Gå til innhold

Har ingen unnskyldning lenger - trening let´s go!


malicious

Anbefalte innlegg

2 timer siden, willma skrev:

Hei :vinke: 

wow, imponerende med 3 timers spinning! 

Hei! :)

3 timer er ganske lenge, men om du kjører i eget tempo så blir det i allefall -bittelitt- lettere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, malicious skrev:

Hei! :)

3 timer er ganske lenge, men om du kjører i eget tempo så blir det i allefall -bittelitt- lettere :ler:

Men alikevell.. Bøyer meg i støvet! haha :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. januar 2016 at 12.16, missdior skrev:

3 timer spinning? du er gal, kvinnemenneske! :bond:

 

og.. helå!

Heeelåååå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Saltsild skrev:

Får vondt i ræva av å tenke på 3 timer spinning... :bond:

Hehehe ja! I starten var sykling helt jævlig vondt i rumpa, men etter 10+ timer har jeg blitt herda! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 20.1.2016 at 21.29, malicious skrev:

Droppet spinning i dag. Kastet i meg 3 skiver med nugatti i stedet.. :roll: Noen dager burde jeg ha hatt støttekontakt. :ler:

Herregud, dette er meg. Haha. :fnise: Gi meg styrke!! Har ikke lest resten av dagboken, så lurer på hvordan det går akkurat nå. Uansett, heier på deg! Jeg prøver å bli kvitt unødvendige kilo for øyeblikket. Starter i morgen. Denne gangen må jeg faktisk mene det og. Så jeg håper på det beste! :laugh: (noen bør be for meg)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, lillekattepus skrev:

Herregud, dette er meg. Haha. :fnise: Gi meg styrke!! Har ikke lest resten av dagboken, så lurer på hvordan det går akkurat nå. Uansett, heier på deg! Jeg prøver å bli kvitt unødvendige kilo for øyeblikket. Starter i morgen. Denne gangen må jeg faktisk mene det og. Så jeg håper på det beste! :laugh: (noen bør be for meg)!

Hahah! Skal jeg være din støttekontakt kanskje? Blir trening i morgen vil jeg tro. Vært bortreist siden torsdag. Inntatt kanskje litt for mye usunt i helga også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en økt i går, på sykkel igjen.. Føltes ganske deilig etter en usunn helg! I kveld tror jeg jeg tar meg fri. Dårlig med søvn i natt med baby som får tenner.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden bare flyr, jo! 

Ble en økt på lørdag, var det vel.. I helgen har vi hatt familiebesøk og feiret bursdag for lillejenta. Det har blitt kake, kan du si! Burde spist den mens jeg sykla :ler:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8. februar 2016 at 22.05, willma skrev:

Hehe må jo spise kake på bursdager da :fnise:  :biggrin: Gratulerer med jenta de foresten :) 

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okeeeeeii.. Overgang starte i jobb igjen og trening er ikke kompatible, men nå har jeg i allefall fått ukens første trening. Intet mindre enn intervall kort. Som i praksis betyr slit rævvva av deg i 2 minutter x 5 sessions. Etterfulgt av 1 minutt x 5 sessions OG 30 sekunder x 10 sessions.. 

Så tre timer før spinningen kasta jeg i meg en kebab. Det er lov å angre på det midt under spinningen antar jeg? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny giv i dag kl. 10. Hadde ikke lyst, men vet jo at det føles digg! Etter trening fikk jeg spørsmål om jeg kunne tenke meg å bli intruktør. De rekrutterer i disse dager og de hadde visst sett på meg under spinningen.. Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, MissStiles skrev:

Så kult å bli spurt om det da. Hva svarte du da?

De har info-møte nå på tirsdag kveld, men jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan jeg skal få tid. Men hadde så klart vært gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å få til trening! Når kvelden kommer og frøkna er lagt så frister det mest med sofa og TV. :P Kom meg likevel ut i dag, for og ikke få altfor dårlig samvittighet. Etter trening: SOFA.

Det ble Spinn korte intervaller i dag. 55 min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...