Gå til innhold

Ulrikke Lund


Ørkenmus

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor det er blitt av bloggeren Ulrikke Lund? Hun var en av mine favorittbloggere, men det fins ingen nylige spor etter henne på nettet lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest L´issi
25 minutter siden, Fotballflue skrev:

Wow, så mye hun har forandret seg! :) 

Til det bedre👏🏻 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig at en tidligere toppblogger har gått tilbake til "gammeldags" blogging, slik som det var i gode gamle dager før penga tok over! Hun er fortsatt like "dyp" og skriver litt annerledes tekster, og det er veldig bra :biggrin:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Er Ulrikke tilbake?!? Juuhuu! Dette gleder jeg meg til, selv om klesstilen hennes ble litt for tøff for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.1.2016 at 18.06, Lafemmemauvaise skrev:

Er Ulrikke tilbake?!? Juuhuu! Dette gleder jeg meg til, selv om klesstilen hennes ble litt for tøff for meg. 

Hun har mer normal klesstil nå. Hun skrev i et innlegg at når bloggen hennes var stor, så følte hun at hun trengte å kle seg "over the top" bare pga bloggen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
6 timer siden, frk91 skrev:

Hun har mer normal klesstil nå. Hun skrev i et innlegg at når bloggen hennes var stor, så følte hun at hun trengte å kle seg "over the top" bare pga bloggen.

Ja, så det når jeg leste gjennom bloggen. Dog det var artig å se noen som turte å kle seg tidvis helt kontrært til det man ser i gatebildet til vanlig. Heldigvis har hun ikke sluttet å skrive tekstene sine, for der er det mye bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Hm, skulle inn for å se om det hadde kommet noe nytt - nå har den blitt passordbeskyttet. Håper det er en forbigående greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å følge henne opp på insta, men hun forsvinner bare mer og mer, og hun har kanskje vært preget av litt mer melankoli i det siste.

 

Jeg savner henne, men det er også fint å se at hun har tatt litt pause :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...
Gjest Loveheartx

Ulrikke :hjerte::hjerte::hjerte:

Husker at jeg leste den gamle bloggen hver eneste dag. Eeelsket klesstilen hennes.

Men har du giftet seg? På ulrikkelund.net skriver hun at hun "I am a 26 year old student living in Oslo with my man...". Mulig at det er kun et annet ord for kjæreste, men jeg ble litt nysgjerrig :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...