Gå til innhold

Hvor mange kalorier spiser DU hver dag?


fullkornspasta

Anbefalte innlegg

1.64 og 69 kg. Spiser 1200 kcal i hverdagen og mellom 2000 og 3000 kcal i helga. Skal ned i vekt og har gått ned snart 10 kg.

Endret av Brimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 159 cm, veier 62,8 kg og spiser mellom 1100 og 1300 kalorier 5 dager i uken, og 500 kalorier to dager i uken :) skal ned noen kilo til før jeg gir meg, og 5:2-dietten har funket bra for meg så langt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Jeg er 165 cm. høy og veier 51 kg. Vet ikke helt kaloriinntaket mitt, men målet er å holde meg mellom 51 og 55 kg. Ser jeg at jeg er på vei ned, så fyller jeg på med noen nøtter et par dager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

168 cm høy, veier 67 kg. Veksler mellom spise 1900-2500 avhengig av hvordan jeg har trent. Holder vekten. 

Anonymkode: 00c6c...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

173 cm 61 kg spiser alt fra 1000 kcal til 3000 kcal. Varierer fra dag til dag. Noen dager eier jeg ikke matlyst, andre dager er jeg skikkelig fnysen.

Anonymkode: ae7f2...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

173 cm, 70 kg. Spiser god og sunn mat  til jeg blir passe mett og lar kroppen justere seg selv.

Anonymkode: 38415...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

162cm, 78kg- ligger på 1300-1600kcal. Sakte men sikkert ned i vekt er planen her :trene:

Målet er å ligge på 1500kcal., og så justerer jeg litt med ekstra mat de dagene jeg trener- hvis jeg føler meg sulten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ot,men må si at jeg ble veldig glad når jeg leste gjennom denne tråden.Tror dette er første gang så lenge jeg kan huske i hvert fall hvor de som svarte faktisk lå på en sunn og forsvarlig mengde :)

Anonymkode: d49c3...ce7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 158 "høy" og veier rundt 53 kilo. spiser rundt 1200 kalorier om dagen tror jeg, men er blitt litt dårlig på å telle i det siste. Sjerpings! Ønsker å gå ned til 50 kilo, men vi får se, er jo fornøyd der jeg er nå også, blir vel mer snakk om å stramme opp litt :)

Anonymkode: 4018b...d15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

163 cm, ca 65 kg, ligger på omtrent 1600kcal pr dag. Da har jeg så langt gått ganske jevnt og trutt nedover i vekt.

Vil fortsatt litt ned før jeg øker kaloriinntaket igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maks 2700, ofte mindre. Målsetningen er en vekt på 90 kg, eller lavere. 90 kg i første omgang. Jeg kaller "matloggen" min for "Prosjekt 90". Jeg Kommer til å ha en BMI på 25.5 når jeg når det målet, og altså være noe overvektig, men jeg har en ganske kraftig kroppsbygning, så jeg tror at det ikke skal være for galt.
 Det kommer til å ta noen måneder, og ettersom jeg neppe kan nå det målet uten å planlegge kaloriinntaket ganske detaljert, så tror jeg det kommer til å være ren rutine å jekke ned inntaket noen hundre kalorier dersom jeg ikke er fornøyd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest førstedamen

ca 160 høy, og har alltid veid mellom 48-51kg. Nytter ikke hvor mye god mat og godterier jeg stapper i meg, går ikke opp ett gram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt på meg 12kg etter jeg startet i ny jobb:ph34r:

Disse er på vei vekk, har gått ned 5kg, 7kg igjen 😌 

175cm, 70kg. 1440kcal (+ekstra de dagene jeg trener selvfølgelig). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 173 cm og veier 75,5 kg. Har gått ned fra 92,8 siden i høst ved å ligge på 1300 kalorier daglig. De siste månedene har jeg økt kaloriene til 14-1500 og skal ned til 74 kilo før jeg gir meg og stabiliserer meg der. Vil komme inn under normal vekt på BMI-måling. 

Anonymkode: 7f126...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for innlegg med lavt matinntak i henhold til retningslinjer. 

ninuska_, adm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

167 cm, 99 kg, 1850 kalorier. Har satt meg mål om 24 kg ned på 1 år. 

Anonymkode: af943...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plastic Heart

Prøver å få i meg 2000 kcal om dagen. Blir gjerne litt mindre de dagene jeg er mye på farten, og litt ekstra en og annen lørdag.

Er 165 cm og 52 kg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.1.2016 at 20.10, fullkornspasta skrev:

Og hvor høy er du? Hvor mye veier du? Skal du gå ned/opprettholde vekta/legge på deg?

Bare for moroskyld :fnise:  

Er 170 høy, veier 56, og spiser ca 1000 kalorier om dagen

Anonymkode: 91de9...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...