Gå til innhold

David Bowie er død :(


Librarian

Anbefalte innlegg

Det har vært nevnt i andre tråder, og det er jo ikke akkurat et diskusjonsemne, men jeg føler virkelig det fortjener sin egen tråd likevel.

Merker dette er en av de "kjendisdødene" som påvirker meg mest, fra tidlig barndom av har jeg elsket Bowies musikk (takk mamma og pappa), og ved siden av å være artist har han også vært en jævlig respektabel fyr. Alltid turt å gå sine egne veier, eksperimentell, utfordret vanlig syn på kjønnsroller, musikk, film og brutt mange fordommer.

En god gammeldags KUL type. Hvil i fred.

 

 

Endret av Librarian
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lady Mondegreen

Dette kom som et sjokk. Han har vært en av de aller største i livet mitt, selv om jeg kun har hørt sporadisk på ham de siste årene. (Vel, enda en sjanse for mediene til å spre den latterlige myten om kjærligheten som traff øyet hans på Norwegian Wood i 2004.)

Æsj. Trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk aldri hørt om han. Synes det var litt irriterende at en enkeltperson tar så stor plass i avisene. 

Anonymkode: 61978...f04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk aldri hørt om han. Synes det var litt irriterende at en enkeltperson tar så stor plass i avisene. 

Anonymkode: 61978...f04

Har du bodd i en hule? Selv om man kanskje ikke har hørt musikken har man hørt navnet. 

Triste greier, for en artist!

Liker forresten denne lille historien: https://www.youtube.com/watch?v=cYeIqneQKA0 

David Bowie, rock god

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg at dette er en av de få kjendisdødene som går inn på meg. Det føltes som et slag i magen. Da jeg først så bilder av ham poppe opp på sosiale medier trodde jeg det var bursdagen hans. Jeg visste at han hadde bursdag i januar, men ikke helt når.

Men det viser seg jo at han har hatt kreft ganske lenge, så det er i hvertfall godt at han ikke trenger å lide lengre. Hvil i fred.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk aldri hørt om han. Synes det var litt irriterende at en enkeltperson tar så stor plass i avisene. 

Anonymkode: 61978...f04

Vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

Jeg har fjernet folk fra Snapchatlista mi da de snappet og spurte hvem Bowie var.

Velfortjent!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg er helt ute av meg, får ikke noe gjort i dag. Han er lydsporet i livet mitt. 

Forstår inderlig. Hadde det slik da mitt idol døde.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Velfortjent!

 

Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev:

Forstår inderlig. Hadde det slik da mitt idol døde.  

Takk for forståelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

 

Takk for forståelsen.

Ikke tenk på det. Som sagt...jeg vet hvordan det føles når en klippe i livet blir borte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også merkelig berørt av dette. Ble trost når lou reed døde, men nå føler jeg bare en slags rar tomhet. Merkelig at noen du aldri en gang har møtt skal påvirke deg så mye.

Anonymkode: 56643...782

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...