Gå til innhold

Jente 22 søker sosialt nettverk/syklubb i Hamar-området


Kenilora

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei 22 år gammel jente som flyttet til Hamar for en liten stund siden og som bor her sammen med samboeren min. Jeg studerer på Lillehammer (pendler) og jobber på Hamar. Ingen av oss er fra området, så jeg har ikke noe særlig sosialt nettverk her. Selv om samboeren min er helt super å prate med er vi begge enige i at det er sunt å ha noen andre å prate med i tillegg. Der er han så heldig at han har et sosialt nettverk gjennom gaming, mens jeg ikke har det.

Jeg liker å male og tegne (selv om det kan se ut som at det er laget av en femåring), er veldig glad i å strikke og hekle og er ellers en pratsom person bare man blir kjent med meg.

Tenkte jeg sku sjekke interessen for om det fins noen andre rundt 20-åra i området som kunne tenke seg å treffes i blant for å skravle / strikke eller noe i den duren. Ikke noe krav at du holder på med håndarbeid, men ofte kan det være enklere å møtes hvis en har noe til felles! Iallefall frem til man blir kjent. ;)

- Kenilora

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NorthDakota

Jeg er 21, blir 22 i år.

 Bor i Brumunddal, som er nabobyen! 

Bor sammen med kjæresten min, som også er litt intressert i pc, selv om det er bil som er der O'store! Vi har også havna litt på siden når det kommer til venner fordi vi har brukt en del tid på oppussing osv.

Er ikke flink på håndarbeid, men strikker litt og har prøvd meg på hekling. Tror nok også mine kreasjoner kan se ut som verket til en 5 åring...!

Ellers er jeg glad i dyr ( har katter) og gå turer :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, NorthDakota skrev:

Jeg er 21, blir 22 i år.

 Bor i Brumunddal, som er nabobyen! 

Bor sammen med kjæresten min, som også er litt intressert i pc, selv om det er bil som er der O'store! Vi har også havna litt på siden når det kommer til venner fordi vi har brukt en del tid på oppussing osv.

Er ikke flink på håndarbeid, men strikker litt og har prøvd meg på hekling. Tror nok også mine kreasjoner kan se ut som verket til en 5 åring...!

Ellers er jeg glad i dyr ( har katter) og gå turer :)

 

Ja, det er jo rett i nærheten det! :)

Jeg liker å gå turer (selv om jeg gjør det for sjelden) og er glad i dyr jeg også. Iallefall en del dyr.

Sender deg en melding jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glitterogfjas

Jeg er 20 og i samme situasjon også, samboer har sine venner men jeg har ikke funnet noen. Strikker litt, men har aldri fått til noe mer enn skjerf, haha :) Bor på Gjøvik da, så er jo et stykke unna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjøvik er ikke såå langt unna det, kunne vært mye verre. Som sagt så var ikke strikking noe krav, bare en ting jeg liker godt - så skjerf er godt innafor! :laugh:  Sender deg en melding jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei. Er 25, bor i Brumunddal og elsker alt av håndarbeid og kreative aktiviteter :) fjerner meg fort fra rundt 20-åra, men bare å sende på en melding om du/dere vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Hei. :)
Ser at denne tråden er litt gammel, men om det fortsatt er en aktuelt hadde jeg også tatt stor pris på en sånn strikke/skravle/diverse-klubb. :)
Jeg er 24 år, nylig flytta til Jessnes(ligger på grensa til Hamar) sammen med mannen min. Jeg liker å drive med enkel håndverk, tegne(som en nybegynner), er glad i dyr(har hund og drømmer om å skaffe katt), liker å gå på tur og masse mer. 
Vi har ikke noe nettverk i området, og venner som bor langt unna, så savner å ha andre folk å henge/skrale med.

Send gjerne en melding om noen vil henge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...