Gå til innhold

det høres heslig ut, er det det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ewww...... alt jeg tenker på er hvordan dette er laget. har de bare kvernet sammen alt til en diger kladd med alt mulig rart? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker hamburger med bacon på. Men aldri smakt burger MED bacon.. altså inni.. røra :fnise:

ts

Anonymkode: 13b0f...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å forstå hva som skulle være heslig med det der? 

Vil tro det smaker burger.. 

Anonymkode: 846bb...b45

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd akkurat disse burgerne, og etter min smak, var det veldig gode. Så bare prøv en du.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert nydelig :)

:spise:

Anonymkode: f4317...988

Ja. Lag 5 til meg, og. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pinkee skrev:

Jeg har prøvd akkurat disse burgerne, og etter min smak, var det veldig gode. Så bare prøv en du.

Ok så ingen "WOW" faktor? Liksom.. hamburger med rare bacon biter? Synes konseptet høres helt på trynet ut, men får prøve det. 

ts

Anonymkode: 13b0f...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok så ingen "WOW" faktor? Liksom.. hamburger med rare bacon biter? Synes konseptet høres helt på trynet ut, men får prøve det. 

ts

Anonymkode: 13b0f...90a

Neei, ingen wow i mitt hus i alle fall, men vi syntes dem var gode, litt mer spræk smak enn vanlig burger, men ikke helt som burger med bacon oppå da. Kan ikke huske at jeg oppdaget noen rare baconbiter, dem bare var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi lager burgere fra bunnen blander vi som regel bacon sammen med kjøttdeigen for både smak og konsistens (fett gjør at burgerne holder seg sammen og blir saftige). 

Anonymkode: be6ff...f41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.1.2016 at 13.20, AnonymBruker skrev:

Ok så ingen "WOW" faktor? Liksom.. hamburger med rare bacon biter? Synes konseptet høres helt på trynet ut, men får prøve det. 

ts

Anonymkode: 13b0f...90a

Rare baconbiter? Du har jo bestemt deg for å mislike produktet før du har smakt det du.

Anonymkode: 49c3d...761

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når vi lager burgere fra bunnen blander vi som regel bacon sammen med kjøttdeigen for både smak og konsistens (fett gjør at burgerne holder seg sammen og blir saftige). 

Anonymkode: be6ff...f41

De har vell gjort det samme med disse bacon hamburgerne vil jeg tro?

Har ikke turt å spise de enda. Synes ideen høres heslig ut, men kan jo overaske. Skal smake på de ihvertfall, jeg har kjøpt og betalt for dem. :fnise:

ts

Anonymkode: 13b0f...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rare baconbiter? Du har jo bestemt deg for å mislike produktet før du har smakt det du.

Anonymkode: 49c3d...761

Jeg har ikke laget dette produktet, jeg vet ikke hvordan det er. 
For meg så høres det rart ut. At det altså er "vanlig" bacon biter i selve hamburgeren. De kan ha brukt bacon fett for å gi det bacon smak for all jeg vet. 

ts

Anonymkode: 13b0f...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de smaker helt grusomt jævlig, men jeg hæler ikke å spise noen som helst form for ferdiglaget burger/karbonade/kaker/pudding så min mening er kanskje ikke helt troverdig ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Ennasus skrev:

Ifølge pappa smakte de "ca det samme som alle andre kjøpehamburgere"

Good to know. Planen er å spise det i morgen. Men jeg har hatt denne planen farlig lenge nå :fnise:

ts

Anonymkode: 13b0f...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbud eller ei: hvorfor i huleste har du kjøpt dette produktet når du er så ekstremt skeptisk, synes baconbitene ser rare ut, at konseptet høres på trynet ut, og på toppen av det hele klarer å si at du synes det høres heslig ut? :klo: 

Anonymkode: 2e5c4...c6d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Jeg fatter ikke hvorfor du kjøpte noe du ikke engang tør å smake... Spiller egentlig liten rolle hva vi svarer for hvis jeg sier jeg ikke liker det betyr det ikke at du ikke vil like det. Bare stek det og putt det i munn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i hvertfall at den er veldig god :-) Har du ikke lært å ikke kalle mat for heslig? :fnise: I følge KG er jo det nr. 1 dødsynd. I hvertfall når det gjelder barn :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...