Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Nina er den siste som slipper kula 

image.jpg

Anonymkode: a009d...57b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er de snille ?

Nina som sender ut sin aller bestevenn, som har sviktet ALLE i sin allianse, som generelt er en sur drittkjerring? 

 

Alle som noen gang har klaget på CA burde vel kanskje være litt stille nå .. Han hadde aldri sendt ut sine aller nærmeste der inne. Selvfølgelig brukte han folk for å komme seg fremover. Det gjorde Nina og :) Sinnsykt deilig at hun ikke har en sjangs i finalen nå. Hun hadde ikke fått en eneste stemme (Jonas teller ikke) :fnise: Med mindre Mikela og Eileen plutselig tilgir henne.

SINNSYKT DEILIG 

Anonymkode: 6a48f...fcf

Tror meg, Caksel hadde sendt ut Øystein uten å blunke. Har du glemt at han sa til både Jonas og Malin han ville ha ut Øystein? 

Anonymkode: 8139f...cce

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er de snille ?

Nina som sender ut sin aller bestevenn, som har sviktet ALLE i sin allianse, som generelt er en sur drittkjerring? 

 

Alle som noen gang har klaget på CA burde vel kanskje være litt stille nå .. Han hadde aldri sendt ut sine aller nærmeste der inne. Selvfølgelig brukte han folk for å komme seg fremover. Det gjorde Nina og :) Sinnsykt deilig at hun ikke har en sjangs i finalen nå. Hun hadde ikke fått en eneste stemme (Jonas teller ikke) :fnise: Med mindre Mikela og Eileen plutselig tilgir henne.

SINNSYKT DEILIG 

Anonymkode: 6a48f...fcf

Kjære vene. Selv om Nina har tatt sine valg rettferdiggjør da ikke det CA tidligere har gjort. Alt jeg har skrevet om CA står jeg fortsatt for, og det gjør jeg selv om en annen person gjør noe jeg heller ikke liker. 

Det virker ikke som at du har særlig stor intellektuell kapasitet. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nina er den siste som slipper kula 

image.jpg

Anonymkode: a009d...57b

Mhm, hun var den siste som gikk ned trappa, med v-hals og sort neglakk.

13322123_10157060295235094_50178431211323080_n.jpg
:fnise: Det ser ut som Carl Aksel har det vanlige "meltdown" utrykket sitt når ting går i mot han, og med tanke på at Eileen ser utrolig lettet ut så er nok Øystein den som slenger kula i bakken før Malin!

13256134_10157060296895094_462064224225713474_n.jpg

Anonymkode: 94fe5...e17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mhm, hun var den siste som gikk ned trappa, med v-hals og sort neglakk.

13322123_10157060295235094_50178431211323080_n.jpg
:fnise: Det ser ut som Carl Aksel har det vanlige "meltdown" utrykket sitt når ting går i mot han, og med tanke på at Eileen ser utrolig lettet ut så er nok Øystein den som slenger kula i bakken før Malin!

13256134_10157060296895094_462064224225713474_n.jpg

Anonymkode: 94fe5...e17

Eileen er veldig pent sminket. Hun må vel ha gjort dette selv? Særlig når man ser katastrofene som har inntruffet ansiktene til de andre i juryen. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere Tarantino-fans som forresten la merke til hvor Tarantino-fylt forrige episode var? Det ble spilt masse soundtracks fra flere av filmene hans. Elsket det!  

Anonymkode: 4d1ef...0d6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mhm, hun var den siste som gikk ned trappa, med v-hals og sort neglakk.

13322123_10157060295235094_50178431211323080_n.jpg
:fnise: Det ser ut som Carl Aksel har det vanlige "meltdown" utrykket sitt når ting går i mot han, og med tanke på at Eileen ser utrolig lettet ut så er nok Øystein den som slenger kula i bakken før Malin!

13256134_10157060296895094_462064224225713474_n.jpg

Anonymkode: 94fe5...e17

Å herregud!  Det trynet til Carl Aksel :skratte: 

Anonymkode: 8139f...cce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror meg, Caksel hadde sendt ut Øystein uten å blunke. Har du glemt at han sa til både Jonas og Malin han ville ha ut Øystein? 

Anonymkode: 8139f...cce

Ja , MEN han ba jo Jonas om å evt. gjøre det fordi han selv ikke hadde hjerte til å gjøre det. Hadde det stått mellom CA og Øystein hadde jo en av de måttet få den andre ut på et eller annet tidspunkt. Nå synes ikke jeg at Nina gjorde et dumt valg ved å sende ut Eileen altså, men når folk her har klaget så sinnsykt mye på CA - så er ting plutselig greit når Nina gjør det? CA har alltid vært inneforstått med at dette er et spill, Nina var opptatt med at ting ikke skulle være skittent spill og alt det der så lurte hun alle trill rundt ved å sende ut sin besteveninne :fnise: 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene. Selv om Nina har tatt sine valg rettferdiggjør da ikke det CA tidligere har gjort. Alt jeg har skrevet om CA står jeg fortsatt for, og det gjør jeg selv om en annen person gjør noe jeg heller ikke liker. 

Det virker ikke som at du har særlig stor intellektuell kapasitet. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Nei, greit nok at du syntes det. Likevel så trenger jeg ikke å utøve personangrep mot andre brukere fordi jeg ikke har noe bedre argument .. Nina har ikke gjort noe værre en CA.

Anonymkode: 6a48f...fcf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente selvfølgelig at CA ikke har gjort noe værre enn Nina .. 

Anonymkode: 6a48f...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja , MEN han ba jo Jonas om å evt. gjøre det fordi han selv ikke hadde hjerte til å gjøre det. Hadde det stått mellom CA og Øystein hadde jo en av de måttet få den andre ut på et eller annet tidspunkt. Nå synes ikke jeg at Nina gjorde et dumt valg ved å sende ut Eileen altså, men når folk her har klaget så sinnsykt mye på CA - så er ting plutselig greit når Nina gjør det? CA har alltid vært inneforstått med at dette er et spill, Nina var opptatt med at ting ikke skulle være skittent spill og alt det der så lurte hun alle trill rundt ved å sende ut sin besteveninne :fnise: 

Nei, greit nok at du syntes det. Likevel så trenger jeg ikke å utøve personangrep mot andre brukere fordi jeg ikke har noe bedre argument .. Nina har ikke gjort noe værre en CA.

Anonymkode: 6a48f...fcf

Han ba Jonas om å gjøre det så han ikke skulle tape ansikt. Det handler da ikke om at han "ikke hadde hjjerte til å gjøre det". Lol. Han instruerte jo Jonas til å gjøre det. 

Årsaken til at mange blir oppgitt over CA er jo at han skriker ut om skittent spill fra Gjengen allianse når han er langt verre selv. Så fremstiller han seg som en så ærlig og verdig spiller selv. Det er DET som er til å bli kvalm av. Det er vel egentlig ingen her som har gått løs på CA for de spesifikke valgene han har tatt. Det dreier seg om hvordan han tar valgene. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ba Jonas om å gjøre det så han ikke skulle tape ansikt. Det handler da ikke om at han "ikke hadde hjjerte til å gjøre det". Lol. Han instruerte jo Jonas til å gjøre det. 

Årsaken til at mange blir oppgitt over CA er jo at han skriker ut om skittent spill fra Gjengen allianse når han er langt verre selv. Så fremstiller han seg som en så ærlig og verdig spiller selv. Det er DET som er til å bli kvalm av. Det er vel egentlig ingen her som har gått løs på CA for de spesifikke valgene han har tatt. Det dreier seg om hvordan han tar valgene. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Gjengen allianse har gjort akkurat det samme da .. - ish

Endret av Trilliant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trilliant skrev:

Gjengen allianse har gjort akkurat det samme da .. - ish

Vis meg gjerne akkurat hvor i sesongen dette har skjedd. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ba Jonas om å gjøre det så han ikke skulle tape ansikt. Det handler da ikke om at han "ikke hadde hjjerte til å gjøre det". Lol. Han instruerte jo Jonas til å gjøre det. 

Årsaken til at mange blir oppgitt over CA er jo at han skriker ut om skittent spill fra Gjengen allianse når han er langt verre selv. Så fremstiller han seg som en så ærlig og verdig spiller selv. Det er DET som er til å bli kvalm av. Det er vel egentlig ingen her som har gått løs på CA for de spesifikke valgene han har tatt. Det dreier seg om hvordan han tar valgene. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Han sa jo rett og slett at han ikke hadde hjerte til det da. 

Skjønner hva du mener, men jeg mener fortsatt at den andre alliansen har gjort like fæle valg og klagd over de andre og.

Anonymkode: 6a48f...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Han sa jo rett og slett at han ikke hadde hjerte til det da. 

Skjønner hva du mener, men jeg mener fortsatt at den andre alliansen har gjort like fæle valg og klagd over de andre og.

Anonymkode: 6a48f...fcf

Da kan ikke vi ha sett på det samme. Alt det oppgulpet hoffet har kommet med kan jo ikke sammenlignes med Gjengen allianse engang. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vis meg gjerne akkurat hvor i sesongen dette har skjedd. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Når Stine sendte ut Niklas? Da var det dårlig gjort.

Nå igår når Malin valgte Øystein? Det var også dårlig gjort selvom Jonas gjorde det samme mot Malin.

 

Majo har også klagd om jeg husker riktig, Mikela, Martine og. Jeg kan nok se hver eneste episode og sikkert finne flere anledninger, men er ikke så viktig for meg altså :fnise: Er enig i at Carl Aksel og dem har klagd ufattelig mye over dem andre og da .. Blir spennende å se hva som skjer i i finale uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina tar en tøff avgjørelse: "isdronning,kald, tøff og det er så herlig!"

Carl Aksel tar en tøff avgjørelse:"skitten, gult hår, alt er feil og bare hat"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, Salmz skrev:

Nina tar en tøff avgjørelse: "isdronning,kald, tøff og det er så herlig!"

Carl Aksel tar en tøff avgjørelse:"skitten, gult hår, alt er feil og bare hat"

Det er jo slik det er... 

I tillegg så er det produksjonen sin feil, så fort Carl Aksel får det som han vil. Da er det plutselig produksjonen som favoriserer Carl Aksel og gir han fordeler, selvom Carl Aksel selv har jobbet seg for det helt siden dag 1 med å bli godt kjent med alle nye etc.. 

Anonymkode: 87a0c...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nina er den siste som slipper kula 

image.jpg

Anonymkode: a009d...57b

det er vel de nærmeste kulene som smadres i bakken først. ser ut som det er jørgen som står lengst vekk av guttene, og daniel som er nærmest kamera, siden det mest sannsynlig er øystein sin arm i midten der da ingen av de to andre guttene er trent i det hele tatt :) så nina er nok etter daniel i det tilfelle?

offerser.png

Endret av jolsrud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, jolsrud skrev:

det er vel de nærmeste kulene som smadres i bakken først. ser ut som det er jørgen som står lengst vekk av guttene, og daniel som er nærmest kamera, siden det mest sannsynlig er øystein sin arm i midten der da ingen av de to andre guttene er trent i det hele tatt :) så nina er nok etter daniel i det tilfelle?

offerser.png

Jeg tenker, hvis Jonas er i juryen så smadrer Nina den til fordel for han, og Daniel slipper kula til fordel for Mikela/Martine/Celester. Øystein og Malin smadrer sine, til fordel for CA og Eileen. Jørgen og Sandra ville aldri kastet kula, så det stemmer nok at det er 4 av 6 som slipper kula. Ser hvertfall sånn ut.

Men så er jo spørsmålet hvem som får bytte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...