Gå til innhold

Den reklamen med Tone D.A og John A.R.


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 1/19/2016 at 22.07, AnonymBruker skrev:

Tone Dangelbæret og den blåste fotballstakkar'n gir meg lyst til å knuse tv HVER gang!

Anonymkode: 842ab...423

Bie ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f***n ! Lenge siden jeg har sett på TV , og prøver og se på ncis . Hundre ganger har jeg sett skiten nå!! De slutter aldri med den :fart2:

Jeg gir bort tvn . 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første har ikke reklamen noen sammenhengende rød tråd 

For det andre så suger Tone til å synge

For det tredje så har de tatt to max usympatiske og lite folkekjære kjendiser og puttet inn i en og samme reklame. 

Den var dømt til å mislykkes 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å lese folks kommentarer etter at jeg trodde jeg var litt alene om å føle og mene at det er en skikkelig irriterende reklame med blæra Jon Arne Riise og den sure sangstemmen? til Tone spy aaberge.... Hadde hun prøvd seg i idol nå hadde hun ikke kommet videre fra audition.  Dama er sikkert pen, men synge kan a ikke! 

Anonymkode: 2a4f2...498

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.1.2016 at 21.56, Honey Dew skrev:

Den reklamen får jo folk til å slutte å spille på de der greiene som disse to gjør reklame for

Kanskje det er nettopp det som er formålet? 

Om litt kommer kanskje http://hjelpelinjen.no/ på banen for å fortelle oss at det egentlig er de som står bak, og at spilleavhengigheten  her til lands har sunket drastisk takket være denne reklamen. :jepp: 

Anonymkode: a21ad...a46

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 18. januar 2016 at 21.28, Corinne skrev:

Klarer ikke den reklamen. Både pga innholdet og hva det reklameres for, men mest av alt fordi JRA og Tone er de to norske kjendisene jeg finner minst sjarmerende....

Så originalt å mislike de to!

Anonymkode: 54f19...203

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Deilig å lese folks kommentarer etter at jeg trodde jeg var litt alene om å føle og mene at det er en skikkelig irriterende reklame med blæra Jon Arne Riise og den sure sangstemmen? til Tone spy aaberge.... Hadde hun prøvd seg i idol nå hadde hun ikke kommet videre fra audition.  Dama er sikkert pen, men synge kan a ikke! 

Anonymkode: 2a4f2...498

Du trodde du var alene..? Hva? Er vel knapt noen som er like mye mislikt som JAR og Tone her i landet, kanskje foruten Fotballfrue.

Tone gjorde det for øvrig godt i Idol, også sangmessig, og fortjente andreplass - minst. Sandra fra året før derimot, hun sang bare falskt, men det gjorde ikke Tone.

 

Anonymkode: 54f19...203

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.2.2016 at 19.33, AnonymBruker skrev:

Så originalt å mislike de to!

Anonymkode: 54f19...203

Har jo ingenting med saken å gjøre.. Er vel ikke originalt å mislike Siv Jensen eller Marianne Aulie heller, men jeg misliker dem nå like fullt for det...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phew, jeg og trodde det var bare meg og har spekulert i om at jeg plutselig hadde utviklet en absurd sjalusi ovenfor ei ukjent dame, kjenner ikke til hverken ham eller henne og kunne ikke skjønne hvorfor jeg får lyst til å rive av meg ørene når de dukker opp i hytt og den verste pine av 30 sekunder. 

Anonymkode: 7023f...009

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får det være nok!

John Arne Rise er en hedersmann! 

Tone Damli er en hederskvinne!

Anonymkode: 54f19...203

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok!

John Arne Rise er en hedersmann! 

Tone Damli er en hederskvinne!

Anonymkode: 54f19...203

Har ikke noe vondt å si om Riise (utrolig nok), men Damli syns jeg ikke fortjener den tittelen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror dere det oppstod varme følelser mellom JAR og Sogndal open mens de spilte inn reklamen. 

Anonymkode: 9bfef...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...