Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Regner med den nye gutten går rett på Carl Aksel sin side...som alle de andre!

Regner og med han henger etter den nye jenten når hun kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror Martine Storsve skjekker inn snart og hun har sex med Carl Aksel og får litt følelser. Tror ikke Malin kommer inn igjen og det er sikkert grunnen til at Carl og malin ikke er så gode venner på utsiden selv etter det de sa i torsdagens episode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

har sett mandagens episode nå og det er en som heter vegard som sjekker inn.

Anonymkode: d0fc2...397

Å hvor har du sett den?

Anonymkode: 6d83f...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig latt være å se på Paradise de to siste ukene, for jeg har ikke orket det selvtilfredse trynet til Caksel, men siden det ser ut til å gå han litt imot nå, så tror jeg kanskje jeg må se på det igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekka la ut på snapchat "ai, ai, ai hvem er det som sjekker inn på Paradise neste uke?" Kan det faktisk tenkes at han kommer inn igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
11 minutter siden, Phung skrev:

Lekka la ut på snapchat "ai, ai, ai hvem er det som sjekker inn på Paradise neste uke?" Kan det faktisk tenkes at han kommer inn igjen?

Jeg tror og det er Lekka som sjekker inn neste uke. Var noe som ble sagt i fremtittet, som gjør det ser ut som en gammel deltaker kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, PH kongen skrev:

Jeg tror Martine Storsve skjekker inn snart og hun har sex med Carl Aksel og får litt følelser. Tror ikke Malin kommer inn igjen og det er sikkert grunnen til at Carl og malin ikke er så gode venner på utsiden selv etter det de sa i torsdagens episode

Se dagens episode av vg tvs "panelet", der sier hu at de er glad i hverandre og venner, men at de ikke fortsatte romansen, eller hva man skal kalle den...

Anonymkode: d5e0e...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, SophiaLoren skrev:

Jeg tror og det er Lekka som sjekker inn neste uke. Var noe som ble sagt i fremtittet, som gjør det ser ut som en gammel deltaker kommer inn.

Da sliter vel Carl Aksel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
8 minutter siden, kindagirl skrev:

Da sliter vel Carl Aksel?

Blir gøy. Kanskje noen i hoffet endelig får se og høre en annen side av CA! 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LEKKA! Jaaa! Haha da blir CA fornøyd.. :fnise: først Mikela og så Lekka? Hahah!

Men det var en her som sa han hadde sett mandagseppisen og at Vegard sjekker inn? Kan jo faktisk hende at Lekka sjekker inn seinere i uka. Eeeeller at han bare kødda..

¯\_(ツ)_/¯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
2 minutter siden, Jallatralla skrev:

LEKKA! Jaaa! Haha da blir CA fornøyd.. :fnise: først Mikela og så Lekka? Hahah!

Men det var en her som sa han hadde sett mandagseppisen og at Vegard sjekker inn? Kan jo faktisk hende at Lekka sjekker inn seinere i uka. Eeeeller at han bare kødda..

¯\_(ツ)_/¯

Håper uansett at det er Lekka. Han fortjener en ny sjanse. Tror også Mayoo kommer inn igjen. Tror enten at han blir sendt inn av produksjonen,  eller at man kan stemme inn en utstemt deltaker under finaleuken.

Flere som har fått litt bedre inntrykk av Øystein de siste episodene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Øystein var feig som ikke turde å få Malin bak seg, og sende Eileen bak Jonas. Det er jo bare snakk om for en liten stund, og jeg hadde ikke giddet å spille med en sånn person som ikke stilte opp for meg. 

Anonymkode: 0ccc3...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, SophiaLoren skrev:

Håper uansett at det er Lekka. Han fortjener en ny sjanse. Tror også Mayoo kommer inn igjen. Tror enten at han blir sendt inn av produksjonen,  eller at man kan stemme inn en utstemt deltaker under finaleuken.

Flere som har fått litt bedre inntrykk av Øystein de siste episodene?

Nei. Flott at han står på sitt, men han er like sladrete og ekkel når han er alene med gutta. Han klager på at Jonas er uærlig og falsk, når han selv kunne reddet Malin.

Dobbeltmoralsk som faen, den gutten der. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Jallatralla skrev:

LEKKA! Jaaa! Haha da blir CA fornøyd.. :fnise: først Mikela og så Lekka? Hahah!

Men det var en her som sa han hadde sett mandagseppisen og at Vegard sjekker inn? Kan jo faktisk hende at Lekka sjekker inn seinere i uka. Eeeeller at han bare kødda..

¯\_(ツ)_/¯

Forstår ikke hvordan folk kan ha sett den episoden allerede? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Phung skrev:

Forstår ikke hvordan folk kan ha sett den episoden allerede? 

Folk i mediebransjen får jo det. F.eks folkene i VGTV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
1 time siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Nei. Flott at han står på sitt, men han er like sladrete og ekkel når han er alene med gutta. Han klager på at Jonas er uærlig og falsk, når han selv kunne reddet Malin.

Dobbeltmoralsk som faen, den gutten der. 

Enig i det. Men får litt inntrykk av at det er mer et spill for galleriet,  enn at han faktisk mener det han sier. Tror han begynner å se hva hoffet egentlig er, men ser det litt an i forhold til å gå i mot de helt enda. I tillegg ble jeg så overrasket over at han faktisk valgte å redde Eileen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Nei. Flott at han står på sitt, men han er like sladrete og ekkel når han er alene med gutta. Han klager på at Jonas er uærlig og falsk, når han selv kunne reddet Malin.

Dobbeltmoralsk som faen, den gutten der. 

Jeg tenkte akkurat på det samme da de var inne på Jonas sitt rom og snakket så mye dritt. Øystein har ingenting han skulle ha sagt. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ankara skrev:

Folk i mediebransjen får jo det. F.eks folkene i VGTV.

Joda, men de kan vell ikke spoile noe. Ser for meg at de som skriver her gjør det litt på tull.

Endret av Phung
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tidligere bekreftet at Carl Aksel og Nina tok siste flyet hjem fra Mexico.

Nå er det også bekreftet at Mikela, Eileen, Øystein og de to fremtidige deltakerne Vegard Sandvik og Martine S gjorde det samme.


Det betyr at både C.A, Nina, Mikela,  Øystein og Eileen enten sitter i juryen eller er en av finalistene. Sannsynligvis er samtlige av dem finalister, da de alle har vært der siden dag 1(med unntak av Mikelas exit pause i 7dager). Produksjonen har også til vane å la de som virkelig ha spilt spillet få æren av å vinne PH. 

 

Endret av Agent2840
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Agent2840 skrev:

Det var tidligere bekreftet at Carl Aksel og Nina tok siste flyet hjem fra Mexico.

Nå er det også bekreftet at Mikela, Eileen, Øystein og de to fremtidige deltakerne Vegard Sandvik og Martine S gjorde det samme.


Det betyr at både C.A, Nina, Mikela,  Øystein og Eileen enten sitter i juryen eller er en av finalistene. Sannsynligvis er samtlige av dem finalister, da de alle har vært der siden dag 1(med unntak av Mikelas exit pause i 7dager). Produksjonen har også til vane å la de som virkelig ha spilt spillet få æren av å vinne PH. 

 

Hvordan vet du dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...