Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

Ja, da er altså innspillingen av sesong 8 godt i gang, og ta tenkte jeg det var på tide å opprette en tråd! Se og hør har gitt oss en smakebit på jentene allerede: http://www.seher.no/kjendis/gikk-kommando-p-paradise-hotel-intervju-84041 Jeg gleder meg! :) Håper på mer drama, taktikk og allianser i år. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av en eller annen grunn har jeg en følelse av at disse jentene vil prøve å være litt sånn som Elin. Litt "løsslupne" og gale. Det funker for Elin på en sjarmerende måte, men hvis andre prøver for hardt kan det fort bli for slutty og flaut.. Men det hadde vært morsomt :) 

Anonymkode: 1e38f...a1b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, er de ikke ferdig med dette enda?

Anonymkode: 54bb0...4fe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de har tatt med litt eldre folk enn i fjor. Da var flesteparten 21-åringer. I år håper jeg de har med folk i rundt 25-års alderen. Sånn som 1 og 2 sesong.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg!! Pærra er alltid en guilty pleasure. Samboeren min erter meg alltid for at jeg ser på, men jeg klarer ikke la være. I år håper jeg på mye drama. Synes egentlig paradise leverte i fjor, så håper det blir bra i år og!

Anonymkode: eca7a...04f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, embla1807 skrev:

Håper de har tatt med litt eldre folk enn i fjor. Da var flesteparten 21-åringer. I år håper jeg de har med folk i rundt 25-års alderen. Sånn som 1 og 2 sesong.

Enig!

Syns de bare blir yngre og yngre, eller så er det jeg som blir eldre. :dry: Merker at de har litt sånn fjortis-humor.

Anonymkode: 37a0c...141

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig!

Syns de bare blir yngre og yngre, eller så er det jeg som blir eldre. :dry: Merker at de har litt sånn fjortis-humor.

Anonymkode: 37a0c...141

Neida, er nok de som har castet litt unge folk de to siste sesongene :) Er også spent på om TV3 har klart å komme med helt nye temauker og tvister som ikke er brukt opp fra før.. Med tanke på at dette er sesong 8 så er det nok vanskelig å tenke helt nytt. Blir spennende å se! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, embla1807 skrev:

Håper de har tatt med litt eldre folk enn i fjor. Da var flesteparten 21-åringer. I år håper jeg de har med folk i rundt 25-års alderen. Sånn som 1 og 2 sesong.

De skulle hatt en med folk fra 30-49. 31, 35, 39, 45 osv. Da hadde jeg sett, mye morsommere å se godt voksne folk drite seg ut :fnise:

Anonymkode: 54bb0...4fe

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de sender det 21:30 istedenfor 22:30 i år, blir litt sent når man står opp 0530😅

Anonymkode: 2d663...322

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper de sender det 21:30 istedenfor 22:30 i år, blir litt sent når man står opp 0530😅

Anonymkode: 2d663...322

I verste fall kan du vel ta opp? 

Anonymkode: 54bb0...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

I verste fall kan du vel ta opp? 

Anonymkode: 54bb0...4fe

Trenger ikke å ta opp, man kan se de på tv3play.no :) Har i hvert fall kunnet det tidligere sesonger.

Anonymkode: 23706...f53

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor lenge sesongen vil vare? I fjor var det vel kun 40 episoder ellernoe, mens årene før var det over 60.

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når er det premiere? 

Anonymkode: 129b5...331

Jeg mener og huske at det startet en gang i Mars i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke å ta opp, man kan se de på tv3play.no :) Har i hvert fall kunnet det tidligere sesonger.

Anonymkode: 23706...f53

Men det koster vel? Abonnement

Anonymkode: 54bb0...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis sesongen blir like dårlig som i fjor hvor de sender utstemte deltakere inn igjen hele tiden og hvor produksjonen styrer alt, så gidder ikke jeg å se på. Kjedelig når noen blir båret frem til finalen. La nå de jobbe selv! For guds skyld, la ALLE bli straffet hvis de er slår :regler:

Men ja, håper det er flere eldre med i år og ikke bare 20-22 åringer.

Endret av smalls
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om guttene. De hørtes skikkelig teite og klysete ut. Han ene er blogger, han sminker seg og retter håret sitt. Men no homo. Jeg mistenker at han kan være en av de kompisene til Robin, (eks?)kjæresten til Sophie Elise? Og en fyr beskrev seg selv som alphahann. Hvem beskriver seg selv som alphahann? Hvor teit er ikke det? Men, det er jo der Paradise handler om: teite klysete mennesker som elsker seg selv og betrakter seg selv som guder/gudinner. :) Gleder meg

Endret av ninuska_
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke det er mobbing med denne sesongen å. :( Det har vært alt for mye av. Husker jeg fikk så vondt av Ann Mariell i sesong 6. Ble fryst ut fra første sekund.  Grøss og gru. 

 

Anonymkode: db34b...155

Endret av Bond
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...