Gå til innhold

dreias trekløver


dreia

Anbefalte innlegg

Om alle gode ting faktisk er tre, vil visa seg på forsommaren. :hjerte:

I juni ventes minstebror til verdens beste storebrødre, pjokken og krabaten. Dei kommande storebrødrene både syng og snakkar til babyen allerede, og ikkje minst omtalar minstebror som bestevennen sin. Det kan bli interessant å sjå kor langt ut i babyperioden det varer. Men me går iallfall ei virkelig spennande tid i møte. :strix: 

:velkommen: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Gratulerer så mye med en lillebror, det blir nok riktig flott med et trekløver. Hvor gamle er storebrødrene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storebrødrene blir 3 og 6 i vår, så det blir nok ein fin aldersforskjell på dei. Dei to eldste leiker iallfall veldig godt saman og uttaler stadig at dei er "bestevenner". :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette svangerskapet minner forresten ein del om mitt første når det gjeld diller. Både då og nå kunne eg ikkje få nok av kjøttdeigprodukter og cherrytomater, men det virkelig store denne gongen er sitronsaft - det går for tida hardt ut over beholdningen i kjøleskapet. Rein sitronsaft gir jo reine lykkefølelsen. :hjerter:  :klaske: Heldigvis ikkje den verste dilla eg kunne hatt, sjølv om det ikkje er berre enkelt å begrensa inntaket for å halda magen litt i balanse. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, dreia skrev:

Storebrødrene blir 3 og 6 i vår, så det blir nok ein fin aldersforskjell på dei. Dei to eldste leiker iallfall veldig godt saman og uttaler stadig at dei er "bestevenner". :hjerte:

Såååå godt å høre at det er en god aldersforskjell. Her blir det nemlig nøyaktig tre år i mellom storebror og lillesøster og jeg har god tro på at det vil fungere veldig bra :) Spesielt siden jeg har hatt en veldig mammadalt av en sønn, som tidligere var gørrsjalu bare jeg snakket til et annet barn. Det har heldigvis roet seg, selv om han ofte må passe på å fortelle at det "er MIN mamma!!" :ler:

Jeg liker også veldig godt sure ting. Syrlig frukt er høyt oppe, og har ingen problem med å spise sitron :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, dreia skrev:

Dette svangerskapet minner forresten ein del om mitt første når det gjeld diller. Både då og nå kunne eg ikkje få nok av kjøttdeigprodukter og cherrytomater, men det virkelig store denne gongen er sitronsaft - det går for tida hardt ut over beholdningen i kjøleskapet. Rein sitronsaft gir jo reine lykkefølelsen. :hjerter:  :klaske: Heldigvis ikkje den verste dilla eg kunne hatt, sjølv om det ikkje er berre enkelt å begrensa inntaket for å halda magen litt i balanse. :P

Ååå, nå kjente jeg kinnene mine vrengte seg :sprettoy: sitronsaft a gitt :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

:sno: Endelig!!! :hoppe: Håper snøen held ei stund nå, og at bekkenet tillater litt aking og snøleik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...