Gå til innhold

Treningsfrue


Hildefur

Anbefalte innlegg

Har fulgt bloggen til treningsfrue en stund nå. Og følger henne på Snapchat. Det er helt vilt hvor mye hun legger ut på snap. Og de stakkars barna blir jo hele tiden tatt bilde av:-/ Ikke bra:-( Det virker som hun er ekstremt oppmerksomhetssyk:-/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke fulgt henne på snap, men hun virker veldig alright gjennom bloggen sin synes jeg. Spesielt med disse bloggerne som snapper alt og lar alle følger seg... hvordan får de seg til å utlevere seg sånn til absolutt alle...? Kommer aldri til å forstå det. Hun er vel i godt selskap med de andre da skjønner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsfrue? Jeg er ikke inni bloggverden, men har fått med meg at fotballfrue hadde en mann som spilte fotball, pilotfrue har en mann som er pilot.

Hva har treningsfrue? En mann som trener? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartina

Jeg hadde et veldig godt inntrykk av henne før og synes hun virket veldig blid, hyggelig og med beina på jorda i motsetning til de fleste andre bloggere men jeg synes hun blir mer "høy på seg selv", det blir mer og mer reklame og på Snap er hun bare fryktelig slitsom å følge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Jøjemeg det er mange fruer der ute....... lurer på hva jeg skal  kalle meg for da - Finansanalytiker frue jau jau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
14 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Jøjemeg det er mange fruer der ute....... lurer på hva jeg skal  kalle meg for da - Finansanalytiker frue jau jau

Pokker også, hva med meg da? Jeg er jo singel :cry3:Kan ikke lage blogg og bli sponset opp og ned i mente bare fordi jeg er singel. Verden er urettferdig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Daisy
Et øyeblikk siden, Lafemmemauvaise skrev:

Pokker også, hva med meg da? Jeg er jo singel :cry3:Kan ikke lage blogg og bli sponset opp og ned i mente bare fordi jeg er singel. Verden er urettferdig! 

Singelfrøken? :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
1 minutt siden, Ms. Daisy skrev:

Singelfrøken? :):):)

JA! Tror det blir alt annet enn en rosablogg. Her blir det svart og syndefullt og tjohei. Masse uteliv og disko til folket, ispedd ufine alkoholbefengte røverhistorier :skya::ol::vin::kristin::skaal::humpe::veslejenta::kvalm: (en liten emoji-illustrasjon av bloggen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes
1 minutt siden, Lafemmemauvaise skrev:

JA! Tror det blir alt annet enn en rosablogg. Her blir det svart og syndefullt og tjohei. Masse uteliv og disko til folket, ispedd ufine alkoholbefengte røverhistorier :skya::ol::vin::kristin::skaal::humpe::veslejenta::kvalm: (en liten emoji-illustrasjon av bloggen)

Den hadde jeg faktisk lest! Hadde vært en deilig kontrast til disse fruebloggene :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Pokker også, hva med meg da? Jeg er jo singel :cry3:Kan ikke lage blogg og bli sponset opp og ned i mente bare fordi jeg er singel. Verden er urettferdig! 

Du kan være flue, sånn som meg :jepp:  ja til flere fluer! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Liker treningsfrue veldig godt, syns hun er veldig søt:) flere som følger henne på snap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om denne bloggen, ...men enda en "etellerannet-frue" altså? Wow. Så kjempe gøy. Kreativiteten bobler over skjønner jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett noen som legger ut så mye snap's og så mange bilder av seg selv og lite annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den Tuesday, January 12, 2016 at 10.55, Lafemmemauvaise skrev:

Pokker også, hva med meg da? Jeg er jo singel :cry3:Kan ikke lage blogg og bli sponset opp og ned i mente bare fordi jeg er singel. Verden er urettferdig! 

Du blir en suveren toppblogger med bloggen Nobodys Wife, vettu. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, EllaSays skrev:

Du blir en suveren toppblogger med bloggen Nobodys Wife, vettu. 

Nobodys wife👍🏻 genialt!

Eller somebodies sister...;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen
2 minutter siden, Freshsister skrev:

Nobodys wife👍🏻 genialt!

Eller somebodies sister...;)

Ingens frue eller søsterfrue :nigo:Sjølv om søsterfrue kan mistolkes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Karou skrev:

Ingens frue eller søsterfrue :nigo:Sjølv om søsterfrue kan mistolkes. 

Æsj søsterfrue;) Ingen vil vel være det?! Hvis ikke de er religiøse da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...