Gå til innhold

Mannens g-punkt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så mange menn som nesten tar det som en selvfølge at de skal, på et eller annet tidspunkt, prøve analsex med jenter eller fingre de der bak, men når det er snakk om deres eget rumpehull får de panikk? Det er jo de som skal ha et såkalt g-punkt der bake.  

Anonymkode: d2b99...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tull. Det er intet G-punkt. Det er en KJERTEL ...prostata. Den er ikke engang i ræva, men kan masseres via rektum og en mann kan oppleve en forsterket nytelse og orgasme. Men et G-punkt er det ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Tull. Det er intet G-punkt. Det er en KJERTEL ...prostata. Den er ikke engang i ræva, men kan masseres via rektum og en mann kan oppleve en forsterket nytelse og orgasme. Men et G-punkt er det ikke. 

Hvor er rektum sa du?

Anonymkode: a38ee...7a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd at menn har noe imot det. Kanskje da vi var yngre?

Anonymkode: 03005...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en mann som var så hetero som det går an å få det, men så sinnsykt besatt av rumpen min. Han luftet etterhvert fantasien om at jeg skulle stimulere han der bak med en finger da. Jeg sa det til han jeg, at siden han absolutt skulle ta meg i ræven, så fikk han faen meg prøve det selv. 

Anonymkode: 94e63...42e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er trygge på sin egen seksualitet får ikke panikk av det :) Merker stor forskjell på de som er nysgjerrige og vil prøve nye ting, og de som sitter igjen i forrige århundre og er livredde for å prøve noe nytt. De jeg har fått stimulert prostata på vil ha det igjen og igjen, og er smått sjokkert over at de ikke har prøvd det før. 

Anonymkode: 4c5f3...d3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange menn som nesten tar det som en selvfølge at de skal, på et eller annet tidspunkt, prøve analsex med jenter eller fingre de der bak, men når det er snakk om deres eget rumpehull får de panikk? Det er jo de som skal ha et såkalt g-punkt der bake.  

Anonymkode: d2b99...1a5

Jeg får ikke panikk. Jeg nyter. De er bare feige de som ikke tørr. De vet ikke hva de går glipp av! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn som er trygge på sin egen seksualitet får ikke panikk av det :) Merker stor forskjell på de som er nysgjerrige og vil prøve nye ting, og de som sitter igjen i forrige århundre og er livredde for å prøve noe nytt. De jeg har fått stimulert prostata på vil ha det igjen og igjen, og er smått sjokkert over at de ikke har prøvd det før. 

Anonymkode: 4c5f3...d3a

Ja, jeg vet. Har det sånn selv, bare må ha om og om igjen å får fantastiske orgasmer av prostatastimulering. Det er så deilig at jeg hyler når orgasmen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan foreslår man det her??

:fnise:

Kunne tenkt meg prøve det ut, men bare vært sammen i 5 mnd..  jeg er mye mer utforskende med denne partneren enn jeg har vært før. Før likte jeg ikke oralsex og kunne bare gjøre det om jeg var supertent selv mens nå kunne jeg fint bare knelet foran ham å gitt ham en omgang anywhere.. tørr bare ikke helt enda 😂

Anonymkode: 587da...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å massere rett bak ballene (sånn ca) når jeg suger. Det er vel der prostata er? Kan noen menn svare på om det føles bedre "innenfra"? Har gjort det også, men syns det er greiest sånn jeg gjør nå. Hvis den eneste grunnen de har for at de ikke vil er fordi det føles "homofilt" virker det litt rart. Og de går absolutt glipp av noe, jeg merker stor forskjell når jeg gjør det.

Anonymkode: 3fc30...327

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får lov til å rimme typen, samt bruke finger. Men dildo har jeg ikke fått lov til enda.. det er lov å håpe! :lur:

Anonymkode: c8fcb...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får lov til å rimme typen, samt bruke finger. Men dildo har jeg ikke fått lov til enda.. det er lov å håpe! :lur:

Anonymkode: c8fcb...376

Mulig...men ikke forvent det. I menns hoder er finger og dildo ofte milevis fra hverandre 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.1.2016 at 19.33, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange menn som nesten tar det som en selvfølge at de skal, på et eller annet tidspunkt, prøve analsex med jenter eller fingre de der bak, men når det er snakk om deres eget rumpehull får de panikk? Det er jo de som skal ha et såkalt g-punkt der bake.  

Anonymkode: d2b99...1a5

Er det mange menn som gjør det? Herre, hva skjer med verden? Hadde en mann spurt meg om analsex hadde jeg tatt bena fatt og løpt langt vekk. Hadde han tatt kontakt igjen hadde jeg sendt han adressen til en homseklubb.

Anonymkode: 4de55...f3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det mange menn som gjør det? Herre, hva skjer med verden? Hadde en mann spurt meg om analsex hadde jeg tatt bena fatt og løpt langt vekk. Hadde han tatt kontakt igjen hadde jeg sendt han adressen til en homseklubb.

Anonymkode: 4de55...f3e

Vi lever i 2016 nå vet du :) Vi nyter sexen mer og prøver mange flere stillinger enn før i tiden. Analsex er vanlig for det er deilig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Aye skrev:

Vi lever i 2016 nå vet du :) Vi nyter sexen mer og prøver mange flere stillinger enn før i tiden. Analsex er vanlig for det er deilig. 

Ja dere gubber er ikke så kresne på det vel. Stikker den inn i alt som går an, enten det er paier, dyr eller rumpehull. Hull er hull, si! *spy-lyd*

Anonymkode: 4de55...f3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja dere gubber er ikke så kresne på det vel. Stikker den inn i alt som går an, enten det er paier, dyr eller rumpehull. Hull er hull, si! *spy-lyd*

Anonymkode: 4de55...f3e

Sorry men jeg er ikke en gubbe enda. Er 26 år så er i min beste alder :) 

Nei takk. Dyr holder jeg meg unna. Mennesker som tenner meg. Vet ikke med deg men.. Så mennesker og sexleketøy stikker jeg den inn i. Så får jeg kuk, dildo og strap on kuk inn i meg. Kjempedeilig :) Gjelder å NYTE livet ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja dere gubber er ikke så kresne på det vel. Stikker den inn i alt som går an, enten det er paier, dyr eller rumpehull. Hull er hull, si! *spy-lyd*

Anonymkode: 4de55...f3e

 

Er du 12 år eller?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.1.2016 at 19.40, Jerry Lee skrev:

Tull. Det er intet G-punkt. Det er en KJERTEL ...prostata. Den er ikke engang i ræva, men kan masseres via rektum og en mann kan oppleve en forsterket nytelse og orgasme. Men et G-punkt er det ikke. 

Onde tunger vil ha det til at G-punktet hos damer er akkurat den samme kjertelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.1.2016 at 23.10, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å massere rett bak ballene (sånn ca) når jeg suger. Det er vel der prostata er? Kan noen menn svare på om det føles bedre "innenfra"? Har gjort det også, men syns det er greiest sånn jeg gjør nå. Hvis den eneste grunnen de har for at de ikke vil er fordi det føles "homofilt" virker det litt rart. Og de går absolutt glipp av noe, jeg merker stor forskjell når jeg gjør det.

Anonymkode: 3fc30...327

Nei, det er ikke der prostata er. Prostata ligger dypere, og man kan nå den gjennom endetarmen. Det som ligger bak ballene er bare en fortsettelse av penis, og hvis man masserer det, så får det det store svamplegemet til å svulme opp. Altså det som løper på undersiden av penis og utvider seg til selve penishodet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mann 42 skrev:

Onde tunger vil ha det til at G-punktet hos damer er akkurat den samme kjertelen.

Har hørt det. Helt feil, selvfølgelig.

PS. ...ettersom kvinner ikke har prostata.

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...