Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men, hun kommer vel ikke inn før neste uke?

Anonymkode: 05dcf...227

Stemmer. Hun sjekker inn neste mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om han som står bak damen Vegard velger må sjekke ut umiddelbart? 

Anonymkode: 1b994...80e

Det er ikke en sånn utsjekk denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
4 minutter siden, ankara skrev:

There you go. Da er det nok Caksel som tar valget på torsdag og ikke Vegard.

Da stikker nok Jonas - dessverre. 

Forøvrig så tror jeg kanskje at Vegard går først på torsdag. Det blir jo ingen spenning om han går sist. Da er det ingen valg som skal tas av den som sitter....

Endret av Joppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Joppe skrev:

Da stikker nok Jonas - dessverre. 

Kun hvis Vegard klarer oppdraget, splitter CA og Nina og blir låst med Nina. Men da kan jo Jonas stå med Mikela.

Uff nei. Med tanke på at både Daniel og Martine, som sjekker inn neste uke er bestis med Jonas, Nina og Henning vil jeg anta de er en del av Gjengen allianse i fremtiden.

Kan vi håpe det blir Jørgen som sjekker ut? Ettersom han og Sandra tok samme fly hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
3 minutter siden, ankara skrev:

Kun hvis Vegard klarer oppdraget, splitter CA og Nina og blir låst med Nina. Men da kan jo Jonas stå med Mikela.

Uff nei. Med tanke på at både Daniel og Martine, som sjekker inn neste uke er bestis med Jonas, Nina og Henning vil jeg anta de er en del av Gjengen allianse i fremtiden.

Kan vi håpe det blir Jørgen som sjekker ut? Ettersom han og Sandra tok samme fly hjem...

Men, det er vel ikke snakk om låsing denne gang, bare en fredning. Og da tas vel valget på par-seremonien på torsdag?

Regner med han klarer oppdraget. Vi får satse på Jørgen eller Niclas. Hip som happ hvem av de det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sitronmelis skrev:

Skjer med Niclas i morgendagens episode da? Angriper Eileen på den måten.. Han virka truende eller er det bare meg??

Nei, det er ikke bare deg - virket skikkelig ekkelt😳

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Joppe skrev:

Vi får satse på Jørgen eller Niclas. Hip som happ hvem av de det blir.

Enig ;)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niclas er seriøst en skikkelig ekkel type.... Han er duden som sitter i sofaen på fest, heller i seg øl, er høy på pæra og er respektløs mot alle kvinnefolk. Er jeg skråsikker på !!!

Anonymkode: fca4a...c3c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som vet hvordan innspillingen av parsermonien er? Hvordan kan den ta 4-5 timer? :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Alethia skrev:

Er det noen her som vet hvordan innspillingen av parsermonien er? Hvordan kan den ta 4-5 timer? :ohmy:

Vet at hver av de som sitter får 3 spørsmål hver, så plukker TV3 ut det de selv ønsker å ta med.

Hvor lang selve parseremonien er vet jeg ikke, men regner med det fort kan ta noen timer. Kanskje ting må tas om igjen osv.

Tror det er mye venting.

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, ALLE de nye blir "manipulert" av Carl Aksel.

Hva er greia liksom?????

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Jonas på solo. Da bør vel Caksel finne seg ny partner? Tipper det blir Stine.

Uansett, håper jeg Mikela klarer å få Vegard med i gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, ankara skrev:

Herregud, ALLE de nye blir "manipulert" av Carl Aksel.

Hva er greia liksom?????

Aner ikke.  Kanskje fordi han er så på, Jeg hadde nok synes det hadde vært irriterende. Han hiver seg jo over alle de nye, men det funker. 

Anonymkode: 8139f...cce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal alle gutta på utflukt og det er konkurranse. Han som taper blir satt i fare....hvem blir det?

Det er også to som ikke får være med på pandoras - gudene må vite hvorfor. Har en ekkel følelse av at Gjengen allianse er gone på torsdag. Ryker Jonas, gidder jeg ikke se mer. Aksel og hoffet blir bare kjedelig. Da er jo alle i samme allianse - GØY!!!

Anonymkode: 05dcf...227

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

paradisehotel.spoileer Nesten alle på hotellet vil få ut NICHLAS, utenom Jonas MIKELA og CELESTER. EILEEN sier han er trygg bak henne for å lure han slik at han ryker. Men senere sier hun planen til Stine som vil ha NICHLAS der! Trekant drama on way imorgen....

 

Hvorfor vil Jonas og Mikela ha han på hotellet? Det henger jo ikke sammen....trodde de stod i hver sin allianse?

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Phung
1 time siden, ankara skrev:

Herregud, ALLE de nye blir "manipulert" av Carl Aksel.

Hva er greia liksom?????

Han er tydligvis imøtekommende og flink til å snakke for seg. Basert på det vi får sett iallefall så er det vell ikke så vanskelig å få folk på sin side når ca ingen andre prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CA er flink til å snakke om uærlighet og skittent spill... Hvem er det som går bak ryggen på Niclas nå? :fnise: Dobbeltmoralen lenge leve... 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo helt forbanna paranoid av denne PH-bobla :sprettoy::fnise: Er siste blogginnlegg fra Nina et tegn på at Jonas snart ryker?? (les;torsdag) 

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper det er et tegn på at de snart har sex på hotellet ... nina er jo ikke en person man forventer har sex på paradise hotel ... hun er 26 år og har en iq på 130 osv ... og jonas er bare 20 og spiller en figur fra srjørdal osv... hun føler sikkert at hun må forsvare det hun gjorde

Anonymkode: d0fc2...397

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...