Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22 minutter siden, eeemos skrev:

Det handlet om parseremonien. Hun sier at hun har amuletten, og velger hvilken gutt som ryker. Det er fordi hun sitter på parseremonien. Det røyk jo en jente i dag, så hvorfor skulle hun ha sagt gutt?

Det klippet av NIna var før djevelens sermoni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, selmadawgy skrev:

Jeg heier egentlig på blant annet Nina, men er helt enig i at hu var skikkelig barnslig i dag, og overreagerte så sykt 😅 Litt irriterende å se på, så unødvendig så nærme finalen også 🙊

 

Enig. Heier på Nina, blandt annet. Men i kveld var det hun som var barnslig. Så nærme finalen er det jo klart at man må prøve å stikke litt kjepper i hjula for de sterke. Hadde også valgt Jonas eller Øystein om jeg sto med hammeren, uannsett hvor godt jeg kom overens med en eller begge av de.

Anonymkode: b0f1c...54e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som enda tror der er Sandra som har boken? 

Eller blir det for opplagt? Produksjonen er jo ofte flink å klippe det til slik at vi seere sitter med er helt annet inntrykk en det som faktisk er. Syns bare hun har "forsvart" så lite, men det kan jo selvsagt være klippet bort. 

Anonymkode: b0f1c...54e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som enda tror der er Sandra som har boken? 

Eller blir det for opplagt? Produksjonen er jo ofte flink å klippe det til slik at vi seere sitter med er helt annet inntrykk en det som faktisk er. Syns bare hun har "forsvart" så lite, men det kan jo selvsagt være klippet bort. 

Anonymkode: b0f1c...54e

Jeg tror også det er Sandra, se forrige side 😄🙈 helt enig i at vi enda ikke har sett hu verken si at hu ikke har den, eller fundere i hvem som kan ha den. Og omtrent alle andre har jo sagt direkte til en annen deltaker "jeg lover deg, det er ikke meg". Men det har ikke Sandra.. Pluss at jeg føler nesten hu har et "unnskyld" i blikket når hu trøster Øystein.

Men som du sier styrer jo produksjonen veeldig hvordan de vil vi skal tenke, så det kan bare være taktisk fra deres side å klippe vekk det ofc 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er blank i øya og ser litt trist ut. Kan hende hun vet hvem som skal hjem her. 

 

Selvfølgelig. Det må jo være kjipt å vite at hun i kveld må sende hjem bestevenninna etter 42 dager sammen, og ikke kunne si noe om det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, ankara skrev:

Selvfølgelig. Det må jo være kjipt å vite at hun i kveld må sende hjem bestevenninna etter 42 dager sammen, og ikke kunne si noe om det. 

Men hvorfor valgte Stine Nina? Bare for å fucke opp litt? Eller var det et hint i det brevet hu fikk om at svarteboka ikke bare var positiv å ha? (Husker ikke så godt, beklager 🙊)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.5.2016 at 17.53, ssophie skrev:

Onsdag

"Mer dramatikk på Paradise Hotel. Et nytt eksemplar av livets amulett skal deles ut, men å bli enige om hvem som skal ha den, er ikke alltid like lett. Det er det heller ikke når deltakerne må gjennom en chili-utfordring. Den som klarer å spise den aller sterkeste chilien, vinner en premie. De to deltakerne som har forlatt hotellet denne uken kommer inn til Pandoras eske, og skal gjette hvem som er innehaver av Svarteboka. Hvis de gjetter riktig, får de sjekke inn igjen, og Svartebokens eier må sjekke ut, sammen med enda en hotellgjest."

Torsdag

"Semifinaleukens siste dag skal avsluttes med en parseremoni utenom det vanlige. Den tredje og siste av livets amulett skal deles ut, og amulettene avgjør hvem som skal sitte i seremonien. Naturligvis står taktikkpraten i fokus når det står om flere av deltakernes skjebne, og avtaler inngås og brytes over en lav sko. Når selve seremonien går av stabelen kjenner flere av hotellgjestene på hele følelsesregisteret, og desperasjon blir til lykkerus for én i gruppa."

Det er i alle fall tre par som går inn i finaleuka. De med amulett sitter. Nina og to eller tre til. Det står i TV-guiden at det går an å vinne én amulett onsdag og én torsdag. Mulig at det også deles ut en amulett som ikke er omtalt der?

 Jeg tipper guttene blir enige om at Øystein får amulett i morgen, ettersom han har mistet begge "sine" hittil i uken, men jeg er spent på hvem flere som får sitte.

Endret av ssophie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, ssophie skrev:

Det er bare tre par som går inn i finaleuka. De med amulett sitter. Nina og to til. Det står i TV-guiden at det går an å vinne én amulett onsdag og én torsdag.

Det vil si at det trolig ryker to på pareseremonien på torsdag. Jeg tipper guttene blir enige om at Øystein får amulett i morgen, ettersom han har mistet begge "sine" hittil i uken, men jeg er mer spent på hvem som får den på torsdag. Det bør egentlig bli en jente, eller så har jo ikke Jonas engang en teoretisk sjanse til å redde seg.

Mandag:

Årets siste uke på Paradise Hotel er i gang. På tavla står det klart og tydelig: «Himmel og helvete». Deltakerne koser seg når de lager et Victoria’s Secret-inspirert fashion show, men helvete bryter løs når det er klart for korsets seremoni. De falne englene skal sette sammen finaleparene, og det fraktes seks kors til seremonien. To og to kors er like. Én må reise hjem, og én som klarer å redde skinnet går likevel i kjelleren tre ganger. Og skjellsordene hagler mot juryen

4 par går inn i finaleuken. Djevelen kommer inn på torsdag med den siste amuletten. 1 person ryker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Økkis skrev:

4 par går inn i finaleuken.

Virker som det er 3, men. Seks kors = 3 par.

De er 8 igjen nå (4 par). Uansett om noen ryker/kommer inn på Pandoras blir de fortsatt 8. Da betyr det vel at 2 ryker på parsermonien. Hvis én ryker der blir det uansett ikke mer enn 3 par + 1 eventuelt (noe som virker usannsynlig). Så det er nok bare 3 par inn i finaleuka.

Endret av ankara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, ssophie skrev:

Når selve seremonien går av stabelen kjenner flere av hotellgjestene på hele følelsesregisteret, og desperasjon blir til lykkerus for én i gruppa."

Kan dette være Jonas? Kanskje han evt. får den fjerne amuletten ettersom han har hatten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at Nina bare ble irritert fordi hun har boken, og fordi det var helt unødvendig at Jonas fikk hatten? Eller? For hun hadde da aldri valgt å sende han hjem, og da hadde ikke den fordelen hatt noe å si. Nå kan ikke de to stå sammen, og derfor ble hun irritert. Men samtidig, så burde jo hun være glad for at Jonas var safe! Jeg skjønner uansett ikke hvorfor hun ble så fyrt av dette, for der finnes jo en sjanse for at de kan finne tilbake til hverandre til finalen (maybe) hvis begge overlever semifinaleuken. Spennende!!

Men sånn innerst inne tror jeg egentlig det er Sandra som har boka. Så dere ikke de (kanskje) falske tårene hennes da hun og Malin pratet alene etter CA røyk? Så ut som hun prøvde hardt å grine, haha :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, ankara skrev:

Virker som det er 3, men. Seks kors = 3 par.

De er 8 igjen nå (4 par). Uansett om noen ryker/kommer inn på Pandoras blir de fortsatt 8. Da betyr det vel at 2 ryker på parsermonien. Hvis én ryker der blir det uansett ikke mer enn 3 par + 1 eventuelt (noe som virker usannsynlig). Så det er nok bare 3 par inn i finaleuka.

De blir vel 9 på parseremonien? Djevelen sjekker inn hvis CA/Eileen gjetter feil, og kun den med svarteboken sjekker ut hvis de har rett. Eller?

Enig i at det ser ut som det bare er tre par neste uke da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når er finalen?

Anonymkode: ebd1d...755

Torsdag neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, tweet skrev:

Torsdag neste uke

Takk :)

Anonymkode: ebd1d...755

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Alja skrev:

Nå skjønner jeg hvorfor Nina og Eileen ikke henger sammen på utsiden. 

Eh, Nina bor i Nord-Norge og Eileen bor helt på andre siden av landet. Selvfølgelig kan de ikke henge sammen. Nina henger jo naturligvis bare med de deltagerne som kommer fra samme del av landet som henne.

Anonymkode: 3036f...b87

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All sunn fornuft tilsier at Nina har den boka. Det finnes overhodet ingen grunn til at hun skulle bli sur for at Jonas fikk usynlighetshatten, med mindre hun visste at han uansett var trygg i går. De er et av de sterkeste parene, og Jonas ville definitivt vært i fare uten hatten. Han selv ble jo glad da Malin valgte han. Det at Nina ble så sur kan ikke bety annet enn at hun ser på det som en ulempe at han ble valgt, ergo visste hun at Djevelen uansett ikke ville tatt med seg han.

Syns det er rart at ikke deltakerne ser dette. Carl Aksel hadde nok puslet sammen disse bitene hadde han vært der inne.

Endret av LadyBlaBla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når er finalen?

Anonymkode: ebd1d...755

Torsdag om en uke

Anonymkode: cc22b...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...