Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

Jeg tror at Jonas har svarteboka. Han har villet ha ut Caksel lenge, fordi han nok er blant de største konkurrentene til Jonas. Samtidig er Eileen en stor trussel om hun står mot Jonas og Nina i en finale (og spesielt om hun står med Øystein). Her fikk han dermed splitta opp to par som kunne fått flere stemmer i finalen.
I tillegg vet han nok at han kommer til å ryke om han blir avslørt, og skapte derfor forvirring med å sende ut Eileen. Det er også en fin unnskyldning for å ikke måtte si at han sendte henne ut fordi hun er en sterk konkurrent for han og Nina.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner å lure på om de som er skråsikker på at Nina har boka har vært å snoka i spoilertråden? Jeg har ikke vært der inne, men begynner å lure siden de kaller oss for dumme osv. Så de har vel lest en plass at Nina har boka. 

Anonymkode: db34b...155

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så tror jeg virkelig ikke Nina har boka. Hun ville aldri sendt ut Eileen. Selv om Nina spiller ganske hardt, så ville hun aldri spilt så hardt. Da ville hun tatt ut Øystein og Sandra eventuelt, men ikke Eileen. Daniel og Mikela er de eneste som ikke har noe særlig relasjon til verken CA eller Eileen.

Anonymkode: bee89...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Agent2840 skrev:

Du var nok alene til å mistolke, ja ;) Ta en titt på alle upvotsa jeg fikk, som bekrefter dette. 

Nope. Du har lest innleggene til minister-mio, og det var det jeg siktet til når jeg skrev at jeg ikke var alene om det. At du har fått noen plusser i ettertid er faktisk ikke relevant i den sammenheng, for jeg var ikke alene om det. 

Endret av BeautyBox
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig så tror jeg virkelig ikke Nina har boka. Hun ville aldri sendt ut Eileen. Selv om Nina spiller ganske hardt, så ville hun aldri spilt så hardt. Da ville hun tatt ut Øystein og Sandra eventuelt, men ikke Eileen. Daniel og Mikela er de eneste som ikke har noe særlig relasjon til verken CA eller Eileen.

Anonymkode: bee89...989

Ja, tror kanskje det kan være Daniel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spoilere og svar til dette. Minner om at denne tråden omhandler det som er vist på TV. Det finnes en egen tråd for spoilere. 

Mynona, mod. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke var Nina, Jonas vet det er Nina og prøver derfor å være mistenksom. (Med tanke på at han sier lite, hvordan han svarte Eileen osv. Han sa jo også at Øystein var i fare, men ikke Eileen, fordi han selv tenkte at det hadde vært et lurt valg av Nina, eventuelt ville han splitte de.) På en annen side vet jeg at produksjonen kommer til å fortelle CA og Eileen hvem som har boken, hvert fall hinte, så den med boken ryker, og jeg tror vi får se mer til Nina senere. Stine ville virkelig skape blest på hotellet, og valgte hjernen i den andre alliansen, det vil være vanskeligere å gjette, Nina er kalkulert, men likevel er hun sikret at CA ryker. Å sende ut Eileen var kynisk og kalkulert av Nina, ved å gråte med Sandra fjerner hun tvil om seg selv, og siden hun uansett ikke kan stå med Jonas drar hun ned han i planen sin, ved å være ødelagt over at Jonas kunne gjøre noe slikt (får det til å virke som hun tror Jonas har boken, men hun ikke vet). Som sagt, hun kan ikke stå med Jonas, sender ut Eileen, åpner en sterk plass sammen med Øystein.

Min andre tanke var Daniel, kjedelig valg, veldig anonym på hotellet, og har fått utrolig lite skjermtid denne uken, har ikke hatt noen spesiell reaksjon, men han er ny og er egentlig ikke close med noen... Grunnen til at jeg tenker at Stine kunne valgt han, på tross av det jeg nettopp skrev, er fordi de kom godt overens, Stine skulle egentlig stå med han og sende ut Mikela, men produksjonen endret rekkefølgen slik at Stine måtte stå med Sandra bak Jørgen. Stine var sint på CA og følte seg litt bedratt av gjengen sin, men fremdles er det jo gjengen hennes og hun føler en viss samvittighet ovenfor dem, samtidig vil hun skape drama og splittelse på hotellet, hun velger ikke gjengen alliansen, det blir for drøyt tenker hun, men Daniel er såpass anonym og kan gjøre jobben. :) Men her er det usikkert hvem som blir sendt ut, er ikke sikkert Daniel hadde valgt CA.

Tredje er Mikela, da i så fall uten noen større grunn enn at hun ville skape drama på hotellet og valgte Mikela, pluss at hun da var sikret at CA ryker, siden Mikela hater CA.

Anonymkode: a3272...394

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg egentlig veldig lite om hvem som har boka, satser bare på at Carl Aksel ikke kommer inn igjen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror innehaveren av svarteboka er Daniel. Det er flere grunner til at jeg tror det.

Han har ikke noe særlig relasjon til verken Eileen eller Carl Aksel. Ut i fra det jeg har forstått, så er det Mikela, Nina og Jonas som er Daniels "nærmeste" der inne nå. Det virker heller ikke som at han har noe særlig forhold til resten av gjengen, annet enn at de er venner-ish. For ikke å snakke om hvor lite vi har sett av Daniel generelt. Han har nesten ikke vært på sync denne uka, og de har nesten ikke vist han på tv.

For å skape mest sjokk-verdi, retter de altså alle mistanker mot noen vi kjenner godt. Stine ville skape kaos? Vel, det gjorde hun jo ved å velge Daniel - den nyeste deltakeren!

Det kan selvfølgelig være alle, men Stine ville aldri gitt oppdraget til Nina. Selv om Stine var bitter på CA og "de der", så er hun ikke dum. Ved å gi det til Daniel, så vil folk bli helt satt ut tror jeg! Det skaper også sjokk-verdi hos seerne. Jeg tror heller ikke det er Sandra, for produksjonen har liksom gitt henne litt for mye mistanke.

En annen teori jeg har, er at det kan være Jonas. Da de fikk brevet og esken med bildet av Stine, så kunne man se at Jonas stod og tenkte. Han visste at hvis han velger en til fra den andre alliansen, så ville mistanken falle på han ganske kjapt. Hvis f.eks CA OG Sandra røyk, så ville alle automatisk tenkt Jonas. Dog kan jeg ikke heeelt se for meg at Jonas ville gjort det mot Nina, men hvem vet? Blir veldig spennende å se hvertfall!

Anonymkode: bee89...989

Jeg tror og det er Daniel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kult å kalle Nina for trosketryne.
Ikke kult å klage på holdningen til Sandra.
Ikke kult å kalle Carl Aksel benrangel.

Vær så snill.

Anonymkode: 2acb5...4c1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynner å lure på om de som er skråsikker på at Nina har boka har vært å snoka i spoilertråden? Jeg har ikke vært der inne, men begynner å lure siden de kaller oss for dumme osv. Så de har vel lest en plass at Nina har boka. 

Anonymkode: db34b...155

Det står ingen ting på spoiler tråden om det. Bare spekulasjoner på lik linje som i denne tråden. Just saying. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke kult å kalle Nina for trosketryne.
Ikke kult å klage på holdningen til Sandra.
Ikke kult å kalle Carl Aksel benrangel.

Vær så snill.

Anonymkode: 2acb5...4c1

Klage på holdningen til Sandra må da være lov, det er jo en uvane hun kan gjøre noe med?

Anonymkode: 086b7...3e1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klage på holdningen til Sandra må da være lov, det er jo en uvane hun kan gjøre noe med?

Anonymkode: 086b7...3e1

Det ser ut som det er mer enn en uvane, men jeg skal ikke spekulere

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Spot on! Jeg foreslo også at Nina hadde den igår, men når mange her inne er en gjeng med bitre feminister fra SV, så ender det bare opp med at en får masse vulgært piss slengt tilbake. 

Ikke tenker dem klart heller, og argumentet for at Sandra har den er at hun er falsk med grininga si? Lol.

Dem har jo nærmest bestemt seg for å hate folk som Malin + Sandra, og derfor er det bare tipp topp at anarkister som Nina eller Mikela slenger med leppa til disse to. 

Men en kan jo ikke forvente annet av hardcore feminister, kommunister og anarkister.. Kun hva dem stemmer i stortingsvalg og kommunevalg er nok til å dømme deres personlighet. Betryggende at det kun er en mikro andel av disse, da SV, Rødt og Norges kommunistiske parti, er på randen av stupet i meningsmålingene sine. 

Anonymkode: 17f71...f89

 

Du virker som en veldig informert og oppegående person. Hva legger du i ordet feminist, egentlig? Er interessert i å høre hvordan du faktisk definerer det ordet, siden du her bruker det som et skjellsord. For såvidt jeg vet, så er generell feminisme at man ønsker like rettigheter for alle, uansett kjønn og legning. Er oppriktig nysgjerrig på hvorfor du syns det er smart å bruke dette som skjellsord, da de aller fleste folk i Norge er feminister, i ordets rette betydning.
(PS: Er også forskjell på sosialdemokrater, kommunister og anarkister :))

Anonymkode: fae21...91a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha må være gøy for Martine Lunde å se Øystein pule rundt og spise buse på tv. Svigermors drøm :fnise:

Tør hun slippe han i nærheten av venninnene sine?

 

Hva hadde dere sagt til henne hadde dere vært venninne med Martine?

Anonymkode: 4fda2...fdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha må være gøy for Martine Lunde å se Øystein pule rundt og spise buse på tv. Svigermors drøm :fnise:

Tør hun slippe han i nærheten av venninnene sine?

 

Hva hadde dere sagt til henne hadde dere vært venninne med Martine?

Anonymkode: 4fda2...fdb

Om jeg bare hadde vært en venninne av han og ikke noe mer, så hadde jeg gitt beng i om han lå rundt. Ikke mitt problem.

Anonymkode: 525ef...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets, spekulajsoner og latterliggjøring samt svar til dette. 

Mynona, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha må være gøy for Martine Lunde å se Øystein pule rundt og spise buse på tv. Svigermors drøm :fnise:

Tør hun slippe han i nærheten av venninnene sine?

 

Hva hadde dere sagt til henne hadde dere vært venninne med Martine?

Anonymkode: 4fda2...fdb

Er Martine Lunde dama til Øystein? Har han hatt dame mens han har vært med på PH? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Flere som synes det er UTROLIG deilig å ikke ha CA der? Må nyte det så lenge det varer :) Vedder på ham kommer inn igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...