Gå til innhold

Sykt perfekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

glad jeg ikke er tenåring i disse dager. alle føler nok ikke det samme presset, men virker som det er vesentlig større press nå enn det det var før. jeg følte i hvertfall aldri noe press hverken når det gjelder utseende eller karakterer. jeg er 26 år nå

Anonymkode: 97568...7f4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeleglad for at jeg ikke er i den alderen, og at min datter er 27. 

Anonymkode: 147b1...111

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor folk er så opptatt med å framstå som perfekte eller være perfekte.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det bare damer med? Vi menn har det ikke perfekt heller, piss serie...

Anonymkode: 56b36...096

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

det er vel utelukkende kvinnfolk som liksom kan slite med psykiske problemer?

er det menn sliter med noe, så får de bare  beskjed om å skjerpe seg (eller "manne seg opp") og ikke være så fordømt pysete!

 :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

glad jeg ikke er tenåring i disse dager. alle føler nok ikke det samme presset, men virker som det er vesentlig større press nå enn det det var før. jeg følte i hvertfall aldri noe press hverken når det gjelder utseende eller karakterer. jeg er 26 år nå

Anonymkode: 97568...7f4

 

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjeleglad for at jeg ikke er i den alderen, og at min datter er 27. 

Anonymkode: 147b1...111

Jeg er 26 år og har slitt med press på utseende, karakter, utdanning og jobb siden jeg var 19. Tror kanskje det begynte før også. Dette er ikke bare noe som skjer dagens unge jenter. Gutter kan også ha det slik, og det er dumt at at det kalles for "flink pike-syndrom".

Anonymkode: 550c2...caf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Stringfellow1 skrev:

det er vel utelukkende kvinnfolk som liksom kan slite med psykiske problemer?

er det menn sliter med noe, så får de bare  beskjed om å skjerpe seg (eller "manne seg opp") og ikke være så fordømt pysete!

 :angry:

Enig. Helt utrolig, drama Queens som alltid skal ha det så ille lizzom :murvegg: 

Anonymkode: 56b36...096

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hummels skrev:

Klarer ikke se på unge jenter som blir psykisk ødelagt. Det er så trist og kvalmt. 

Samme med unge gutter :sukk: 

Anonymkode: 56b36...096

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Har faktisk aldri hørt om det. Hvor kan jeg se det? 

Det er ganske trist, men til tider opplever alle som lever som tenåring nå for tids å få dårlig selvbilde pga. Noe som skjer, og det kan være hva som helst. Spesielt da jenter.

Man blir dømt fra alt man gjør; Sminke (spesielt bryn, de må være perfekte), hvordan man snakker og oppfører seg, hva man liker, hvor høy man er, hvor tynn man er, har man former? hvordan håret vårt ser ut, og ikke minst om vi har uren hud eller ei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Helt utrolig, drama Queens som alltid skal ha det så ille lizzom :murvegg: 

Anonymkode: 56b36...096

Litt feil formulert dette innlegget men jeg skjønner ikke hvorfor ikke gutter og menn som opplever det samme får noe sympati...

Anonymkode: 56b36...096

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Tricia-

*rekker opp hånda* :goodbye:Fint at det rettes fokus på dette så vi ser hvor hardt presset dagens unge er sånn at vi kan ta grep i større grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, The Lost Dreamer skrev:

Har faktisk aldri hørt om det. Hvor kan jeg se det? 

Det er ganske trist, men til tider opplever alle som lever som tenåring nå for tids å få dårlig selvbilde pga. Noe som skjer, og det kan være hva som helst. Spesielt da jenter.

Man blir dømt fra alt man gjør; Sminke (spesielt bryn, de må være perfekte), hvordan man snakker og oppfører seg, hva man liker, hvor høy man er, hvor tynn man er, har man former? hvordan håret vårt ser ut, og ikke minst om vi har uren hud eller ei

 

Det går på tv2 på onsdager kl 21:40. Går sikkert i reprise en dag :)

Anonymkode: 97568...7f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest The Lost Dreamer
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det går på tv2 på onsdager kl 21:40. Går sikkert i reprise en dag :)

Anonymkode: 97568...7f4

Tusen takk! Jeg skal prøve å få det med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor folk er så opptatt med å framstå som perfekte eller være perfekte.

 

Ikke jeg heller. Det er rett og slett en tankegang jeg ikke klarer å sette meg inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14. januar 2016 at 22.32, AnonymBruker skrev:

Blir provosert av denne tv serien..,

Anonymkode: 56b36...096

Hvorfor?

Anonymkode: 97568...7f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...