleren skrev:

Politisk korrekthet er og blir en folkesykdom 

Ja det er som en pest og kolera blandet med AIDS. Med et snev av tuberkulose. Som er innbakt i en kreftsvulst.

Endret av Balian de Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det største problemet er en manglende vilje hos myndighetene til å oppdra "gjester" i vår kultur og kreve at de skal tilpasse seg. Det er også et problem at vanlige nordmenn skal være så fleksible og møtekommende at raderer sin egen kultur. F.eks. når man ikke forsvarer kvinners rett til å sole seg toppløse, at gutter og jenter har gym og svømming sammen og når man vil fjerne kors når kristne leirsteder leies til flyktningemottak. Den voldsomme seksualiseringen av nakenhet, og at nordmenn flest lar det skje, er også et knefall for fremmede kulturer.

Anonymkode: 92c61...969

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, julia83 skrev:

Jeg skjønner ikke helt hvordan man skal håndheve dette. Om kvinner setter seg bak og innvandrer mennene går bakover i bussen, hva skal skje da? Skal de ha vakter inne på bussen?

Som alle andre steder. Tydelig  skilting er en svært god start. Tilfeldig kontroll med bøtelegging styrker videre. Kvinner og menn har forskjellige toaletter. Det respekteres i svært stor grad uten at man trenger vakter.

Anonymkode: 92c61...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21. januar 2016 at 8.02, Silenox12 skrev:

De som blir tatt for overgrep, skal rett ut. Uansett konsekvens, ikke sendes på kurs. Kurs vil også være bortkastede penger. Ingen må en gang la seg lure til og tro at vi her i Norge kan endre noe på deres kultur og religiøse ståsted i forhold til kvinner.

Norge får ikke lov å være så naive at man tror det hjelper å sende en overgriper på kurs - de må utvises på dagen! 

Anonymkode: cfc75...ba9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Norge får ikke lov å være så naive at man tror det hjelper å sende en overgriper på kurs - de må utvises på dagen! 

Anonymkode: cfc75...ba9

Er nok redd for at veldig mange i dette land er så naive at det hjelper å sende disse på kurs. Det handler nok mye om at de ikke forstår deres kultur og religion. Selv akademikere som liksom er lærde på denne religion og kultur vil ofte vise seg så naive. Det interessante er hvorfor?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flyktninger er ikke problemet. Europeiske menn er problemet. Hvite, europeiske menn er de verste overgriperne. Hvite menn bør holdes ute fra bussene og stenges inne på lukkede anstalter, sånn at vi kvinner kan få gå i fred og ta bussen i fred sammen med de multikulturelle. 

Muslimer er en berikelse. Vi har mye å lære av dem. Flere venninner av meg har allerede konvertert til islam, og snart gjør jeg det også. 



 

Anonymkode: df89f...0e3

Jeg er uenig i at etnisitet spiller en vesentlig rolle her. Europeiske menn er neppe verken bedre eller verre enn innvandrermennene hva gjelder overgrep. Essensen er at menn uansett etnisitet utgjør en alvorlig trussel mot kvinners liv og helse. Dette viser at tida er mer enn moden for å innføre ordninger som hindrer menn i komme nær kvinner for eksempel på kollektivtransportmidler. Kvinner må slippe innpåslitne menn enten disse er vestlige eller har innvandrerbakgrunn.

Anonymkode: d635c...386

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Silenox12 skrev:

Er nok redd for at veldig mange i dette land er så naive at det hjelper å sende disse på kurs. Det handler nok mye om at de ikke forstår deres kultur og religion. Selv akademikere som liksom er lærde på denne religion og kultur vil ofte vise seg så naive. Det interessante er hvorfor?

Se på feministene, de lyger siden det er i selv interessen til dem. Falsk statistikk, dobbelmoral og egen prosjekter som ikke inne fater feminisme i det hele tatt. Jeg syns at vi skal sende dem til Saudi Arabia i et halvt år, for å studere en faktisk kultur som bruker voldtekt som et virkemiddel for å underkue kvinner. Akademikere lever sin egen ekkoboble.     

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er uenig i at etnisitet spiller en vesentlig rolle her. Europeiske menn er neppe verken bedre eller verre enn innvandrermennene hva gjelder overgrep. Essensen er at menn uansett etnisitet utgjør en alvorlig trussel mot kvinners liv og helse. Dette viser at tida er mer enn moden for å innføre ordninger som hindrer menn i komme nær kvinner for eksempel på kollektivtransportmidler. Kvinner må slippe innpåslitne menn enten disse er vestlige eller har innvandrerbakgrunn.

Anonymkode: d635c...386

jeg tror nok at vi kvinner frykter mer invader menn enn norske menn, med god grund. Sverige har verden nest høyeste voldtekts rate, forklar den du. Generelt så ser muslimske menn ser oss som eiendeler og kveg.      

Endret av Missjinx
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Missjinx skrev:

Jeg tror nok at vi kvinner frykter mer innvandrermenn enn norske menn, med god grunn. Sverige har verden nest høyeste voldtektsrate, forklar den du. Generelt så ser muslimske menn oss som eiendeler og kveg.      

Du har sikkert rett i at kvinner frykter innvandrermenn mer enn de frykter etniske nordmenn. Dette er imidlertid ikke rasjonelt begrunnet, men det er et uttrykk for fremmedfrykt. Kvinner har god grunn til å frykte menn generelt, uansett etnisitet.

Anonymkode: d635c...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Europeiske menn er neppe verken bedre eller verre enn innvandrermennene hva gjelder overgrep.

Anonymkode: d635c...386

Dette er en grov påstand uten noen rot i virkeligheten. Ser man til vårt naboland Sverige så hadde de i 1975 421 anmeldte voldtekter, i 2014 var tallet 6620, en økning på nesten 1500 prosent. Dette skyldes svensk ukontrollerte innvandring av ikke vestlige. Ja jeg vet det ikke er politisk korrekt og beskrive hva som er fakta. Men vi er inne i en ny tid, der fakta om ikke vestlig innvandring må frem. Det handler om vår fremtid.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Missjinx skrev:

Se på feministene, de lyger siden det er i selv interessen til dem. Falsk statistikk, dobbelmoral og egen prosjekter som ikke inne fater feminisme i det hele tatt. Jeg syns at vi skal sende dem til Saudi Arabia i et halvt år, for å studere en faktisk kultur som bruker voldtekt som et virkemiddel for å underkue kvinner. Akademikere lever sin egen ekkoboble.     

Det er nok enkelte kvinner her i Norge som ville hatt meget godt av et opphold i islamske land. For og lære og forstå det de fornekter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Missjinx skrev:

jeg tror nok at vi kvinner frykter mer invader menn enn norske menn, med god grund. Sverige har verden nest høyeste voldtekts rate, forklar den du. Generelt så ser muslimske menn ser oss som eiendeler og kveg.      

Sverige har riktig nok et stort problem med manglende integrering og alt det fører med seg, men grunnen til de høye stallene på statistikken har å gjøre med hvordan tallene blir registrert. Det er vel ingen som for ramme alvor tror at Sverige har et større voldtektsproblem enn Kongo?

Anonymkode: 16602...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Silenox12 skrev:

Dette er en grov påstand uten noen rot i virkeligheten. Ser man til vårt naboland Sverige så hadde de i 1975 421 anmeldte voldtekter, i 2014 var tallet 6620, en økning på nesten 1500 prosent. Dette skyldes svensk ukontrollerte innvandring av ikke vestlige. Ja jeg vet det ikke er politisk korrekt og beskrive hva som er fakta. Men vi er inne i en ny tid, der fakta om ikke vestlig innvandring må frem. Det handler om vår fremtid.

Nei, det skyldes for det første en endring i hvordan voldtekter blir registrert i Sverige (i 2005) og for det andre en økende vilje til å anmelde. Dette kombinert med at de som skrev den artikkelen for gatestone institute (der du har fått disse tallene fra) har bedrevet bevisst manipulering av tallene får det til å fremstå som en økning i 1500%. Jeg kan anbefale å lese orginalrapporten fra BRÅ.

Anonymkode: 16602...ff0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det skyldes for det første en endring i hvordan voldtekter blir registrert i Sverige (i 2005) og for det andre en økende vilje til å anmelde. Dette kombinert med at de som skrev den artikkelen for gatestone institute (der du har fått disse tallene fra) har bedrevet bevisst manipulering av tallene får det til å fremstå som en økning i 1500%. Jeg kan anbefale å lese orginalrapporten fra BRÅ.

Anonymkode: 16602...ff0

Du er i din fulle rett og pynte på tall. Jeg forholder meg kun til hva som er virkeligheten i vårt naboland og de er i store vansker.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Silenox12 skrev:

Du er i din fulle rett og pynte på tall. Jeg forholder meg kun til hva som er virkeligheten i vårt naboland og de er i store vansker.

Jeg pynter ikke på tallene, jeg påpeker at du ikke kan trekke konklusjonen om en reell økning på 1500% basert på de tallene. Tall er ikke verdt noen ting om man ikke ser dem i kontekst. 

Anonymkode: 16602...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sverige har riktig nok et stort problem med manglende integrering og alt det fører med seg, men grunnen til de høye stallene på statistikken har å gjøre med hvordan tallene blir registrert. Det er vel ingen som for ramme alvor tror at Sverige har et større voldtektsproblem enn Kongo?

Anonymkode: 16602...ff0

ja det er kjent siden 2009, 60-70 per 100 000 kvinner kun Botswana er være. ekstruderer du Afrika (mangelfull data) som kontinent så er Sverige det landet i verden med flest voldtekter. At du er så sikker i din sak er faktisk et samfunnsproblem, siden du lar et problem som kunne bli løst til å bli en krise som kommer til ødelegge livet for flere generasjoner.

For deg så betyr det har du et problem, rasistene eller høyreekstreme eller hva du kaler dem, har rett og de kan bevise det. Jo mer du tvi holder på den holdingen og rett og slett dogmatismen, jo mer latterlig gjort blir du og mere og mere marginalisert tilslutt.           

Endret av Missjinx
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Missjinx skrev:

ja det er kjent siden 2009, 60-70 per 100 000 kvinner kun Botswana er være. ekstruderer du Afrika (mangelfull data) som kontinent så er Sverige det landet i verden med flest voldtekter. At du er så sikker i din sak er faktisk et samfunnsproblem, siden du lar et problem som kunne bli løst til krise som kommer til ødelegge livet for flere generasjoner.        

Ja, så sikker er jeg faktisk i min sak. Jeg har sett på tallene og lest rapportene. Det er ingen ting som tyder på at sverige faktisk er det landet i verden med nest mest voldtekter. Hvordan skulle det forøvrig gi mening at svenskene sliter mer med voldtekter enn de landene der mennene dere mener står for voldtektene kommer fra?

Anonymkode: 16602...ff0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi begynne å lage skille mellom mann og kvinne i den grad at vi må ha egne soner på bussen og begynne å kle oss mer "sømmelig " så gir vi dem akkurat det de er ute etter. De har vel lenge gått og irritert seg over hvor frie vestlige kvinner er og lengtet etter å begrense oss til de grader.  Den kulturen de har skal de for pokker ikke dra med inn til vårt land, da får de heller dra tilbake og risikere å bli drept. Er ikke riktig at vi skal begynne med samme undertrykkelsen i vårt land bare for å fø opp utakknemlige kvinnehatere!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...