Gå til innhold

Jenter og kvinner, ro dere ned!


Gjest Aye

Anbefalte innlegg

Kroppshysteriet blant jenter og kvinner er helt desperat. De tror vi mannlige pirater kun liker tynne kropper, store faste pupper, hårløse mus, store lepper og trutmunn, perfekt hår, perfekt sprettrumpe. Gjerne se ut som Sophie Elise som viste puppen sin så menn får noe å runke til. Dere ødelegger for dere selv og andre. Vær dere selv. Gi faen i operasjoner og falskhet. Menn vil ha ekte kvinner. Guttunger skal dere ikke bry dere om. De vokser fra det. Dessuten må dere være perfekt for andre kvinner? Hva faen? Drit i andre kvinner! Vær deg selv og slutt med sjalusi tullet deres. Ekte former er digg. Har du for lite former så er det også digg. Falske former er NOT. Du er deilig nok som du er og kan du ikke godta det så synd for deg. Ødelegg dere selv psykisk hvis det er så viktig.

Kan dere være så snill å roe dere ned med å legge ut bilder av kroppen deres på sosiale medier for å få bekreftelse om den er pen nok? Takk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk mannfolk å tro at vi gjøre det for deres skyld. Vi fikser oss slik at vi ser bra ut og ingen mannfolks skal fortelle oss noe annet

Anonymkode: 6cd13...0a9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Typisk mannfolk å tro at vi gjøre det for deres skyld. Vi fikser oss slik at vi ser bra ut og ingen mannfolks skal fortelle oss noe annet

Anonymkode: 6cd13...0a9

Har halve innlegget ditt falt ut eller noe slikt? Det er tross alt ingen som har påstått at kvinner ikke pynter seg for å se bra ut. Spørsmålet er jo hvorfor kvinner pynter seg for å se bra ut, og at man ønsker å være tiltrekkende for menn virker som en åpenbart viktig forklaring. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Typisk mannfolk å tro at vi gjøre det for deres skyld. Vi fikser oss slik at vi ser bra ut og ingen mannfolks skal fortelle oss noe annet

Anonymkode: 6cd13...0a9

Hadde det ikke vert for mannfolk så hadde dere ikke brydd dere. Dere tenner ikke på kvinner så hvorfor se bra ut for dem? Jo for å gjøre de sjalu for å føle dere bedre. Det kan ikke være bra å ha det sånn. Går an å se bra ut når folk steller seg normalt (det gjør alle, hvis ikke er de jævlig uheldig eller har vert i en ulykke) Ikke operere inn alt mulig, fikse på ditt og datt, oversminke seg,  osv.. Er så drittlei av de som ikke kan være seg selv, må spørre om de ser bra ut, alt må være perfekt! De gjør seg selv til puledukker. Ikke ei vakker naturlig kvinne.

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh, ta en snakk med noen av dine anabol-infiserte kamerater først da, før du begynner å uttale deg på vegne av oss kvinner.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cordelia skrev:

Døh, ta en snakk med noen av dine anabol-infiserte kamerater først da, før du begynner å uttale deg på vegne av oss kvinner.

Virkelig...? Du sammenligner en håndfull bolere med det sinsavke hysteriet som damer driver og hauser opp rundt kroppen sin...?

Anonymkode: ddd04...fd3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typisk mannfolk å tro at vi gjøre det for deres skyld. Vi fikser oss slik at vi ser bra ut og ingen mannfolks skal fortelle oss noe annet

Anonymkode: 6cd13...0a9

 

5 minutter siden, Cordelia skrev:

Døh, ta en snakk med noen av dine anabol-infiserte kamerater først da, før du begynner å uttale deg på vegne av oss kvinner.

Her prøver en mann å si at han foretrekker naturlige jenter, prøver å få jenter til å innse at dem er bra nok slik dem er osvosv, Og, dette er hva jentene har å svare??? Skjerp dere!!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig...? Du sammenligner en håndfull bolere med det sinsavke hysteriet som damer driver og hauser opp rundt kroppen sin...?

Anonymkode: ddd04...fd3

Virkelig, du har ikke fått med deg poenget?. Gutta er ikke langt etter, så konsentrer dere om det istedet for å påstå hva som driver kvinner til ditt og datt.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pinkee skrev:

 

Her prøver en mann å si at han foretrekker naturlige jenter, prøver å få jenter til å innse at dem er bra nok slik dem er osvosv, Og, dette er hva jentene har å svare??? Skjerp dere!!

Først og fremst jeg er meg, en kvinne. Som sier min indivduelle mening til ts.

Nr to, skjerp deg sjøl, og stapp hersketeknikkene dine et visst sted.

Endret av Cordelia
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget ts, det du kommer med er enda et. "sånn skal dere være, og sånn skal dere ikke være".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Cordelia skrev:

Poenget ts, det du kommer med er enda et. "sånn skal dere være, og sånn skal dere ikke være".

Okei. Altså, noe må vi jo være. Vi kan være operert og oppumpet, eller vi kan være naturlige. Her er det en mann som oppfordrer oss til å kaste kroppspresset på søpla og være oss selv, ikke fikse på kroppen vår for noens del. Hverken andres eller egen. Det må da vel være flott?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Eg forstår meg heller ikkje på kvinnfolk. Eg er meg sjølv og driter i kva andre meiner om det. Vil eg ha silikon ein dag, så tar eg det. Vil eg operere vekk puppane mine ein dag, så gjer eg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.1.2016 at 19.10, Emera skrev:
Den 17.1.2016 at 19.10, Emera skrev:

Okei. Altså, noe må vi jo være. Vi kan være operert og oppumpet, eller vi kan være naturlige. Her er det en mann som oppfordrer oss til å kaste kroppspresset på søpla og være oss selv, ikke fikse på kroppen vår for noens del. Hverken andres eller egen. Det må da vel være flott?

 

Nei, jeg ser heller på det som flottere om vi hadde diskutert kroppresset generelt. Hvis en mann liker kvinner naturlige fint for han, men det er ikke noe nytt. Og det er heller ikke noe banebrytende. Hvor går grensen egentlig? Hva er naturlig?

Joda, kroppspresset er stort, men det er vesentlig mer komplisert enn operert vs naturlig. Og jeg synes det innlegget rett og slett var generaliserende og ganske ensidig.

Endret av Cordelia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Cordelia skrev:

Døh, ta en snakk med noen av dine anabol-infiserte kamerater først da, før du begynner å uttale deg på vegne av oss kvinner.

Det finnes noen menn som er sånn, men veldig få.

49 minutter siden, Pinkee skrev:

 

Her prøver en mann å si at han foretrekker naturlige jenter, prøver å få jenter til å innse at dem er bra nok slik dem er osvosv, Og, dette er hva jentene har å svare??? Skjerp dere!!

Takler ikke høre at falskhet er lite sexy og at sannheten er at jenter og kvinner er blitt desperate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner legger inn silikon, opererer neser, behandler hud, hår, øyenvipper og negler for vanvittige summer, slanker seg og fettsuger seg - for sin egen del selvsagt. De gjør det jo ikke for noen andre.

Likevel er kroppshysteriet menns feil.

Anonymkode: 9cf52...16f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Cordelia skrev:

Poenget ts, det du kommer med er enda et. "sånn skal dere være, og sånn skal dere ikke være".

Du velger selv hvordan du vil se på det. Det ts prøver å komme med her er en boost up. At noen velger å se på det som heller et angrep sier vel det heller noe om personen, ikke om ts. 

Anonymkode: 9c896...b39

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kvinner skal bare tekkes menn? For kvinner gjør jo ingenting for sin egen del. Jeg sminker meg, kler meg pent og ordner håret kun for menn? Tull. Jeg gjør disse tingene uavhengig hva menn måtte mene om det. Jeg er lei av at menn skal fronte det ene eller det andre. Det viktigste er hva man selv synes om eget utseendet. Ikke hva en mann måtte mene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Aye skrev:

Det finnes noen menn som er sånn, men veldig få.

Takler ikke høre at falskhet er lite sexy og at sannheten er at jenter og kvinner er blitt desperate.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare ts. Blir bare litt paff. Tenker at din virkelighetsoppfatning er en smule ensidig på dette punktet. Kvinner er falske og bla bla bla. Vel, jeg snakker fra en som er kommet opp i tredveåra, det der blir en veldig smal verdensoppfatning. Alt er kvinnenes feil, og de gjør alt for gutta, men det de gjør for gutta er helt feil. Men gutta er absolutt ikke slik. Så alle treningssenter består omtrent bare av kvinner? Er den metroseksuelle/hipster mannen bare enn myte? Er sidebarberingen bare et uhell de hadde på morgenen? Er det som glinser i håret deres ikke hårprodukter, men bare litt overskudd fra morgenrunkingen som uheldigvis ble med opp?

Men du har oppskriften på hvordan kvinner skal være....for dere menn....

Endret av Cordelia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cordelia skrev:

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare ts. Blir bare litt paff. Tenker at din virkelighetsoppfatning er en smule ensidig på dette punktet. Kvinner er falske og bla bla bla. Vel, jeg snakker fra en som er kommet opp i tredveåra, det der blir en veldig smal verdensoppfatning. Alt er kvinnenes feil, og de gjør alt for gutta, men det de gjør for gutta er helt feil. Men gutta er absolutt ikke slik. Så alle treningssenter består omtrent bare av kvinner? Er den metroseksuelle/hipster mannen bare enn myte? Er  sidebarberingen bare etuhell de hadde på morgenen? Er det som glinser i håret deres ikke hårprodukter, men litt bare litt overskudd fra morgenrunkingen som uheldigvis ble med opp?

Men du har oppskriften på hvordan kvinner skal være....for dere menn....

Kvinner er falske og bla bla bla.Nå synes jeg du kan la være å tillegge ham meninger han ikke har bare fordi dine egne innlegg skal komme bedre ut. 

Anonymkode: 9c896...b39

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du velger selv hvordan du vil se på det. Det ts prøver å komme med her er en boost up. At noen velger å se på det som heller et angrep sier vel det heller noe om personen, ikke om ts. 

Anonymkode: 9c896...b39

Sier det noe fælt om meg fordi jeg er uenig med tilnærmingen hans? Åja, vent jeg er jo bare sjalu eller vent......det er janteloven! Give me a break.

Vel , jeg synes ikke det var noe boost, min mening. Hvem jeg eller andre er, skal ikke du blande deg så mye inn i .

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...