Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Så nærmere på klippet, og når de går ned trappa går de i denne rekkefølgen: Daniel, Malin, Øystein, Sandra, Jørgen, Nina.

For meg ser det da ut som Nina+Jørgen, Øystein+Sandra og Malin+Daniel, og ville da trodd alle slapp kula.. hmm merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, helle_k skrev:

Så nærmere på klippet, og når de går ned trappa går de i denne rekkefølgen: Daniel, Malin, Øystein, Sandra, Jørgen, Nina.

For meg ser det da ut som Nina+Jørgen, Øystein+Sandra og Malin+Daniel, og ville da trodd alle slapp kula.. hmm merkelig.

hvis dette stemmer så vil jeg tro at Carl aksel har mer enn 1 sjanse til å komme inn da jeg tror både Malin og Sandra vile byttet til seg CA hvis de fik muligheten og sandra ikke kunne stå med Jørgen. ifjor kunne vel begge som slapp kula i offerseremonien få velge seg en ny partner, mens den som var først fikk velge først. kan bli drama hvis foreksempel Sandra velger CA før malin får muligheten, eller jørgen velger eileen før øystein. for malin sin del så ser det ikke ut som om det er så mange gutter å velge mellom i juryen, CA og jonas? kanskje malin eller sandra blir nødt til å velge jonas? :P

Endret av jolsrud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Trilliant skrev:

Når Stine sendte ut Niklas? Da var det dårlig gjort.

Nå igår når Malin valgte Øystein? Det var også dårlig gjort selvom Jonas gjorde det samme mot Malin.

 

Majo har også klagd om jeg husker riktig, Mikela, Martine og. Jeg kan nok se hver eneste episode og sikkert finne flere anledninger, men er ikke så viktig for meg altså :fnise: Er enig i at Carl Aksel og dem har klagd ufattelig mye over dem andre og da .. Blir spennende å se hva som skjer i i finale uken!

Ingen i Gjengen allianse har sagt at dette er skittent spill samtidig som de hevder at de spiller så ærlig selv. Her må du nok se episodene om igjen. Det er helt greit å være uenig i en avgjørelse, men det er jo ikke det vi snakker om her. 

Det var jo Niclas som poengterte at hoffet faktisk gjør det samme som de anklager Gjengen for å gjøre da han røyk. Niclas var jo en del av hoffet. 

Det eneste Jonas påpekte da han ble sendt ut var at han ikke er den eneste som har spilt skittent der inne, og at han var lei over å ha blitt sett på som det sorte får for en avgjørelse han tok når de andre er minst like ille. 

Jeg tror du har misforstått noe vesentlig her. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo slik det er... 

I tillegg så er det produksjonen sin feil, så fort Carl Aksel får det som han vil. Da er det plutselig produksjonen som favoriserer Carl Aksel og gir han fordeler, selvom Carl Aksel selv har jobbet seg for det helt siden dag 1 med å bli godt kjent med alle nye etc.. 

Anonymkode: 87a0c...d50

Godt kjent med alle nye etc...? Du mener han prøvde å fange dem, noe han klarte, for så å lure dem for å få fordeler i spillet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Oslohøst skrev:

Godt kjent med alle nye etc...? Du mener han prøvde å fange dem, noe han klarte, for så å lure dem for å få fordeler i spillet...

Vil no påstå at dette er bra spilt fra CA sin side. det rare her er at de andre ikke prøvde å gjøre det samme når de så alle fordelene CA fikk av å gjøre dette. og flere av de nye kom jo ofte videre på grunn av CA. uten han er det nok noen som aldri hadde overlevd første uka.  

Endret av jolsrud
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, jolsrud skrev:

Vil no påstå at dette er bra spilt fra CA sin side. det rare her er at de andre ikke prøvde å gjøre det samme når de så alle fordelene CA fikk av å gjøre dette. og flere av de nye kom jo ofte videre på grunn av CA. uten han er det nok noen som aldri hadde overlevd første uka.  

Ja, men jeg tror folk ble paff over all plassen Carl Aksel krevde og tok. Tror flere ønsket å få samme relasjon til de nye men de bare maktet ikke fordi han dominerte hele tiden. Han tok jo alltid regien og alltid hadde siste ordet. Han sa de samme strofene hele tiden; ja det stemmer, ville aldri lure deg, du kan stole på meg, jeg er kongen. Det er kjipt å ha med en person på paradise hotel som virker å være så forelska i seg selv som Carl Aksel gjør. Veldig enkel TV. Zzz. 

Endret av Oslohøst
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eileen er veldig pent sminket. Hun må vel ha gjort dette selv? Særlig når man ser katastrofene som har inntruffet ansiktene til de andre i juryen. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

 

Pent sminket? Tuller du? 

 

Grunnen til at det ser ut som at hun er pent sminket er vel fordi hun ikke kan bli stygg uansett hva hun gjør. Ei nyyydelig jente!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle som noen gang har klaget på CA burde vel kanskje være litt stille nå .. Han hadde aldri sendt ut sine aller nærmeste der inne.

Anonymkode: 6a48f...fcf

Pøh, han hadde lett sendt ut samtlige i hoffet! Som han gjentok flere ganger, spesielt i starten av sesongen: "han/hun er bare en brikke i mitt spill".

Og ingen er bedre enn de andre, de fleste har spilt skittent der inne. Ingenting har endret seg, begge sider spiller skittent for å komme til finalen og sånn har det vært hele veien. Men den verste sutringa over andres skitne spill synes jeg definitivt Caksel og hoffet har stått for.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi vær så snill sette en strek for denne diskusjonen om skittent spill nå? Utrolig unødvendig når ingen greier å bli enige uansett. Alle spiller mer eller mindre skittent, okei? 

Anonymkode: 4d1ef...0d6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan vi vær så snill sette en strek for denne diskusjonen om skittent spill nå? Utrolig unødvendig når ingen greier å bli enige uansett. Alle spiller mer eller mindre skittent, okei? 

Anonymkode: 4d1ef...0d6

Det er jo det jeg sier! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, UnderCover skrev:

 

Pent sminket? Tuller du? 

 

Grunnen til at det ser ut som at hun er pent sminket er vel fordi hun ikke kan bli stygg uansett hva hun gjør. Ei nyyydelig jente!

Fordi hun har Restylane og vippe extensions og tatoverte bryn. 

 

:) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Oslohøst skrev:

Fordi hun har Restylane og vippe extensions og tatoverte bryn. 

 

:) 

Jeg vet ikke hva restylane er engang..(skyld på alderen min kanskje. aner ikke) ... Men for all del. Uansett, så er hun nydelig :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, UnderCover skrev:

Jeg vet ikke hva restylane er engang..(skyld på alderen min kanskje. aner ikke) ... Men for all del. Uansett, så er hun nydelig :) 

Heter det ikke Restylane? Sånn de putter i leppene for å få større lepper :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Oslohøst skrev:

Heter det ikke Restylane? Sånn de putter i leppene for å få større lepper :) 

åja :ler: jeg vet ikke :ler: men det gir mening. Det høres litt sånn ut. men det gjør egentlig alle sånne ting. Jeg har ikke peiling :ler: 

 

Edit: jeg er sikkert bare jævla umoderne. Jeg foretrekker å være naturlig :fnise: O hellige meg som måtte vise bevis på polet i forrige ukke. Jeg er 33 :hoho:

Endret av UnderCover
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, UnderCover skrev:

åja :ler: jeg vet ikke :ler: men det gir mening. Det høres litt sånn ut. men det gjør egentlig alle sånne ting. Jeg har ikke peiling :ler: 

 

Edit: jeg er sikkert bare jævla umoderne. Jeg foretrekker å være naturlig :fnise: O hellige meg som måtte vise bevis på polet i forrige ukke. Jeg er 33 :hoho:

:ler: Jeg er 35, og foretrekker også å være naturlig. 😄

Eileen virker å være ei god jente. Men altfor mye sminke, synes jeg ☺️ Skjønner ikke hvorfor jentene og Carl Aksel bruker så mye sminke. På dagtid i sola, må være slitsomt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eileen er faktisk penere uten sminke enn med synes jeg. 

Anonymkode: cdd4a...bf4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Oslohøst skrev:

:ler: Jeg er 35, og foretrekker også å være naturlig. 😄

Eileen virker å være ei god jente. Men altfor mye sminke, synes jeg ☺️ Skjønner ikke hvorfor jentene og Carl Aksel bruker så mye sminke. På dagtid i sola, må være slitsomt. 

jepp :):) jeg har ingenting av de nye trendene plassert i kroppen, har ikke tatovering en gang. Er heldig som aldri har hatt en eneste kvise i mitt liv, så da trenger man ikke klæsse på seg flere lag med fundation osv. Men maskara og sånn tar jeg på. Går heller aldri I joggebukse offentlig, utenom treningsklær selvsagt etter trening. man behøver ikke å se ut som en dass om man bare skal på butikken :fnise:

men ja, nok om det. avsporing til Tusen :fnise:

det er forresten veldig rart for meg at gutta bruker sminke nå for tiden. CA er vel kanskje en av dem som kanskje trenger-trenger det :vetikke::ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Oslohøst skrev:

:ler: Jeg er 35, og foretrekker også å være naturlig. 😄

Eileen virker å være ei god jente. Men altfor mye sminke, synes jeg ☺️ Skjønner ikke hvorfor jentene og Carl Aksel bruker så mye sminke. På dagtid i sola, må være slitsomt. 

Jeg syns man skal få bruke så mye sminke man vil :) 

Eileen er pen både med og uten sminke på.

Anonymkode: 7d8ce...de8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eileen er den vakreste og snilleste dama som noensinne har vært med på PH. Ferdig snakka. 

Anonymkode: d0f82...ece

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...