Gå til innhold

4-stjerners middag på TV Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes faktisk deltakerne var kjedelige denne uka. Gleder meg til mandag igjen, tror den nye gjengen blir mer fest :)

Anonymkode: 8bafa...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes faktisk deltakerne var kjedelige denne uka. Gleder meg til mandag igjen, tror den nye gjengen blir mer fest :)

Anonymkode: 8bafa...16a

Jeg er helt uenig. Neste uke orker jeg ikke engang se på, godt vi fikk se deltakerne på forhånd. 

Anonymkode: df1a6...149

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MiniMjau skrev:

Hvem er med neste uke?

Marna (komikerfrue), Guri Schanke, Kurt Asle Arvesen og Roald Øyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartina
Den 20. januar 2016 at 20.17, Sally-Go-Round skrev:

Jeg synes Anders Hatlo skulle vunnet en pris for kommenteringen i programmet. Ler godt av ham :fnise:

Ja, det er halve programmet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 22.1.2016 at 18.29, Roseh skrev:

når går reprise? Det gikk egentlig alltid repriser dagen lang på tv-norge før.

Alle ukens episoder går i tur og orden fra kl. 16:30 i morgen (søndag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Ole Martin Alfsen var i overkant stygg i kjeften denne siste runden? Jeg har ikke sett de tidligere episodene denne sesongen, men alt han sa om Jan Thomas, blant annet kalte han for ei sklie, syns jeg var skikkelig ufint.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Hecubaa skrev:

Jeg syns Ole Martin Alfsen var i overkant stygg i kjeften denne siste runden? Jeg har ikke sett de tidligere episodene denne sesongen, men alt han sa om Jan Thomas, blant annet kalte han for ei sklie, syns jeg var skikkelig ufint.

Dette reagerte jeg på også, tidligere har han vært flink til å balansere ris og ros, men i denne episoden var alt negativt og stygt 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hecubaa skrev:

Jeg syns Ole Martin Alfsen var i overkant stygg i kjeften denne siste runden? Jeg har ikke sett de tidligere episodene denne sesongen, men alt han sa om Jan Thomas, blant annet kalte han for ei sklie, syns jeg var skikkelig ufint.

Litt mye "homsevitser"....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har sett episodene denne uka? Virker som en litt traust gjeng :S Ikke dere, men de altsåp ;) 

Anonymkode: 832c5...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20. januar 2016 at 20.32, Rosewood skrev:

Hahaha jeg holdt på å le meg ihjel i kveldens episode. Eggehvite og banan, overstekt laks med mikrovarmet søtpotet, og bløtkake laget på kjøpt kakebunn og med hundre lag krem på boks. Haha! Fikk virkelig et nytt inntrykk av JT, for en herlig morsom type. Digger ham :) 

Når han ikke kan lage mat og har så dårlig smak:

 

null respekt!

Anonymkode: 8395b...18c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når han ikke kan lage mat og har så dårlig smak:

 

null respekt!

Anonymkode: 8395b...18c

Javel :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en kjedelig uke.. Synes Marna (Komikerfrue) var veldig stille i forhold til slik hun virker på blogg/snapchat og ellers :huh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har vært kjedelig hittil. Virker som om stemninga mellom disse kjendisene er ganske klein, de matcher liksom ikke helt. Ser for meg at det har vært mange sekunder med pinlig stillhet under innspillingen. Forrige uke var noe helt annet, der tror jeg virkelig stemninga har vært god hele veien :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.1.2016 at 20.17, Sally-Go-Round skrev:

Jeg synes Anders Hatlo skulle vunnet en pris for kommenteringen i programmet. Ler godt av ham :fnise:

Er det han???? Det visste jeg ikke :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, Florence skrev:

Er det han???? Det visste jeg ikke :fnise:

Samme stemmen vi hørte i serier som flyktet fra dyreskogen og kalle klovn :)

Anonymkode: ff3c0...857

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere.. Nå må jeg bare spørre dere andre som ser... Så nettopp nå at han Anders hatlo var hjemme hos marna.. Tror dere at han er med hver dag faktisk? Trodde han bare kommenterte sånn i etterpå.. :klo:

Anonymkode: 31c71...09a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere.. Nå må jeg bare spørre dere andre som ser... Så nettopp nå at han Anders hatlo var hjemme hos marna.. Tror dere at han er med hver dag faktisk? Trodde han bare kommenterte sånn i etterpå.. :klo:

Anonymkode: 31c71...09a

Virker som om han er med hver gang, kan se ut til at det er han som intervjuer de i selve programmet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...