Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pærra var mye morsommere å følge med på når den sarkastiske bloggen, som jeg ikke husker hva heter, kom med sammendrag. 😓

Anonymkode: 918fb...4a5

Du mener nok paradisespanky blogg.no. Legende!

Anonymkode: 7edf6...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 10-1-2016 at 15.49, ankara skrev:

Ja, Robin la ut et bilde på mystoryen sin av den artikkelen om de 3 guttene som skal være med og skrev "lykke til bror!" eller noe sånt, så er tydelig at det er en han kjenner. Er også en del som tror det er han Chris Furnes, som også har hatt blogg sammen med Robin før.

Den 10-1-2016 at 15.49, ankara skrev:

Så at de svarte på facebooksiden sin at det skulle starte i mars, men nøyaktig dato er ikke bestemt enda. Lurer på om det kommer til å dukke opp noen gamle deltakere, hvem tror dere isåfall at det kan være? 

 

Den 10-1-2016 at 16.48, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 1e38f...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ det var feil. Kan noen kanskje slette den?

 

Anyway, jeg gleder meg så sinnsykt. PH er faktisk min guilty pleasure. jeg håper at det kommer med (dansk eller norsk) tekst fordi jeg forstår ikke det uten tekst :((. Det var bare flaks at TV3 hadde det på 7e sesong.

Endret av Charlotteh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mener nok paradisespanky blogg.no. Legende!

Anonymkode: 7edf6...c24

Nei, mener filterbloggen.

Anonymkode: 918fb...4a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
Den ‎24‎.‎01‎.‎2016 at 16.52, AnonymBruker skrev:

Jeg er spent på om Audun er med i år. Og så forresten at han så ut til å være 185 cm, noen som vet eksakt hvor høy Audun er? 

Anonymkode: 294b7...492

 

Den ‎24‎.‎01‎.‎2016 at 17.06, AnonymBruker skrev:

 

oh-no___-not-this-shit-again.jpg

Anonymkode: e4901...e76

Nå begynte jeg faktisk å le høyt. Ikke bra, ettersom jeg står i resepsjon :fnise:

 

Gleder meg sykt til pærra. Håper på masse drama, pene mennesker, og minst mulig mobbing og styr fra produksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest L´issi
Den 10.2.2016 at 22.31, AnonymBruker skrev:

hvordan vet du??

Anonymkode: 025f3...160

Er ikke sikkert han er med, men på IG er det i allefall bilde av han i Mexico nå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, L´issi skrev:

Er ikke sikkert han er med, men på IG er det i allefall bilde av han i Mexico nå... 

Tror han bare har vært dommer på mr og miss Paradise ellernoe, fordi han var der sammen med Kevin Soleng (han Bieber fra forrige sesong), så tror de bare har gjestet eller jobbet i kulissene. De var kun borte i 3 uker 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg så sykt! Nesten så jeg skjemmes litt, haha. MEN i år krysser jeg fingrene for at det ikke blir så mye mobbing, og at produksjonen ikke geleider spillerne fram i spillet *host* Pierre *host*. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Shai skrev:

Noen som vet når det begynner? Jeg gleder meg sånn :fnise:

De skrev på Facebook at de enda driver på med inspillingen så de vet ikke nøyaktig dato enda, men at det blir senere i vinter  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok i starten av mars :) Vil tippe den 7. eller den 14., ettersom det startet den 9. ifjord! Kunne godt begynt NÅ for min del! 

Anonymkode: 025f3...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at dem har byttet hotell. Ser ut som det er hotellet hvor danskene har vært de siste årene. Eller var det svenskene 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
15 minutter siden, Adelia skrev:

Artig at dem har byttet hotell. Ser ut som det er hotellet hvor danskene har vært de siste årene. Eller var det svenskene 😁

Det hotellet var mye finere enn det forrige da. Så mye mer lukseriøst ut enn det som ble brukt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Adelia skrev:

Artig at dem har byttet hotell. Ser ut som det er hotellet hvor danskene har vært de siste årene. Eller var det svenskene 😁

Det er hotellet danskene har brukt! Utrolig fint! Synes også det er morsomt at solorommet på dette hotellet er et skikkelig fælt rom, og ikke et fint, vanlig.

Anonymkode: 025f3...160

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.
Den 17.2.2016 at 23.18, AnonymBruker skrev:

Det er hotellet danskene har brukt! Utrolig fint! Synes også det er morsomt at solorommet på dette hotellet er et skikkelig fælt rom, og ikke et fint, vanlig.

Anonymkode: 025f3...160

Enig. Liker at de ikke har noe luksus på solorommet. Et ganske så lav standard rom. Men hotellet er veldig fint :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det "nye" hotellet var sinnsykt fint da, synes også at det var gøy at solo var så stygt i år :smilbla:

Nå gleder jeg meg sååå til det starter, de må slippe datoen snart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, willma skrev:

Det "nye" hotellet var sinnsykt fint da, synes også at det var gøy at solo var så stygt i år :smilbla:

Nå gleder jeg meg sååå til det starter, de må slippe datoen snart! 

Jeg også gleder meg til det starter, å håper på drama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...