Gå til innhold

Hvilke klesplagg gir deg en klein følelse av å se?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kvinner som helt tydelig bruker feil BH-størrelse, og får "dobbeltpupp", hengebryster eller groper i huden fra stropper og skåler som gnager.  Au! 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
1 minutt siden, Okapi skrev:

Vaffeljakker, treningstights, kamuflasje og Yankees-effekter.

Alle treningstightser whatsoever? På kvinner og menn, uansett? Hva syns du heller folk burde trent i? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Rainstorm skrev:

Alle treningstightser whatsoever? På kvinner og menn, uansett? Hva syns du heller folk burde trent i? :laugh:

Mente vel mest sånn utenfor trening (kamuflasje er også greit når man skal skyte folk lzm), men siden du spør. Har vel egentlig to svar, og det ene er at de kan droppe studio og begynne med skikkelig trening, som f.eks. kampsport (forholdsvis få karateutøvere bruker tights). :P I tillegg: For 10-20 år siden var det nesten ingen som trente i tights. Kompresjonstights er en ny greie. Før gikk det i stripete Adidas, joggebukser, etc.

Endret av Okapi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haremsbukser, og sånne små ryggsekker, som middelaldrende damer gikk med en stund, gjerne i skinn eller ett eller annet "indiansk mønster." Ryggen din (og kroppen din) blir liksom seende enorm ut i forhold til den lille ryggsekken...

Endret av Puny
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
1 minutt siden, Okapi skrev:

Mente vel mest sånn utenfor trening (kamuflasje er også greit når man skal skyte folk lzm), men siden du spør. Har vel egentlig to svar, og det ene er at de kan droppe studio og begynne med skikkelig trening, som f.eks. kampsport (forholdsvis få karateutøvere bruker tights). :P I tillegg: For 10-20 år siden var det nesten ingen som trente i tights. Kompresjonstights er en ny greie. Før gikk det det i stripete Adidas, joggebukser, etc.

Lzm. :hjerte::fnise:

Jeg skjønner. Men tights er mye mer behagelig da! Du må prøve! R...awr. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir klein av særdeles lite merker jeg når jeg leser denne tråden. Her var det mange fordomsfulle mennesker (uggs+parkas=ingen meninger liksom). Og ja, jeg har begge deler. Synes uggs er sykt deilige, men bruker de ikke i på skole/jobb, men hvis jeg skal på butikken, ut og reise langt osv. De er så gode. Canada Goose-jakka mi har jeg hatt i 6 år. Sånn jeg ser det ville det vært bortkastet og lite miljøvennlig å kjøpe en annen bare fordi folk er så dømmende. 

Synes det er fint med folk som tør å bruke hva de vil. F.eks, jeg jobber på et kjøpesenter og i dag kom det en kunde med en crazy farget fake pelsjakke og ugg-liknende paljettsko. Ville aldri gått sånn selv, men tenker ikke negativt om henne eller tror jeg er bedre enn henne selv om vi har forskjellig stil. Synes det er kult at hun tør å gå med akkurat det hun vil og synes er fint.

Anonymkode: b62b9...a79

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pelskrager/ hetter og pels generelt. Er overrasket over at så mange unge mennesker synes det er OK. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningstights alle andre steder enn på treningssenter...og sånn forferdelig bleieshorts som er dratt så langt opp i stumpen at skinkene henger på nedsiden og trusefargen vises om de gaper.

Anonymkode: 306bd...0a0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alle motegreier med pels..fatter ikke at så opplyste mennesker klarer å rettferdiggjøre så mye grusomhet pga mote. Alle vet om den enorme dyremishandlingen det innebærer å få en pelskrage. Om man ikke har fått det med seg er man uopplyst. Og om man har fått det med seg og ignorerer det for mote, er man bare grusom. Og det er igrunn bare trist at en slik mennesketype finnes.

Anonymkode: 306bd...0a0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dype utringninger på menn, dongeriskjorter, tubetopper på store pupper/silikonpupper, små ryggsekker, cargobukser, topper med snøring(sånn i kryss i utringninger), ekte pels, boblejakker med sånn strikkbelte i livet, og utringning OG kort kjole/skjørt i samme antrekk. Sandaler som er for små eller smale slik at tærne stikker ut mellom remmene, evt at huden på vristen tyter ut. Oppskrapte hæler. 

Anonymkode: 0921a...9a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.1.2016 at 13.58, Kårky skrev:

Flatbrystede med dyyyp utringning.

Selv synes jeg flatbrystede er de eneste som kan gå med dyp utringning uten at det ser kleint ut. 

Anonymkode: 98e06...546

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selv synes jeg flatbrystede er de eneste som kan gå med dyp utringning uten at det ser kleint ut. 

Anonymkode: 98e06...546

Enig. Utringing på de med store pupper ser automatisk trashy ut uansett hvor fin toppen eller kjolen er.

Anonymkode: e7381...427

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18 Jan 2016 at 17.15, Okapi skrev:

det ene er at de kan droppe studio og begynne med skikkelig trening, som f.eks. kampsport (forholdsvis få karateutøvere bruker tights). :P 

Mannen min trener kampsport på Frontline(mma/grappling osv) - og der trener de både i...hva heter det - gi? og type løpetights i eget merke som jeg mener de selger nettopp for kampsport ;)

Bare sånn apropos.

Anonymkode: 7d406...402

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særlig "attitude" klær der det står bitch. I dont care. osv osv. Oser at du prøver å fremstå som kul og careless lang vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...