Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

Igjen noen her som klager på at snillegjengen kan gjøre som de vil bare fordi "vi alle" heier på dem :rolleyes: "Vi" gjør ikke det!
 

Jeg føler meg nesten litt skuffa av Jørgen. Fordi når han kom inn så tenkte jeg han så ut som en litt voksen type, og tenkte at endelig hadde PH tatt in deltagere som hadde litt oppi hodet, som ikke likte å løpe rundt i kostymer eller sutre. Neida...

Endret av Raiu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å fy faen. Nina og Øystein i finalen vil ikke ha sjanse til å tape. Herregud, det blir kult isåfall.

Anonymkode: fae21...91a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HenLu skrev:

Men hvorfor skulle Sandra sende ut CA?

Hvorfor skulle Nina sende ut Eileen? 

Og alle dere som mener Nina har sagt at hun har boka. Nei det har hun ikke. Det er deres tolkning. 

Er jo selvfølgelig Sandra som har den. Var jo ganske tydelig på måten hun HYLGREIN når Eileen ble tatt. Sandra liker ikke Eileen, tvert i mot så takler hun henne ikke. Hun hadde normalt sett ikke grått. At hun overreagerer så kraftig viser bare at det er henne.

Anonymkode: f252d...0bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Malin har jo en drittunge holdning der inne da. Snakker om Daniel sine vampypiercing pynt og synger barnesanger. Hun nyter jo å provosere,virker som

det gjør henne glad for sånn oppmerksomhet og action. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle Nina sende ut Eileen? 

Og alle dere som mener Nina har sagt at hun har boka. Nei det har hun ikke. Det er deres tolkning. 

Er jo selvfølgelig Sandra som har den. Var jo ganske tydelig på måten hun HYLGREIN når Eileen ble tatt. Sandra liker ikke Eileen, tvert i mot så takler hun henne ikke. Hun hadde normalt sett ikke grått. At hun overreagerer så kraftig viser bare at det er henne.

Anonymkode: f252d...0bc

Hvorfor skulle Sandra sende ut Carl Aksel? Det MÅ være Mikela som har den. Kjerringa liker verken CA eller Eileen

Anonymkode: 17f71...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skal Nina gråte over at Eileen røk da? Hvis hun har boka

Anonymkode: e8ed0...214

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Oslohøst skrev:

Men Malin har jo en drittunge holdning der inne da. Snakker om Daniel sine vampypiercing pynt og synger barnesanger. Hun nyter jo å provosere,virker som

det gjør henne glad for sånn oppmerksomhet og action. 

Men betyr det at det er OK av Nina å synke på hennes nivå? Nå er jo ikke Ninas uttalelser så ille som "hoffet" da, men jeg likte virkelig ikke måten hun omtalte Malin. Hun burde holde seg for god til sånt.

Anonymkode: 33445...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men betyr det at det er OK av Nina å synke på hennes nivå? Nå er jo ikke Ninas uttalelser så ille som "hoffet" da, men jeg likte virkelig ikke måten hun omtalte Malin. Hun burde holde seg for god til sånt.

Anonymkode: 33445...e3e

Hun sank ikke til hoffets nivå. Hun fikk nok av at Malin har vært etter henne i lang tid og har oppført seg som en drittunge og sagt stygge ting til henne lenge. 

Anonymkode: f252d...0bc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager skal Nina gråte over at Eileen røk da? Hvis hun har boka

Anonymkode: e8ed0...214

I så fall er hun en god suespiller

Jeg tror Sandra har den. Hun grein veldig da Eileen røyk ut og hun har villet hatt henne ut i ukevis!  Hun grein vel fordi hun fikk dårlig samvittighet ovenfor Øystein. 

Morsomt at Jørgen var skråsikker på Eileen hadde den og nå er han skråsikker på Jonas har den.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle Sandra sende ut Carl Aksel? Det MÅ være Mikela som har den. Kjerringa liker verken CA eller Eileen

Anonymkode: 17f71...f89

Sandra sa selv i snakkeboksen at hun synes det var BRA for henne at CA og Eileen nå er ute. Var ikke mye gråt på henne i snakkeboksen merkelig nok, der var hun seg selv. Gråte og sutre gjorde hun bare når alle andre var rundt henne. Selvsagt har hun boka! 

Anonymkode: f252d...0bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men betyr det at det er OK av Nina å synke på hennes nivå? Nå er jo ikke Ninas uttalelser så ille som "hoffet" da, men jeg likte virkelig ikke måten hun omtalte Malin. Hun burde holde seg for god til sånt.

Anonymkode: 33445...e3e

Nei, det er ikke ok av Nina å synke ned til hennes nivå, hun burde holdt seg for god til det. Men Triana la opp til at hun svarte som hun gjorde og de i hmm hva heter det? Sync? Legger også opp til å få frem reaksjoner. Så jeg tilgir Nina. Malin har hatt det lett i spillet sammen med Carl Aksel. Nina ble vel redd og følte seg usikker og lekte tøft. Er lov det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men betyr det at det er OK av Nina å synke på hennes nivå? Nå er jo ikke Ninas uttalelser så ille som "hoffet" da, men jeg likte virkelig ikke måten hun omtalte Malin. Hun burde holde seg for god til sånt.

Anonymkode: 33445...e3e

Når man tar i mot dritt fra folk gang etter gang, så sier det stopp til slutt. Hu er et menneske med grenser hu også, måte på hvor mye dritt man skal tåle å få slengt i trynet 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, smalls skrev:

Jørgen er så fæl. Herregud voks opp a. Turn off at en på 24 oppfører seg slik.

Jonas kan jo gå til Mikelas og Daniel til Nina. Hvis de vil bytte da 

jeg håper virkelig Sandra ryker!

Syns Jørgen er den mest usympatiske ever. Dum og slem på samme tid er ingen god kombinasjon. Han høres så hatefull ut.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Jørgen er utrolig kjedelig fyr. Han og Stine er veldig kjedelige folk!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, Oslohøst skrev:

Jeg synes Jørgen er utrolig kjedelig fyr. Han og Stine er veldig kjedelige folk!

Uenig. Jeg syntes at Jonas og Nina er de kjedeligste. Sovner av å se og høre på Jonas. Den kuleste der inne er Mikela, uten enhver rvil. 

Anonymkode: 17f71...f89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sykt spennende når vi får vite hvem som har svarteboka. Ikke minst, kommer CA og Eileen inn igjen? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun sank ikke til hoffets nivå. Hun fikk nok av at Malin har vært etter henne i lang tid og har oppført seg som en drittunge og sagt stygge ting til henne lenge. 

Anonymkode: f252d...0bc

Hun kan fint være sur og irriterte på hennes valg. Hun kan fint vise misnøye og at hun ikke forstår hennes valg. Det er ikke greit å blant annet si i annen hver setning at en 12-åring ditt en 12-åring datt.

4 minutter siden, Oslohøst skrev:

Nei, det er ikke ok av Nina å synke ned til hennes nivå, hun burde holdt seg for god til det. Men Triana la opp til at hun svarte som hun gjorde og de i hmm hva heter det? Sync? Legger også opp til å få frem reaksjoner. Så jeg tilgir Nina. Malin har hatt det lett i spillet sammen med Carl Aksel. Nina ble vel redd og følte seg usikker og lekte tøft. Er lov det. 

Ja, er nesten enig i det du sier. Jeg forstår selv at Nina fikk en reaksjon, men det kunne hun ha taklet på en bedre og mer voksen måte.

Anonymkode: 33445...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Uenig. Jeg syntes at Jonas og Nina er de kjedeligste. Sovner av å se og høre på Jonas. Den kuleste der inne er Mikela, uten enhver rvil. 

Anonymkode: 17f71...f89

Ja, jeg liker også Mikela, og Celester var artig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...