Gå til innhold

Joyce Carol Oates


Gjest Sunhands

Anbefalte innlegg

Gjest Sunhands

Har hørt så mye om denne forfatteren, men av en eller annen grunn trodd at hun skrev kioskromaner. Fikk høre at hun var nevnt i forbindelse med Nobelprisen, og tenkte derfor å sjekke henne ut, men det viser seg at hun har gitt ut enormt mye.

Hvilke er de beste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har bare lest en bok av henne, Zombie. Den likte jeg veldig godt, og fikk definitivt lyst til å lese mer! Den er ganske forstyrrende, men fascinerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands
21 timer siden, Kragebein skrev:

Jeg har bare lest en bok av henne, Zombie. Den likte jeg veldig godt, og fikk definitivt lyst til å lese mer! Den er ganske forstyrrende, men fascinerende.

Tusen takk, da skal jeg sjekke ut den! 😊 Er det andre forfattere det er mulig å sammenligne henne med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en av mine favorittforfattere. Siste jeg har lest av henne er the Falls (norsk tittel Niagara) og Carthage (norsk tittel Karthago). Anbefales! Jeg vil sammenligne henne med Alice Monroe eller Margaret Atwood muligens, men hun har sin egen greie. Gjennomgående tema er familie, samfunnskritikk og sterke kvinneskikkelser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands
16 minutter siden, SaraG82 skrev:

Hun er en av mine favorittforfattere. Siste jeg har lest av henne er the Falls (norsk tittel Niagara) og Carthage (norsk tittel Karthago). Anbefales! Jeg vil sammenligne henne med Alice Monroe eller Margaret Atwood muligens, men hun har sin egen greie. Gjennomgående tema er familie, samfunnskritikk og sterke kvinneskikkelser. 

Takk for tips! :) Jeg har lest MadAdam-trilogien og likte den godt, men Munroe har jeg ikke lest enda. 

Da gleder jeg meg til å sjekke henne ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Kom over henne tilfeldig. Har lest ei bok, Graverns datter - svært positivt overrasket! Selv om både bokcover og tittel er stusselig, er den ikke det. Ikke slik som det 1000000 på dusinet Lucinda Riley og alt det dritet.

Anonymkode: c0346...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...