Gå til innhold

Mammon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ramler av. Greier ikke holde styr på hvem som er hvem av disse rådgiverne(?) til ministerne(??) er. Og de er ikke helt lojale? Eller er det bare meg som er forvirret?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kan ikke fatte at frank blei drept....

Anonymkode: 3f4de...d92

ikke jeg heller

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skjønte hvorfor Frank dro ut til akkurat det firmaet som den døde advokaten hadde jobbet for?  En advokat har jo mange firmaer som klienter?  Og hvorfor i huleste dro han alene? Og hvorfor inn i granskauen satte han på lyset?  Jeg kan skjønne at han vil bøte på alt rotet han har stelt i stand, men det skader jo ikke å bruke hue litt? 

Og hvordan fikk politiet tak i datamaskinen til Hammern? Frank hadde den til han ble angrepet i leiligheten sin og da tok vel angriperen den med seg. Og på mystisk vis har den havnet hos politiet? Var den på gården der Frank, Peter og hun oljefonddama ble holdt fanget? Hvordan havnet den i så fall der? 

Hvorfor gjør de så utrolig mye dumt? Frank ble jo angrepet to ganger og klarte å sette angriperen ut av spill midlertidig, men sørget ikke for å binde dem eller slå dem helt ut så de ikke kunne angripe han igjen som de da selvfølgelig gjorde. 

Hvorfor klikker hun i oljefondet og som jobber for PST (og som vel bør være ganske proff) når Peter har bildet av samboerens kone på dataen (hun i naboleiligheten) ? Blir datamaskinen hennes smittet med nabodamelus? 

Er hun ikke nysgjerrig på hva de kan finne ut om dama? Og hva som har foregått?

Nei, hun orker bare ikke mer...???  Veeeldig sannsynlig, vi damer er jo sååå nysgjerrige :laugh:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som henger med? Jeg skjønner enda mindre etter dagens episode. Tipper det er noen som presser Ellen til å gi fra seg informasjon for å redde datteren, det må være grunnen til at hun ga fra seg disken..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner mammon å ligne på en særs dårlig amerikansk actionfilm med et lavt budsjett... Syns de krysset linjen mellom spennende og patetisk i kveld, måtte le av alle de Istanbul-scenene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva var geia med at duden latet som han var fra CIA? hva var poenget? ellen visste jo han ikke visste det, eller?

Anonymkode: 3f4de...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva var geia med at duden latet som han var fra CIA? hva var poenget? ellen visste jo han ikke visste det, eller?

Anonymkode: 3f4de...d92

Ellen kunne ikke vite om han hadde sett noe da han kopierte i det avlukket der han satt. De ville vel forsikre seg, men litt underlig...

De kan ikke være 100 % sikre på at han forteller om han vet noe uansett. Hvorfor skulle han stole på noen som tilsynelatende redder ham etter sjokket han fikk når Ellen viste seg å være skurk? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20. januar 2016 at 11.59, trinerandine skrev:

Er det forresten noen som vet hvordan man får tak i mammon sesong 1? Laste ned, kjøpe, streaming?

NRK nett TV :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hva sangen heter?

Anonymkode: 3f4de...d92

åå, den likte jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen som vet hva snagen heter??? finner den ikke noe sted

Anonymkode: 3f4de...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

noen som vet hva snagen heter??? finner den ikke noe sted

Anonymkode: 3f4de...d92

Om du husker teksten kan du jo google den. Om ikke ligger episoden ute på nrk.no, kanskje det står i rulleteksten?

Anonymkode: f1928...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 7.2.2016 at 22.25, Bringebær skrev:

Er det noen som henger med? Jeg skjønner enda mindre etter dagens episode. Tipper det er noen som presser Ellen til å gi fra seg informasjon for å redde datteren, det må være grunnen til at hun ga fra seg disken..

Må innrømme at jeg falt av etter denne episoden, og at det ble vel mange plott å holde greie på. Antar at Ellen blir presset på grunn av datteren, men hvem var den personen hun ga disken til? En tredjepart som vi ennå ikke kjenner til? Og hvorfor ble statsministeren egentlig drept? For å bane vei for kinesernes egen mann (eller kvinne) - og hvem er egentlig det? Og hvordan skal Peter komme seg helskinnet bort fra Istanbul? Mange tråder skal nøstes opp i siste episode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, NordicViking skrev:

Må innrømme at jeg falt av etter denne episoden, og at det ble vel mange plott å holde greie på. Antar at Ellen blir presset på grunn av datteren, men hvem var den personen hun ga disken til? En tredjepart som vi ennå ikke kjenner til? Og hvorfor ble statsministeren egentlig drept? For å bane vei for kinesernes egen mann (eller kvinne) - og hvem er egentlig det? Og hvordan skal Peter komme seg helskinnet bort fra Istanbul? Mange tråder skal nøstes opp i siste episode.

Altfor mange, etter min mening. Jeg får en følelse av at manusforfatteren har bestemt at vi seere ikke skal få vite noenting om noe som helst, her gjelder det å holde kortene tett ved brystet og så skal ALT avslører i siste episode.  Sorry, men det er ikke slik man lager spennende tv-krim.  Oppskriften er ikke mange drap, sinte folk som brøler, eller sure folk som krangler med noen hele tiden, oioi så spennende...  :sarkasme:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.2.2016 at 15.01, Frida skrev:

Musikken er en versjon av King Midas "A Ship Glides Through the Night" 

 

Musikk episode 7

takk! :)

Anonymkode: 3f4de...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...