Gå til innhold

Hvem har mest rett? (Værmelding)


Gjest Badebuksa

Storm.no eller Yr.no?  

4 stemmer

  1. 1. Hvem har oftest rett i værmeldingene sine?

    • Storm.no
    • Yr.no
    • Andre (spesifiser)
      0


Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa

Hvem har mest rett når det kommer til værmelding? (Sol/skyer, vind/vindstille, snø/sludd/regn/opphold, temperatur)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplever at yr har mest rett. De bommer ofte litt på temp og spår mildere enn det det blir, særlig nå på vinteren, men sol/skyer, vind og nedbør pleier å stemme ganske bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

accuweather har truffet grerit her (dvs bomma med 3 grader), mens yr og storm har bomma med 5-15 grader konsekvent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Badebuksa skrev:

accuweather har truffet grerit her (dvs bomma med 3 grader), mens yr og storm har bomma med 5-15 grader konsekvent

Her er det omvendt, Accuweather kan påstå det er plussgrader selv om det er 20 min. Yr har truffet ganske bra, storm har jeg ikke sjekket noe sårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa
3 timer siden, VinterSnø skrev:

Her er det omvendt, Accuweather kan påstå det er plussgrader selv om det er 20 min. Yr har truffet ganske bra, storm har jeg ikke sjekket noe sårlig.

Kommer sikkert an på hvordan man bor. Høyt oppe/i en dal etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Storm treffer best både her jeg bor, og om sommeren på hytta. Yr har jeg helt sluttet å stole på..

Anonymkode: f0a6f...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Badebuksa
Den 24.1.2016 at 13.03, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Storm treffer best både her jeg bor, og om sommeren på hytta. Yr har jeg helt sluttet å stole på..

Anonymkode: f0a6f...5b4

Føler ingen av dem har rett.. Det jeg gjør nå, er å se på gradene på min egne måler, og så se hvilken side som matcher den. Foreløbig ingen. Jeg skal nemlig ikke bare vite hva gradene er, men hva de føles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...