Gå til innhold

Jente 16 frå Bergen ønske venne/nettvenne


Silliih

Anbefalte innlegg

Ensom jente, 16 frå Bergen ønske venne og nettvenne.

Jan 8 2016 - 17:56
Hej
E da noken frå Bergen her og so går på skole i sentrum?
Selv så går eg på Katten, 1 året.

Eg har ein del so eg slite med, blant annet angst og depresjoner så eg har teknisk sett ingen å væra sammen med og går for da meste rundt for mej selv.
VGS e uansett bedre enn barne og ungdomsskolen då eg blei mobba daglig pga problemene mine så e litt godt å starte VGS kor ingen av dei so mobba mej går.

Men litt dumt e da også for da e ein stor skole, mangen elever og eg so ikkje e so flink på da sosiale bli ofte sittende aleine og eg har jo veldi lyst på venne, men da e liksom litt vanskeli for mej så derfor så lurte eg på om da e noken her inne so har lyst å prata litt? Kansje me ende opp so venne, da hadde vært koseli.
Vil gjerne ha både gutte og jente venne og om du bor eit anna sted i Norge så e da heilt oki da også for nettvenne e koseli da også.

Send mej gjerne ein PM, då hadde eg blitt gla.

Klem
Silliih
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei @Silliih 

Jeg bor ikke i Bergen, men om du trenger noen å snakke med kan jeg gjerne stille opp for deg. 
Føler ikke jeg er så veldig flink til å trøste, men i fjor fikk jeg diagnosen angst/depperasjon (noe jeg har vist selv, 
men det skal jo helst påvises) Og dette har jeg slitt med helt siden min første kjæreste. Nå skal sant sies at jeg er 23 å jeg 
vet ikke om du har noen predikasjoner på alder når det kommer til venner/mennesker du ønsker å ha kontakt med. 

Du kan jo gjerne sende meg en melding her inne om du ønsker å prate med meg. Vi trenger ikke å prate om angst og depperasjon, men tenkte det var fint for deg å vite at vist du ønsker så har du muligheten og dele situasjonen din med noen som sliter med det samme. 

Mvh 
- Marlene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...