Gå til innhold

Den reklamen med Tone D.A og John A.R.


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa

Det må være den mest irriterende reklamen som går på TV i disse dager? Kjenner jeg spyr litt hver gang jeg hører "glory, glory Man united" (eller hva som "synges"). Og den reklamen frister meg ikke til å gamble! Eller hva f. det er reklame for? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig! Blir nesten sint av den reklamen der, den er så jævlig irriterende! :kjempesinna: Ikke faen om jeg skal prøve betson eller unibet eller hva faen det er noen gang!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. De er fryktelig irriterende og jeg slår av lyden så fort jeg kan. Isj. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker mest at de er dårlige rollemodeller som vil reklamere for gambling av alle ting. Mister respekt for sånne kjendiser. 

Anonymkode: a27a7...648

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer ikke den reklamen. Både pga innholdet og hva det reklameres for, men mest av alt fordi JRA og Tone er de to norske kjendisene jeg finner minst sjarmerende....

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen får jo folk til å slutte å spille på de der greiene som disse to gjør reklame for

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18. januar 2016 at 20.49, Badebuksa skrev:

Det må være den mest irriterende reklamen som går på TV i disse dager? Kjenner jeg spyr litt hver gang jeg hører "glory, glory Man united" (eller hva som "synges"). Og den reklamen frister meg ikke til å gamble! Eller hva f. det er reklame for? :kjefte:

Enig!!! Dæven! Hvor lenge skal den gå ?!?!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det bare var jeg som faktisk HATER den reklamen :P Måten hun synger og hva de fronter går meg på nervene

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest irriterende er jo Tone D.A som synger ja. Vet ikke hvorfor, men det er bare skikkelig irriterende.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg helt på bærtur nå, eller har ikke denne reklamen gått i flere år? Men ja, enig i at den er irriterende. Ser ikke så mye på TV, men irriterende at den går til alle døgnets tider virker det som. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone Dangelbæret og den blåste fotballstakkar'n gir meg lyst til å knuse tv HVER gang!

Anonymkode: 842ab...423

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaaaa!! Takk for at denne tråden eksisterer!! Hater den reklamen og syngingen! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ho synger vilt dårlig i den reklamen. Så forferdelig surt. 

Anonymkode: f7504...3c1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen! Sist jeg ble så sint av en reklame var da "the voice" sendte den crazy frog reklamen til alle døgnets tider (må ha vært ca 10 år siden). Det endte til slutt med at jeg boikottet hele kanalen

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Chess sin er værre-da går jeg- takler den ikke.

Anonymkode: 46649...19f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...