Gå til innhold

Mannens g-punkt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Jerry Lee skrev:

Har hørt det. Helt feil, selvfølgelig.

PS. ...ettersom kvinner ikke har prostata.

Nei, hva SKAL vel kvinner med en ekstra lukkemekanisme for urinrøret? Helt bortkasta på dem, selvsagt.

Ikke desto mindre fins det, i omtrent samme område som man hos menn finner prostataen, et område med erektilt vev som kan stimuleres, som tydeligvis er en slags kjertel, og som kan stimuleres ikke bare til orgasme men sågar til en orgasme med ejakulasjon av noe som IKKE er urin. Til forveksling likt en mannlig prostataorgasme, altså.

Tatt i betraktning at den eneste vesentlige forskjellen i menn og kvinners fysiologi er gonadene og deres funksjon, så syns jeg ikke det er det minste merkelig om kvinner og menn er like også på dette punktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Mann 42 skrev:

Nei, hva SKAL vel kvinner med en ekstra lukkemekanisme for urinrøret? Helt bortkasta på dem, selvsagt.

Ikke desto mindre fins det, i omtrent samme område som man hos menn finner prostataen, et område med erektilt vev som kan stimuleres, som tydeligvis er en slags kjertel, og som kan stimuleres ikke bare til orgasme men sågar til en orgasme med ejakulasjon av noe som IKKE er urin. Til forveksling likt en mannlig prostataorgasme, altså.

Tatt i betraktning at den eneste vesentlige forskjellen i menn og kvinners fysiologi er gonadene og deres funksjon, så syns jeg ikke det er det minste merkelig om kvinner og menn er like også på dette punktet.

Prostata har og en funksjon i sædproduksjon. ...så, ja... hva skal kvinner med den?

Det du sier i midtavsnittet... Det er Dr. Grafenbergs punkt det, da. Men det er ingen kjertel. Da ville alle kvinner ha det. Men forskjellen fra kvinne til kvinne er stor. Noen har det ikke engang, og det har ingen praktisk/nødvendig funksjon. Men når jeg leser at gynekologer benekter at det finnes driter jeg på meg av latter og irritasjon. Vet mer enn dem jeg da, ja.

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jerry Lee skrev:

Prostata har og en funksjon i sædproduksjon. ...så, ja... hva skal kvinner med den?

Det du sier i midtavsnittet... Det er Dr. Grafenbergs punkt det, da. Men det er ingen kjertel. Da ville alle kvinner ha det. Men forskjellen fra kvinne til kvinne er stor. Noen har det ikke engang, og det har ingen praktisk/nødvendig funksjon. Men når jeg leser at gynekologer benekter at det finnes driter jeg på meg av latter og irritasjon. Vet mer enn dem jeg da, ja.

Hvorfor mener du at ikke alle har det? Jeg har enda ikke møtt på noen kvinne hvor det ikke er mulig å lirke det frem. Det som gjør punktet tricky er jo at hos en del må det stimuleres inntil en halvtime før man kan merke noe til det, mens hos andre er det tydelig i det man setter fingrene på det. 

Anonymkode: 62a47...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11. januar 2016 at 21.51, AnonymBruker skrev:

Jeg datet en mann som var så hetero som det går an å få det, men så sinnsykt besatt av rumpen min. Han luftet etterhvert fantasien om at jeg skulle stimulere han der bak med en finger da. Jeg sa det til han jeg, at siden han absolutt skulle ta meg i ræven, så fikk han faen meg prøve det selv. 

Anonymkode: 94e63...42e

I alle dager.. Hva har liksom det med homofili å gjøre? Homofile og heterofile har de samme fysiske forutsetningene for å like dette altså. Jeg vil ikke nekte kjæresten min noe han synes er så godt. Synes du er temmelig nedlatende. Det skal alltid være greit å si nei hvis det er noe man ikke vil være med på, men jeg tror ikke jeg hadde turt å spørre igjen om jeg hadde fått slike svar som du viser til. 

Anonymkode: 03005...01b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13 January 2016 at 15.32, AnonymBruker skrev:

Er det mange menn som gjør det? Herre, hva skjer med verden? Hadde en mann spurt meg om analsex hadde jeg tatt bena fatt og løpt langt vekk. Hadde han tatt kontakt igjen hadde jeg sendt han adressen til en homseklubb.

Anonymkode: 4de55...f3e

Herren ville nok svart at mange homser ikke har analsex og at de foretrekker andre ting i senga.

Anonymkode: 3746c...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gubben min går av skaftet om jeg klæmer et talglys i stumpen hans før han kommer ;) 

Selv vil jeg ikke ha noe oppi "der"

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 4 uker senere...

Er vel i 2016 nå.  En finger eller to opp i der, er spesielt trivelig for mannen.  Skal man ha 15 cm pikk inn der.  Drit skikkelig først.  Spyl noen ganger med rumpespyler du får kjøpt på Kondomeriet.  Så glidesalve, som setter ned følsomheten litt de første gangene.  Da blir det en ren og trivelig opplevelse.  Ikke kjør på for hardt, men man kan kanskje snakke litt med hverandre underveis.  Rimelig pirrende det også.  Ha en fin rumpe-kose-helg.

Anonymkode: f3075...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1/10/2016 at 19.40, Jerry Lee skrev:

Tull. Det er intet G-punkt. Det er en KJERTEL ...prostata. Den er ikke engang i ræva, men kan masseres via rektum og en mann kan oppleve en forsterket nytelse og orgasme. Men et G-punkt er det ikke. 

Mannens gpunkt

 

Jeg har gitt en mann en orgasme utefor denne verden ved å suge og stimulere dette punketet samtidig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Coronas skrev:

Mannens gpunkt

 

Jeg har gitt en mann en orgasme utefor denne verden ved å suge og stimulere dette punketet samtidig.

Flink jente/dame. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...