Gå til innhold

Hvordan symptomer har du akkurat nå ? Før ikm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer så mye!!😄😄 så hostesaft hjalp?😁 rett i butikken. Haha 😁 

Anonymkode: 72788...7ef

Tusen takk! :) ja var første pp med hostesaft og nå er jeg gravid! Vet ikke om det er det som gjorde det, men jeg hadde testa det ut hvis jeg var dere!! 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så gøy!! Gratulerer så masse!!!!! :danse:

Anonymkode: 33516...c5d

Tusen takk ! ❤️

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! :) ja var første pp med hostesaft og nå er jeg gravid! Vet ikke om det er det som gjorde det, men jeg hadde testa det ut hvis jeg var dere!! 

Anonymkode: dc182...dc9

Så bra 😄 da skal jeg prøve det og håpe det funker på meg og! Men noen som har hørt om sånn honning greie fra apoteket som skal hjelpe? Hørte det av noen men ikke prøvd og nå husker jeg ikke hva det heter.😣

Men lykke til videre. 😄

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud jenter, jeg fikk positiv test nå!! Den er fortsatt svak men er bare 11 dpo, har en cb digital liggende, lurer på om jeg skal ta den i dag eller ikke! Står at den kan slå ut opptil fire dager før og jeg skal ha mensen på torsdag! Står det da er 65% sjangs for positiv men opptil 90 % sjangs 3 dager før.. 

image.jpeg

Anonymkode: dc182...dc9

SÅ koselig! gratulerer så mye, håper spiren finner seg godt til rette der inne :hjerte: ta den digitale i morgen, så er du sikker på at den slår ut :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her igjen. Her er testen jeg tok i dag tidlig, 10 dpo. Den er så svak at den er nesten usynlig på bildet.. 

Må se på den i godt lys for å se noe i det hele tatt. Hva tenker dere ? 

image.jpeg

Anonymkode: dc182...dc9

Jeg synes jeg kan se en svak strek. Mine første tester ble også sånn, viste seg at jeg var gravid. Lykke til 😊

Anonymkode: 02cf4...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mange års prøving, satt også førstemann her etter pp1 med hostesaft! Tror det er noe i det altså!! 

Er i pp3 nå, pp1 med hostesaft! 5 dager til ikm!!! 

Anonymkode: 33516...c5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når skal man begynne med hostesaft da? Første dag med TR eller nærmere el? Hvilken hostesaft brukte dere? :) tror jeg også må teste ut dette! Selv om jeg bare er i pp2 

Anonymkode: ded6d...a37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når skal man begynne med hostesaft da? Første dag med TR eller nærmere el? Hvilken hostesaft brukte dere? :) tror jeg også må teste ut dette! Selv om jeg bare er i pp2 

Anonymkode: ded6d...a37

Jeg startet dagen etter mens og fortsatte frem til el dagen, brukte solvipect. Brukte ca 1-3 ganger daglig :) Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Theakri skrev:

SÅ koselig! gratulerer så mye, håper spiren finner seg godt til rette der inne :hjerte: ta den digitale i morgen, så er du sikker på at den slår ut :laugh:

Takk :) tok den digitale i stad og stod 1-2 uker❤️

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra 😄 da skal jeg prøve det og håpe det funker på meg og! Men noen som har hørt om sånn honning greie fra apoteket som skal hjelpe? Hørte det av noen men ikke prøvd og nå husker jeg ikke hva det heter.😣

Men lykke til videre. 😄

Anonymkode: 72788...7ef

Ja bidronning gelé og wild yam skal visst også funke! Søk det opp, så kan du lese litt om det :) Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja bidronning gelé og wild yam skal visst også funke! Søk det opp, så kan du lese litt om det :) Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

Da skal jeg sjekke det. 😄 tusen 💖 takk. 😄

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her! Vi har 2 fra før og "alle" tror vi er ferdige....kommer heller ikke til å si noe før det vises denne gangen. 

Gruer meg så å fortelle på jobb at jeg skal ut i permisjon på nytt igjen.....de kommer til å klikke.... Men det vil da være rundt 5 år siden, nesten 6 år siden jeg var i perm sist gang. Allikevel er det det verste med hele prøvingen nå, tanken på samtalen på jobben om at jeg er på tjukka. Kan iallefall ikke si det var planlagt!! 

Anonymkode: 33516...c5d

Samme her. Dette med jobben orker jeg ikke tenke på nesten. Sitter i en litt uerstattelig posisjon nå, og tror ikke akkurat det blir så veldig godt mottat. Men den tid den sorg. Hvis det i det hele tatt skulle klaffe så får jeg ta det derfra.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Valetta skrev:

Samme her. Dette med jobben orker jeg ikke tenke på nesten. Sitter i en litt uerstattelig posisjon nå, og tror ikke akkurat det blir så veldig godt mottat. Men den tid den sorg. Hvis det i det hele tatt skulle klaffe så får jeg ta det derfra.  

Nei huff! Så kjedelig at det skal være sånn for dere, skjønner godt at det blir en bekymring! Håper at det ordner seg, dere må hvertfall stå på deres. Tenk at dette er deres liv og ingen skal få bestemme /ødelgge det! 

Ts

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, d kommer til å bli så kleint å si jeg er gravid og blir borte ett år igjen... Jeg er ikke uerstattelig, men en liten bedrift, så det må jaktes ned et menneske som kan jobbe vikariat. Alltid like mye styr... Men jeg kan jo ikke la det stoppe oss fra å få se barna vi ønsker oss!! 

Anonymkode: 33516...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte bare ta den... Og jeg er gravid!!!!! 

Herregud hva skal jeg gjøre nå 😂😂😂

Ts :) 

image.jpeg

Anonymkode: dc182...dc9

Gratulerer! 

Hvor mange dpo er du? Har du kjent noe som er annerledes denne pp'en? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, tiril123 skrev:

Gratulerer! 

Hvor mange dpo er du? Har du kjent noe som er annerledes denne pp'en? 😊

Tusen takk :) jeg er 11 dpo i dag! 

Jeg har vært sinnsykt sliten og trøtt, forrige uke var jeg nesten ikke utenfor døra. Puppene har vært ømmere de siste dagene enn hva de pleier og de siste dagene har det gjort veldig vondt ved skambeinet, stikkinger/murringer. :) 

 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk :) jeg er 11 dpo i dag! 

Jeg har vært sinnsykt sliten og trøtt, forrige uke var jeg nesten ikke utenfor døra. Puppene har vært ømmere de siste dagene enn hva de pleier og de siste dagene har det gjort veldig vondt ved skambeinet, stikkinger/murringer. :) 

 

Anonymkode: dc182...dc9

Okei, lover bra. Om 3 dager er jeg også 11dpo, så får se om jeg får se en like fin test :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, tiril123 skrev:

Okei, lover bra. Om 3 dager er jeg også 11dpo, så får se om jeg får se en like fin test :D

Masse lykke til! Du får holde oss oppdatert! :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk :) tok den digitale i stad og stod 1-2 uker❤️

Anonymkode: dc182...dc9

Gratulerer, gratulerer, gratulerer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...