Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops

Synes ikke Triana er så ille jeg. Ja, hun er litt klein, men det er igrunn hele Paradise Hotel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, helloAdele skrev:

Hvis Carl Aksrl hadde røket hadde han jo bare kommet inn senere med en makt som kan fucke opp for gjengen...

Det var bra at Niclas røk, så får heller CA ryke litt nærmere finalen så han ikke kommer inn igjen :)

Jeg er enig. I tillegg er CA tvunget til å sende ut flere av sine egne i tiden fremover. Ettersom han er så uærlig og spiller skittent er det ikke vanskelig å tro at mange vil gå imot han. Ikke særlig taktisk i forhold til juryen. Neste uke kommer det inn en jente, og da er det nok ikke Nina, Mikela eller Eileen som står i fare. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raindrops skrev:

Synes ikke Triana er så ille jeg. Ja, hun er litt klein, men det er igrunn hele Paradise Hotel. 

Jeg synes hun er fryktelig klein. Kroppsspråket og hvordan hun snakker er så overdrevent og kunstig. Måten hun opptrer med deltakerne er heller ikke noe jeg er særlig begeistret for. "Så fiiiiiiiiiiiiiiine dere er" og andre tullete kommentarer. Bare svada. 

Nei, jeg liker mye bedre Rikke i PH Danmark. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes hun er fryktelig klein. Kroppsspråket og hvordan hun snakker er så overdrevent og kunstig. Måten hun opptrer med deltakerne er heller ikke noe jeg er særlig begeistret for. "Så fiiiiiiiiiiiiiiine dere er" og andre tullete kommentarer. Bare svada. 

Nei, jeg liker mye bedre Rikke i PH Danmark. 

Anonymkode: b4268...6dd

Rikke er en helt annen type, samme med de danske deltagerne, og jeg er enig i at hun er bedre rent underholdningsmessig. Men jeg synes ikke rollen hun spiller er noe mindre kunstig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig. I tillegg er CA tvunget til å sende ut flere av sine egne i tiden fremover. Ettersom han er så uærlig og spiller skittent er det ikke vanskelig å tro at mange vil gå imot han. Ikke særlig taktisk i forhold til juryen. Neste uke kommer det inn en jente, og da er det nok ikke Nina, Mikela eller Eileen som står i fare. 

Anonymkode: b4268...6dd

Og uken etter, sjekker det inn en gammel deltaker, noe som gir blandede følelser blant de som er igjen.

Tipper det er Sandra, og at hun kommer til å sende Nina på hodet og ræva ut!

Anonymkode: 525ef...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og uken etter, sjekker det inn en gammel deltaker, noe som gir blandede følelser blant de som er igjen.

Tipper det er Sandra, og at hun kommer til å sende Nina på hodet og ræva ut!

Anonymkode: 525ef...0ec

Hvor vet dere det her fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, helloAdele skrev:

Hvor vet dere det her fra?

Står i TV-guiden, så ikke noen spoil.

Vet selvfølgelig ikke hvem det er som kommer inn, det er synsing fra min side.

Anonymkode: 525ef...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hasta
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Står i TV-guiden, så ikke noen spoil.

Vet selvfølgelig ikke hvem det er som kommer inn, det er synsing fra min side.

Anonymkode: 525ef...0ec

nja, jeg føler nå det er spoiling selv om det står på TV guiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Står i TV-guiden, så ikke noen spoil.

Vet selvfølgelig ikke hvem det er som kommer inn, det er synsing fra min side.

Anonymkode: 525ef...0ec

"Regelen" i denne tråden er jo at vi kun diskuterer det som er blitt vist på tv. 

Anonymkode: 9217a...fc6

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått sett de to siste episodene. 

For en dårlig taper Caksel er da "min kjørte mye fortere enn deres og dere fikk det mye lettere " Bare innrøm du sugde. Jeg er ufattelig lei han sitt hykleri! Han lyver som faen til alle, men ingen kan gjøre det samme..Sånn har det vært hele tiden. 

Øystein virker som en person som er vanskelig å være kjæreste med. Han er så klengete og blir usikker med en gang. Men han kan gjøre hva han vil, men det kan ikke du. Ikke sikkert han er sånn i virkeligheten, men han er i alle fall slik som partner. Bra da Niclas konfronterte Øystein og han ikke hadde så mye bra å si. Han ble tatt på senga der.

Bare jeg som synes det er irriterende at Triana sier a på slutten av spørsmålene? "Hvorfor det a? Hva mener du om det a?" 

Så JÆVLA skuffa over Stine! Jeg hadde et lite håp om at hun ville beholde Niclas, men Neida.  Hun falt for gruppepresset ja. Jeg fikk vondt av Niclas jeg :( Å Niclas har et godt poeng. Applaus for at han turte å si det. :klappe:

 

 

Endret av smalls
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

mikela.png

Anonymkode: 17f71...f89

Sånn satt jeg å da Stine valgte CA. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caksel hadde kommet tilbake uansett hvis han ble stemt ut. Produksjonen tjener for mye på å ha han der

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skulle vi hate dersom CA skulle ryke? Han er den viktigste rollen i PH dette året. Denne sesongen har vært bedre enn på et par år. Det tapte seg etter at Mayo røk ut første gangen, men har tatt seg opp etter at hoffet begynte å miste noen folk. 

Anonymkode: d403d...4e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Her har vi Aksel i ny musikkvideo ! Hva syntes dere? 

Anonymkode: 17f71...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller ser ut som produksjonen har tatt til seg klagene på "gjenbruk" av deltagere? 

Det har ikke vært en eneste deltager fra i fjor (enda), og det har vært ganske få fra denne sesongen som har kommet inn igjen. Så vidt jeg husker så har det bare vært 3 deltagere som har fått en ny sjanse i år. 

Anonymkode: a9c26...b5f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.5.2016 at 17.25, Fame skrev:

Caksel hadde kommet tilbake uansett hvis han ble stemt ut. Produksjonen tjener for mye på å ha han der

 

Ja, men hadde vært deilig fått en uke uten han. Det hadde vært gøy å sett hvordan ting hadde blitt uten kongen der inne. 

Ser ut som Stine angrer på valget sitt allerede neste uke. Skjønner jeg godt. CA kan man ikke stole på og kommer nok til å bytte henne med en bedre spiller hvis han får muligheten. Jeg tror Stine kunne stått trygt med Niclas. 

Anonymkode: ee896...dd9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, eller ser ut som produksjonen har tatt til seg klagene på "gjenbruk" av deltagere? 

Det har ikke vært en eneste deltager fra i fjor (enda), og det har vært ganske få fra denne sesongen som har kommet inn igjen. Så vidt jeg husker så har det bare vært 3 deltagere som har fått en ny sjanse i år. 

Anonymkode: a9c26...b5f

Litt glemsk? De tar jo alltid inn gamle deltakere i løpet av de to-tre siste ukene av sesongen. 

I fjor sjekket både Harald, Pierre, CF, Sara S, og Sara E inn igjen (for andre gang) i de to siste ukene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, eller ser ut som produksjonen har tatt til seg klagene på "gjenbruk" av deltagere? 

Det har ikke vært en eneste deltager fra i fjor (enda), og det har vært ganske få fra denne sesongen som har kommet inn igjen. Så vidt jeg husker så har det bare vært 3 deltagere som har fått en ny sjanse i år. 

Anonymkode: a9c26...b5f

Jeg leste en artikkel om at det var plukket ut X antall deltakere. Jeg legger antallet i spoilerboks, så kan de som vil se det og de som ikke vil la vær. Men jeg har ikke snøring på hvor mange som har vært inne. Men ut fra det kan man jo regne seg frem til om det kommer mange nye. 

20 deltakere

 

Anonymkode: ffdb9...8e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken uke er vi inne i og hvor mange uker skal det være i år. 

Anonymkode: d403d...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken uke er vi inne i og hvor mange uker skal det være i år. 

Anonymkode: d403d...4e9

Uke 8 og er 4 uker igjen tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...