Gå til innhold

Antall sexpartnere 2007-2016


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fra 2008-2013: 1 partner

Fra 2014-2016: 1 partner

Har kun hatt 2 sexpartnere i mitt liv, begge har vært mine samboere. Sistnevnte er jeg fremdeles sammen med. :)

Anonymkode: f3711...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 26. januar 2016 at 23.32, AnonymBruker skrev:

For en generaliserende og vemmelig uttalelse! Om folk har lyst å ligge med en eller 100 er det deres eget valg. De blir ikke vemmelige eller forlystelsens maskin av den grunn! En person som har hatt flere sexpartnere kan ta like mye vare på seg selv og bli elsker selvom. Alvorlig talt, er du som burde skjerpe deg. 

Anonymkode: eed2f...9d8

At du mener dette er din mening, og da må av få lov til å ha sin mening. :) Jeg syntes personlig selv at alt for mange ligger for mye rundt, men de skal så klart få holde på akkurst som de vil, men jeg velger å ikke gjøre det. Ja, AB brukte noen krasse ord og generaliseringer, men du gjør akkurat det samme tilbale, så dere er jo av samme ulla. Regner med at du følte deg truffet siden du reagerer slik, og om du føler deg truffet betyr det jo at du føler at AB til en viss grad har rett?

Altså, om jeg har grønt hår og syntes det er skikkelig fint, og noen sier st grønt hå er gyselig, om jeg da må angripe personen tilbake betyr det at jeg egentlig er usikker på hårfargen min, om jeg ikke reagerer og tenker at, jaja, den personen får mene hva den vil, jeg liker det, så blir jeg ikke truffet. Skjønner du? Jeg har forøvrig ikke grønt hår.

 

Anonymkode: 3f164...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2014: 5

2015: 5 nye + 4 av de gamle.

2016: 0

 

Kvinne

Anonymkode: 2d293...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde meg på denne her, men jeg klarer rett og slett ikke å huske sånt... Er det jeg som er unormal? Vet ikke hvor mange jeg har hatt sex med totalt heller annet enn at det er sånn ca. 20+.. 

Endret av Smookiekins
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2007-2010: 0

2011-2016: 1 (kjæresten). 

Jente 24

Anonymkode: 50253...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv bare hatt samleie med 1 person til nå, og føler jeg er nærmest unormal da de fleste venninnene mine har ligget med 5-6 og kanskje opptil 10 stykker? Føler sex er ikke noe jeg kan gjøre med hvem som helst, jeg vet ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2007: 0

2008: 0

2009: 0

2010: 0

2011: 1

2012: 1

2013: 7

2014: 6

2015: 5

2016: 1

det er mange av de samme som går igjen her. Men han første i 2011 er også den siste nå i 2016 :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...