Gå til innhold

Mammon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror det er noen i finansministerens camp. Ikke han selv, det hadde vært for åpenbart, men noen som ønsker dette for han. Den mannlige kjæresten kanksje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som vet hvordan man får tak i mammon sesong 1? Laste ned, kjøpe, streaming?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags rolle har han bergenseren(står stille på navn, sorry)? Minister av noe slag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er spent på fortsettelsen! Lurer på om drapsmannen er den samme som voldtok datteren til statsministeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, trinerandine skrev:

Er det forresten noen som vet hvordan man får tak i mammon sesong 1? Laste ned, kjøpe, streaming?

Jeg ser at Altibox har den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20. januar 2016 at 11.58, trinerandine skrev:

Jeg tror det er noen i finansministerens camp. Ikke han selv, det hadde vært for åpenbart, men noen som ønsker dette for han. Den mannlige kjæresten kanksje?

ahh, ikke dum ide det!!

Anonymkode: 3f4de...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.1.2016 at 18.58, AnonymBruker skrev:

Hvem tror dere skurken?

Anonymkode: 3f4de...d92

Er ikke godt å si, men det virker som det hele er godt organisert. Da sitter nok personen som trekker i trådene ganske høyt oppe. At det ikke kunne være statsministerens egen sønn var jo ganske innlysende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1/26/2016 at 9.25, Dorey skrev:

Jeg er i allefall helt sikker på hvem som har voldtatt dattera til statsministeren. 

Jeg synes det er litt rar stemning mellom hun og han som blir spilt av Anders Danielsen Lie. Tror du det kan være noe der? :fnise:
Ellers regner jeg med at det er noen i finansministeren/statsministerens leir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er for gammel til å klare å følge med på en serie med så mange sentrale mennesker, som til og med (utseendemessig) ligner på hverandre ;-) Syns egentlig alle virker sånn passe suspekte der inne, men holder en knapp på at det er han Høyre-fyren som er sammen med hun blonde damen som voldtok datteren til Woll. Men hva som er koblingen mellom regjeringen og dette høyreekstreme-miljøet, det har jeg ingen anelse om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel bare tre episoder igjen nå, og det skal mye til for å nøste opp alt kaoset på en troverdig måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at hvem som voldtok datteren er temmelig innlysende.. Hvem som er skurken derimot, null peiling😳 Sett episodene maaange ganger hehe... Og hva var greia med eggene? Skulle de forestille et øye?

Anonymkode: 3f4de...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt overrasket over hvor få det virker som ser på det, egentlig

Anonymkode: 3f4de...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt overrasket over hvor få det virker som ser på det, egentlig

Anonymkode: 3f4de...d92

Mammon fenger nok ikke i samme grad som f.eks. Broen. Det er mye som må jobbes med etter min mening, dialoger, karakteroppbygging og et mer oversiktlig plott. Endel personer jeg ikke husker hvem er fra episode til episode, og  masse dreping som overhode ikke engasjerer meg. Jeg synes Mammon 2 begynte bra, men så gikk det raskt nedover. Mammon 1 var overhode ikke minneverdig, bortsett fra hovedpersonens kommentar til broren: "Du kommer til å sitte inn i maks to år, de blir sure, men du har fått mange jævla søte". Jaujau..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27. januar 2016 at 10.22, Edain skrev:

Tror jeg er for gammel til å klare å følge med på en serie med så mange sentrale mennesker, som til og med (utseendemessig) ligner på hverandre ;-) Syns egentlig alle virker sånn passe suspekte der inne, men holder en knapp på at det er han Høyre-fyren som er sammen med hun blonde damen som voldtok datteren til Woll. Men hva som er koblingen mellom regjeringen og dette høyreekstreme-miljøet, det har jeg ingen anelse om. 

Litt som Broen, fryktelig mange unge blonde gutter som var kliss like. Stort persongalleri og fryktelig mange tråder. Bortsett fr at i mammon ser jeg ikke trådene.... Blir ikke så engasjert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MiniMjau skrev:

Litt som Broen, fryktelig mange unge blonde gutter som var kliss like. Stort persongalleri og fryktelig mange tråder. Bortsett fr at i mammon ser jeg ikke trådene.... Blir ikke så engasjert. 

Enig. Det er litt for mange folk for meg og jeg skjønner for lite. Fryktelig mange som har blitt drept også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.1.2016 at 10.22, Edain skrev:

Men hva som er koblingen mellom regjeringen og dette høyreekstreme-miljøet, det har jeg ingen anelse om. 

Hva om dette bare er en avsporing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...