Gå til innhold

Askmeagain skal bli slank før hun blir feit igjen


Askmeagain89

Anbefalte innlegg

Det er altså planen. Jeg skal slanke meg før jeg prøver å bli gravid igjen. Det funket jo så bra sist.... eller ikke.

Jeg fikk en herlig start på nyttårsforsettene jeg ikke har. Har nemlig vært syk siden julaften og koser meg fortsatt med noe jeg tror er en herlig influensa. Matinntaket er derfor ganske minimalt og jeg har gått ned to kilo i julen... Hipp hurra!

Så nå skal jeg ned ca 10 kg før vi starter med neste runde med prøverør. Vi skal en tur til syden først også så fint å slippe å se så dvask ut. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle gjerne skrevet at jeg trener, men det ville vært løgn. Er fortsatt syk så å holde baby fornøyd er jobb nok for meg en stund til. Matlysten er fortsatt minimal da så legger i det minste ikke på meg. Jobben med å overtale mannen til å begynne nye forsøk er i gang. Satser på jeg er ferdig med å mase i sommer :P Jeg må bli ferdig med å amme og. Trener forresten litt hver dag da ettersom jeg må ta knebøy for å få lille til å sove :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig frisk, nesten :P

I dag ble det en time gå-/joggetur og styrketrening hjemme. Kjente det var en stund siden sist, men deilig å være i gang. Baby syns styrketrening var morsomt. Hun er med på alt ettersom jeg nesten bare er alene så jogging og styrke er morsom lek ;)

Hun begynner å bli tung..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så jævlig kaldt! Kommer oss ikke ut annet enn det som er heeelt nødvendig. Jeg liker vinter, når jeg kommer meg ut!

Det ble bare litt inne-styrketrening denne uken. Jeg har også hatt bake-maraton og vasking med lille på magen eller armen så har faktisk gått ned 1 kilo, men det kan være vekten som lyver fordi jeg aldri har tid til å spise..

Denne uken blir bedre. Mer tid med mannen, lille og det herlige evigvarende oppusingsprosjektet vårt. Satser på at det blir litt mildere også så vi kommer oss ut døren for annet enn handling og sosiale sammenkomster. 

Jeg er støl som f i ræva så treningen har nå hjulpet litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det styrketrening og i dag ble det en tur. Jeg ser tydeligvis ut som en idiot når jeg gjør styrke for baby skrattler av meg. Kostholdet har heller ikke vært så ille. Blir mye matlaging til lille så spiser jeg samtidig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... Jeg er så sløv. Helgen gikk med til oppussing og baby. Det vil si mye bæring og slit så ryggen og bekkenet er helt ødelagt. Mandag klarte jeg så vidt å fungere. I går bestemte jeg meg for at det var skjerpings så gikk to timer opp lange bakker med baby og trente styrke på kvelden. I dag har jeg gått 1,5 t og skal trene litt etterpå, hvis baby tillater. Hun sover som kjent svært lite eller ingenting så ikke særlig enkelt å få tid til trening.

Ellers har kostholdet vært bra. Endelig fått tid til å lage mat og baby har begynt å spise med meg. Gått i laks og kylling med grønnsaker de siste dagene samt grovbrød. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble 2 timer på tur torsdag. Fredag var det drittvær så vi ble inne. Helgen har gått med til oppussing og baby. Ikke lett å få tid til annet.

Håper det blir litt normal hverdag snart så jeg får trent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Ikke så lett å få til trening alltid, men husk at all form for mosjon hjelper jo på, og litt er bedre enn ingenting :) 

Endret av willma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.1.2016 at 21.32, willma skrev:

Hei :vinke:

Ikke så lett å få til trening alltid, men husk at all form for mosjon hjelper jo på, og litt er bedre enn ingenting :) 

Hei :)

Nei, det er det virkelig ikke :P Ja, får trøste meg med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det svært lite spennende for tiden. Går turer hver dag på minimum en time, men ellers blir det bare litt styrke her og der. Lille er ekstremt krevende for tiden, verre enn på lenge. Sover enda mindre også selv om det ikke skulle være mulig. Har nådd et nivå av slitenhet jeg ikke visste fantes.

Skal egentlig pusse opp mer også, men mannen jobber så mye så har ikke mulighet. Jaja, neste uke blir sikkert bedre.

Vekten har vært kjedelig stabil den siste uken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går turer og gjør styrke. Det er det jeg rekker.

Mye som skal gjøres for tiden med den nye leiligheten og lille har en del aktiviteter på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å gå lange turer da! :) til syvende og sist er det jo kostholdet som teller mest, og det er jo litt unntakstilstand å ha baby, så ikke ha dårlig samvittighet for "bare" gåing og styrke - det er bra det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sisti skrev:

Så flink du er til å gå lange turer da! :) til syvende og sist er det jo kostholdet som teller mest, og det er jo litt unntakstilstand å ha baby, så ikke ha dårlig samvittighet for "bare" gåing og styrke - det er bra det! 

Det er sant. Blir dårlig med mat. Ikke dårlig mat, men dårlig med mat fordi lille krever mye. Redd for at jeg eser ut når jeg får tid til å spise :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, willma skrev:

Synes du er flink jeg, du vil jo og prøver, selv om tiden ikke helt strekker til :) Og gåturer og styrke er bra det :hoppe: 

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 t tur i dag og. Lille er syk så derfor får jeg ikke gjøre noe. Ingenting :P Går vel en del kalorier med all ammingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Det ble plutselig veldig hektisk her. Har jobbet litt, pusser fortsatt opp og lille er syk igjen. Blir mange lange turer både hjemme og på jobb i det minste så ca 2-3 t. Kostholdet er ræva. Rekker knapt tenke på å spise så blir ett maks to måltider per dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hektisk.no...

Fortsatt syk baby, jobbing, oppussing og søvnmangel. Overrasket over hvor mye en egentlig tåler :P burde ha bukket under for lengst. Velvel, med alt dette er det ikke så lett å få tid til mat og hvis jeg er heldig så rører rumpen min sofaen en gang annenhver dag en kort stund mens jeg gir baby mat. Går hvertfall ned i vekt. Turer fortsatt og nå blir det ganske mye med tur hjemme, på jobb og til og fra så 3-4 t tur hver dag er standarden her. 

Har endelig fått flyttet så har fått tilgang på treningsutstyret mitt. Nå må jeg bare finne tid til å bruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...