Gå til innhold

Fiberhusk og rusket


Fiberhusk

Anbefalte innlegg

Det satt! På første forsøk! 7 uker idag, og vi håper rusket har flyttet inn for å bli, og ikke velger å flytte ut. 

Førstegangsgravid, og helt grønn på det her. Nå ligger jeg bare på sofaen (eller i sengen) og gleder meg til de massive plagene mine går over. Kvalmen går ikke over, og krampene er latterlige. 

Det kan hende dette begynner som en sytedagbok, for enn så lenge har jeg virkelig bare plager :ph34r:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det endelig helg! Endelig, for de aller fleste i hvertfall. Her skal helgen tilbringes alene og i vannrett posisjon. Ny legetime på mandag, det ser jeg frem til :) 

Rusket gir ikke mye "lyd" fra seg, annet enn noen små kramper i magen i ny og ne. Kvalmen har roet seg allerede betraktelig. Jeg gleder meg til å få bestilt UL snart, slik at jeg kan se at det er liv (hvis det er liv) :sprettoy:

Håper alle har en god helg! Jeg håper den går fort over for min egen del :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med klaff på første forsøk!

Har ikke begynt å prøve selv helt enda, men var inne og kikket i dagbøkene hvor jeg da fant deg :) Håper det ikke er lenge igjen til jeg henger meg på :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24/01/2016 at 14.00, Småkjekset skrev:

Gratulerer så mye med klaff på første forsøk!

Har ikke begynt å prøve selv helt enda, men var inne og kikket i dagbøkene hvor jeg da fant deg :) Håper det ikke er lenge igjen til jeg henger meg på :Nikke:

Tusen takk! Ble helt sjokkert over klaffet begge to her hjemme, dét hadde vi ikke regnet med! :fnise:

Si ifra når dere begynner prøvingen! Det er en spennende tid, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt mer oppegående! Å konsentrere seg er særdeles vanskelig med kvalme og svimmelhet hele tiden. Behandlingen for ryggskaden fungerer litt også, så jeg våkner ikke lenger som en stokk. Hurra! 

Kanskje på tide å slutte å forsømme min egen dagbok, da :rolleyes:

 

Uke 9.

Nå har det verste begynt å roe seg ned. Kvalmen er kun på besøk en sjelden gang. Er ikke like svimmel, og føler at jeg kan gå en tur uten å ha med paracet, nistepakker, vann og saft (utrolig hvor kvalmende vann kan bli!). Gikk min første lengre tur i går, siden uke 6. Det var deilig! Det pøsregnet, og vi ble søkk våte alle tre (hunden altså, ikke rusket, den er vel enda våtere enn oss vil jeg tro). Regn og blank is - men vi overlevde :fnise:  å komme inn til tørre klær og "The Last Kingdom" var veldig deilig da! Og så stolt av å ha gått! Så deilig! Bena mine fungerer! :danse:

Nå er det snart på vei til behandling, må gjøre noen øvelser, dusje, spise... Nå er det makrell i tomat som er den store helten på brødskiva. Blir taco til middag, har en liten fornemmelse om at jeg kommer til å overspise som en gal (og det gjør sinnsykt vondt for tiden, au!) 

 

Håper alle har en fin dag! :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Fiberhusk skrev:

Tusen takk! Ble helt sjokkert over klaffet begge to her hjemme, dét hadde vi ikke regnet med! :fnise:

Si ifra når dere begynner prøvingen! Det er en spennende tid, altså :)

Tok siste p-pille søndagen, så klarte ikke å vente lenger med å komme igang ;)  Det er utrolig spennende, så jeg gleder meg til å se hvordan det går denne gangen :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28/01/2016 at 11.18, Småkjekset skrev:

Tok siste p-pille søndagen, så klarte ikke å vente lenger med å komme igang ;)  Det er utrolig spennende, så jeg gleder meg til å se hvordan det går denne gangen :jepp: 

Hi hi.... Utålmodig? :fnise: Så spennende da! Har du egen prøvedagbok forresten? Hvis ikke så gi meg et pip her, vil gjerne høre hvordan det går underveis altså :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva Skjer Med Fjeset Mitt!!?? 

Greit... Hormoner... Men så irriterende da! Jeg har aldri hatt problemhud. Er veldig bortskjemt med å alltid ha hatt plettfri hud over hele kroppen. Untatt noen kjedelige hudormer, har jeg ikke hatt noen problemer. Men nå??? Pizzatryne og nupper over hele ryggen. Byllepest på halsen, bak ørene, og ikke minst inni ørene. Og de er vonde, så inn i hampen vonde... Fy satan! 

Dagens utblåsning. Jeg hater å være en byllerulle... Feit og kvisete, det er akkurat sånn jeg føler meg nå. Akk. Noen med oppmuntrende ord om hvor fantastisk det er å være hormonell hval akkurat nå? Alt mottas med takk :ohmy:

:icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Fiberhusk skrev:

Hi hi.... Utålmodig? :fnise: Så spennende da! Har du egen prøvedagbok forresten? Hvis ikke så gi meg et pip her, vil gjerne høre hvordan det går underveis altså :) 

Har dagbok også :jepp: 

Blir spennende å følge hverandre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...