Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke det er Jonas som ryker denne uken. :( 

Anonymkode: b521a...533

Hvordan skulle det skje? 

Anonymkode: b4268...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skulle det skje? 

Anonymkode: b4268...6dd

Hvis Vegard får fredningen og Caksel klarer å overtale han til å stille seg bak Jonas.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Horsepower skrev:

Hvis Vegard får fredningen og Caksel klarer å overtale han til å stille seg bak Jonas.

Da kan vel Jonas gå til Nina? 

Anonymkode: b4268...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan vel Jonas gå til Nina? 

Anonymkode: b4268...6dd

Hva om han som står bak damen Vegard velger, må sjekke ut umiddelbart? :( 

Anonymkode: b521a...533

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om han som står bak damen Vegard velger, må sjekke ut umiddelbart? :( 

Anonymkode: b521a...533

Tror jeg ikke. Han havner nok på solo. Det skal ikke sjekke inn flere denne uken og en skal ut på torsdag.

Anonymkode: 525ef...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva om han som står bak damen Vegard velger, må sjekke ut umiddelbart? :( 

Anonymkode: b521a...533

Tvilsomt. 

Jeg vil si at Jonas står veldig trygt denne uken. Dersom Vegard freder seg med Nina kan han stå med Mikela. Dersom Vegard freder seg med Mikela kan han stå med Nina. Det hele står jo mellom CA, Jørgen og Niclas. Jeg tenker at hoffet prøver å spille ut Niclas for å redde CA sitt skinn. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han blir fredet, ikke låst. hvis vegard går sist på parseremonien kan han sende ut hvem han vil

Anonymkode: e2d05...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

han blir fredet, ikke låst. hvis vegard går sist på parseremonien kan han sende ut hvem han vil

Anonymkode: e2d05...c29

Ok, så da skal han være på solo helt til torsdag? 

Da kan det jo fort spøke for Jonas...men, håper han sender ut Niclas. Kan jo fort være han vil stå med Celester også...

Anonymkode: 525ef...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tvilsomt. 

Jeg vil si at Jonas står veldig trygt denne uken. Dersom Vegard freder seg med Nina kan han stå med Mikela. Dersom Vegard freder seg med Mikela kan han stå med Nina. Det hele står jo mellom CA, Jørgen og Niclas. Jeg tenker at hoffet prøver å spille ut Niclas for å redde CA sitt skinn. 

Anonymkode: b4268...6dd

Jonas er ikke venn med han på face, det er de andre. 

Anonymkode: b521a...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jonas er ikke venn med han på face, det er de andre. 

Anonymkode: b521a...533

Vi skal vel kanskje ikke konkludere med en gang, men tror det går mot slutten for Prinsen fra Stjørdal.

Anonymkode: 525ef...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tuppa skrev:

Celester: Hvis det kommer en jente så kan CA stå med henne. Nå er han så lei seg at hvis det kommer en gutt nå, så blir dagen hans enda mer ødelagt.

Er hun så hjernevasket av Caksels manipulering at hun tenker mer på hans behov enn hennes egne? :laugh:

det kan være at produksjon spurte henne om Carl Aksel

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phung
2 timer siden, Sitronmelis skrev:

Jeg vil heller ha ut Niclas og Øystein før Caksel. Herregud hva skjer med Niclas i neste episode da? Oppførse seg slik ovenfor eileen? Virket direkte truende!

Synes det blir veldig dumt å klage på Niclas her basert på det lille vi fikk se, ca umulig å si hva som faktisk skjer før du har sett mer. Her kommer denne overdrivelsen rundt alt hoffet gjør inn igjen. Klart det kan hende det var dårlig oppførsel, men vent med å trekke den konklusjonen til du har sett det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Phung skrev:

Synes det blir veldig dumt å klage på Niclas her basert på det lille vi fikk se, ca umulig å si hva som faktisk skjer før du har sett mer. Her kommer denne overdrivelsen rundt alt hoffet gjør inn igjen. Klart det kan hende det var dårlig oppførsel, men vent med å trekke den konklusjonen til du har sett det.

Nå vil jeg ha ut Niclas av andre grunner enn det vi får se på klippet i morgen da. Jeg liker bare ikke fyren, harry og slitsom type. Mista også litt respekten for han når han gnikket pungen på bildet til Jonas. Så klager ikke på han bare pga det vi får se i klippet i morgen. Jeg liker bare ikke fyren.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Phung
Et øyeblikk siden, Sitronmelis skrev:

Nå vil jeg ha ut Niclas av andre grunner enn det vi får se på klippet i morgen da. Jeg liker bare ikke fyren, harry og slitsom type. Mista også litt respekten for han når han gnikket pungen på bildet til Jonas. Så klager ikke på han bare pga det vi får se i klippet i morgen. Jeg liker bare ikke fyren.

Og det er selvfølgelig greit, heller ikke det at du ikke liker han jeg reagerer på. Reagerer på akkuratt det du skrev der jeg siterte deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Phung skrev:

Synes det blir veldig dumt å klage på Niclas her basert på det lille vi fikk se, ca umulig å si hva som faktisk skjer før du har sett mer. Her kommer denne overdrivelsen rundt alt hoffet gjør inn igjen. Klart det kan hende det var dårlig oppførsel, men vent med å trekke den konklusjonen til du har sett det.

Og her kommer moralpolitiet...

Endret av helloAdele
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Phung skrev:

Og det er selvfølgelig greit, heller ikke det at du ikke liker han jeg reagerer på. Reagerer på akkuratt det du skrev der jeg siterte deg.

Det er jo meningen at fremblikk skal føre til spekulasjoner. Ut ifra det vi fikk se virket oppførselen hans truende. Det må da være lov til å påpeke uten at man skal få slike kommentarer som du gir i hvert eneste tilfelle hoffet blir kritisert. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ifølge Niclas er Vegard mer harry enn ham selv. Haha. Haha. Ha. Ha. Ha.

Anonymkode: d99e7...ad8

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phung
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo meningen at fremblikk skal føre til spekulasjoner. Ut ifra det vi fikk se virket oppførselen hans truende. Det må da være lov til å påpeke uten at man skal få slike kommentarer som du gir i hvert eneste tilfelle hoffet blir kritisert. 

Anonymkode: b4268...6dd

Ja, men synes ikke innlegget virket som om det spekulertes. Virket mye mer bestemt på at Nickas er en tulling fordi han virket truende ovenfor i klippet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Phung skrev:

Ja, men synes ikke innlegget virket som om det spekulertes. Virket mye mer bestemt på at Nickas er en tulling fordi han virket truende ovenfor i klippet.

Kan du ta deg ei bolle? Du kommer løpende med en gang noen kritiserer noen i hoffet. 

Anonymkode: bb2f3...015

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phung
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ta deg ei bolle? Du kommer løpende med en gang noen kritiserer noen i hoffet. 

Anonymkode: bb2f3...015

Men jeg er jo enten Carl Aksel, Sandra eller noen av de andre i Hoffet, må jo forsvare meg selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...