Gå til innhold

Gjärd med baby i magen <3


gjärd

Anbefalte innlegg

Hei hei :) 

Har lest i andre sine graviditetsdagbøker lenge nå og tenkte kanskje det var på tide og åpne sin egen :-) Tja, vet ikke helt hvordan man åpner slike dagbøker, men jeg er da gravid i uke 17 ;-)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Innom for å følga andre frå terminklubben. Godt det ikkje berre er eg som er seint ute med graviditetsdagbok. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber 35 timer i helga, innen helsevensenet. Kjente bekkenet begynte å hangle for to ukers tid siden.. Så gruer meg veldig til denne helgen :-( 

Ellers er formen helt ok :-) Teller dager til OUL neste torsdag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 timar jobbing på ei helg? :overrasket::daane: Det skjønner eg godt at må vera eit mareritt for bekkenet. Eg held ut, men det hadde aldri gått utan 8-16-kontorjobb. Lykke til med arbeidshelga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, dreia skrev:

35 timar jobbing på ei helg? :overrasket::daane: Det skjønner eg godt at må vera eit mareritt for bekkenet. Eg held ut, men det hadde aldri gått utan 8-16-kontorjobb. Lykke til med arbeidshelga!

Jobber i kveld og langvakter i morgen og søndag :sprettoy: 

Heldig du som har 8-16 jobb! Hvor langt er du på vei? :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med betalt matpause (statsansatt) er det faktisk kortare enn 8-timarsdagar òg - og fleksitid. Veldig fornøyd med det! :jepp:  Eg er 19 veker på veg, og juni føles fryktelig langt unna. Iallfall når bekkenet kranglar. Krykkene står klare, men eg håper å kunna unngå dei ei stund til. :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helgen var ikke noe særlig må jeg si.. Ryggen verket etter en halvtime på jobb, så den helga var LANG! 

I dag er jeg 18 uker på vei og i morgen er det tid for ultralyd!! :tongue: Jeg gleder meg så fælt til å se hvem som gjemmer seg inni der <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, dreia skrev:

Lykke til på OUL! Spennande! :strix:

Tusen takk! :-) Ja det ble veldig spennende!! :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bra på OUL! Ble flyttet en uke frem! Knerten ville ikke vise seg frem, så det er enda uvisst om det er en jente eller gutt.. Ny ultralyd i mars, håper vi får se bedre da ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått OUL. Så herlig når alt er fint! :strix:

Når blei termin? Kjekt når ein blir flytta fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, dreia skrev:

Gratulerer med vel overstått OUL. Så herlig når alt er fint! :strix:

Når blei termin? Kjekt når ein blir flytta fram.

Termin ble 18 juni! :-) Gjorde meg absolutt ingenting å bli flyttet en uke frem :fnise: Gleder meg til å få se lille knerten flere ganger på ul ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd dere ikke fikk sett om det var gutt eller jente! Jeg er så nysgjerrig at det hadde plaget meg skikkelig :laugh: Forstår ikke hvordan folk klarer å vente ni måneder uten å vite. Galskap! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Weebs skrev:

Så synd dere ikke fikk sett om det var gutt eller jente! Jeg er så nysgjerrig at det hadde plaget meg skikkelig :laugh: Forstår ikke hvordan folk klarer å vente ni måneder uten å vite. Galskap! 

Jeg hadde glatt betalt en tusenlapp for privat ultralyd bare for å vite kjønn hvis jeg ikke skulle tilbake i mars av andre grunner :fnise: Jeg var en tur på kappahl i går og tittet på Newbie klærne deres... Såå mye fint! Og såå lite kjønnsnøytralt! :dry: så får vel bare smøre meg med tålmodighet i 6 (laaange) uker til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, gjärd skrev:

Jeg hadde glatt betalt en tusenlapp for privat ultralyd bare for å vite kjønn hvis jeg ikke skulle tilbake i mars av andre grunner :fnise: Jeg var en tur på kappahl i går og tittet på Newbie klærne deres... Såå mye fint! Og såå lite kjønnsnøytralt! :dry: så får vel bare smøre meg med tålmodighet i 6 (laaange) uker til :P

Ja, jeg har hørt det er lite kjønnsnøytralt. Jeg kjenner en som absolutt ikke vil vite kjønnet, men nå begynner hun å bli lei av babyklær i kun beige! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ønskebarn på TVNorge... :trist:Jeg blir så rørt av det programmet... Og kjenner på hvor takknemlig jeg er for å ha ei datter sovende i senga si akkurat nå, og en liten knert i magen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag er det legetime! Kommer til å be om gradert sykemelding.. Legen minner heldigvis veldig ok på dette med sykemeldinger, så tror ikke det blir noe problem :-) Bekkenet er helt forferdelig om dagen! Og det er veldig deprimerende å tenke på at det er 4,5 mnd igjen av svangerskapet :icon_frown: har også tenkt på å spørre legen om henvisning til fysioterapeut. Vet ikke om det er noengang kan få "billigere" hvi man går gjennom lege kontra og finne en privat.. Får spørre og grave litt og satse på alt ordner seg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...