Gå til innhold

Hvordan symptomer har du akkurat nå ? Før ikm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Gøy å snakke litt og se hva andre opplever. Er selv nå i pp2 og det er bare 2 dager siden el. Venter i spenning til å teste om et par uker :) 

hvordan ligger du an ? Og merker du noe på kroppen ? 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her! Er i 2. pp og to dager siden EL. Eneste jeg kjenner nå er såre brystvorter, men det er pga eggløsning selvfølgelig :) 

Syns tiden går saakte fram mot ikm.

Anonymkode: 208d6...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her! Er i 2. pp og to dager siden EL. Eneste jeg kjenner nå er såre brystvorter, men det er pga eggløsning selvfølgelig :) 

Syns tiden går saakte fram mot ikm.

Anonymkode: 208d6...5e5

Så gøy at vi ligger an likt! Hadde vært gøy å følge med på dine symptomer videre ! Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i pp1, og er i 3 dag av eggløsning, og føler også de 2 ukene som er igjen er forferdelig lange, selv om jeg aldri vil forvente noe på første forsøk :P 

Men spennende er det her hvertfall! Første barn å, så alt er nytt for meg :) 

Hatt liten blødning, hørt om festeblødning, men aaaner jo ikke om det er det :) 

Anonymkode: 3a03b...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Ja tiden går fryktelig sakte og blir jo at man tenker på det konstant! 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke i noen spesifikk pp for tiden. Vi tar det som det kommer :-) 

Men merker jeg begynner å bli litt sprø av ustabil syklus nå. Er 14 dpo nå. Skulle hatt tr idag, tok test i går.  Men av det jeg merker er at bekkenet er helt på bærtur, murringer og vondt i magen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så gøy at vi ligger an likt! Hadde vært gøy å følge med på dine symptomer videre ! Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

Ja, skal oppdatere videre! :)

Anonymkode: 208d6...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig en skarp smerte i høyre eggestokk, varte noen sekunder men var veldig vondt. Vet ikke hva det var, men kan også være at kroppen oppfører seg litt anderledes uten prevensjon, har vært uten siden slutten av november nå. Er da 3 dpo i dag, så for tidlig egentlig å føle noe særlig tror jeg. Ts :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊  Pp1 og 8dpo 😊 

Jeg har absolutt alle symptomer 😂 Halsbrann, stikkende smerter i magen, kvalme, trøtt.. Det har jeg hatt i to dager. I dag begynte jeg helt plutselig å blø neseblod og fikk ett sykt press i tennene. Akkurat som jeg husker det fra jeg var gravid for 7 år siden. 

Jeg fjernet spiralen akkurat da jeg hadde El sist mnd, så jeg regner ikke det som PP. Men selv da ble jeg kvalm rett før ikm, så jeg håper virkelig ikke dette også bare er innbilning. Men nå har jeg så mange symptomer, at jeg blir veldig overrasket om TR kommer 🙈 

 

Jeg har allerede tatt noen tester, selv om det er alt for tidelig og de er selvfølgelig negative. Det er bare så vanskelig vente. Hehee  😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, dingding skrev:

Hei 😊  Pp1 og 8dpo 😊 

Jeg har absolutt alle symptomer 😂 Halsbrann, stikkende smerter i magen, kvalme, trøtt.. Det har jeg hatt i to dager. I dag begynte jeg helt plutselig å blø neseblod og fikk ett sykt press i tennene. Akkurat som jeg husker det fra jeg var gravid for 7 år siden. 

Jeg fjernet spiralen akkurat da jeg hadde El sist mnd, så jeg regner ikke det som PP. Men selv da ble jeg kvalm rett før ikm, så jeg håper virkelig ikke dette også bare er innbilning. Men nå har jeg så mange symptomer, at jeg blir veldig overrasket om TR kommer 🙈 

 

Jeg har allerede tatt noen tester, selv om det er alt for tidelig og de er selvfølgelig negative. Det er bare så vanskelig vente. Hehee  😉

 

Håper det har klaffet for deg! Når tenker du å teste første gang :) ? Ts. 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper det har klaffet for deg! Når tenker du å teste første gang :) ? Ts. 

Anonymkode: dc182...dc9

Ja jeg håper virkelig det! Har allerede testet de to siste dagene og klarer nok ikke la være å fortsette med det fram enten TR eller positivt svar 😄 Ventetiden er så laaaang 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, dingding skrev:

Ja jeg håper virkelig det! Har allerede testet de to siste dagene og klarer nok ikke la være å fortsette med det fram enten TR eller positivt svar 😄 Ventetiden er så laaaang 😂 

Beklager leste feil. Ja det forstår jeg, sånn var jeg forrige pp, det var da min første. Merket jeg fort ble veldig skuffet når det ikke slo ut, så skal prøve å vente så lenge som mulig. Men får se hvor lenge det blir, Hehe :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste de kom til å være negative.. Allikevel sitter jeg å sikter i alle slags lys etter en strek til 😂 

Ble enda mer fristet til å teste etter neseblod og tannverk i dag. Kan ikke skjønne hvorfor jeg skulle få det om jeg ikke er gravid?! 

 

Er det mulig å lure seg selv så mye at man får såpass sterke symptomer!? 🙈

 

Hvor lenge må du vente? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må gå i ulike rom for å se om jeg kan se streken Hehe 😂

Jeg også har hatt noen symptomer nå, men hadde ganske like forrige mnd, men nå har jeg så rare stikkinger, ganske vonde egentlig. Blir forvirret 😂

Jeg selv tror det skal mye til for å lure seg selv, kjenner jeg smerte eller ubehag så tror jeg det er en grunn til det. Nødvendigvis ikke graviditet men andre ting evt. 

Jeg er 5 dpo nå, så satser vel på å teste første gang om kanskje 5-6 dager. Får se hvor lenge jeg holder ut 😂

Hører mange sier de får ømme pupper, det har ikke jeg. Men er jo ikke sikkert egget har festet seg en gang heller enda. 

Huff, tar litt på det her. Hehe. Bruker mye tid på trening nå, ønsker å gå ned i vekt, men ville ikke vente lenger med å prøve. Så gjør det jeg kan i forkant nå også må jeg bare ha en strukturert hverdag mens jeg er gravid! 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg gått i 5år med spiral og syntes tiden har flydd fra mens til mens.. Men nå... 😂 

Du er god hvis du klarer å vente så lenge! Kan jo være positivt at du har noen andre symptomer 😄 

For min del tror jeg kvalmen før forrige mens hadde med spenningen å gjøre, men denne gangen tror (håper) jeg ikke det 😍 

Jeg har heller ikke ømme pupper.. Har forresten fått silikon siden sistsvangerskap, så er spent på forskjellen der 😱 Det kom jeg på nå 😂 

Jeg er selv veldig glad i trening og jeg tror det vil ha en positiv effekt på svangerskap og fødsel! 😊 så det må du fortsette med 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe samme her! Aldri tenkt på den tiden mellom hver mens. Jeg hadde p stav og tok den ut i slutten av november, så tenker kanskje at noe av ubehaget jeg har i magen og ryggen kan komme av smerter i forhold til mens/eggeløsning, som ikke var så sterke med p stav. Jeg har ingen barn fra før, derfor er jeg så spent. Man vet jo heller ikke om man kan få barn! 

Hehe spennende å se om følelsen blir det samme med silikon da! 

Var din forrige graviditet bra :) ? 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, det er en spennende!! Ikke godt å vite hva smertene kommer av 😊 men det er virkelig lov å leve i håpet 😄

Forrige graviditet var veldig bra etter uke 20. Hadde mye og store blødninger før det! Hadde Halsbrann, neseblod og smerter i mage ellers, men ikke sånn at jeg ikke fungerte bra 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...