Gå til innhold

Forlovelsesring


Elefantenirommet

Anbefalte innlegg

Hva slags forlovelsesring har du?

Tradisjonell forlovelsesring som blir til giftering etterhvert? Eller diamantring/frierring?

Hvitt gull, gult gull eller annet?

Hvis diamant, hvor mange karat? 💍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du glemtemå spørre etter adressen og når tid huset er tomt for mennesker, og ringene ligger hjemme. 

Mulig noen vil fortelle deg alt du spør etter, men det er jo å invitere inbruddstyvene hjem.

Anonymkode: 56720...10a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... I og med at jeg ikke kjenner folk på dette forumet personlig har jeg ingen mulighet til å vite hvor de bor, kan derfor ikke bryte meg inn og stjele ringene, hvis det er det du er redd for. 

Jeg kan heller ikke fortelle svigermoren all edder og galle svigerdatter legger ut her, eller kollegaen din om underlivssoppen du sliter med. Ei heller kan jeg fortelle mannen din at du er skuffet over gaven han ga deg i år og det faktum at han har liten pikk. 

Folk snakker om alt her inne, og er jo anonyme. Ser ikke problemet med å fortelle hva slags forlovelsesring man har, akkurat. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt gull med diamanter og safir. Den såkalte prinsesseringen.

Anonymkode: 0ae9c...5cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elefantenirommet skrev:

Eh... I og med at jeg ikke kjenner folk på dette forumet personlig har jeg ingen mulighet til å vite hvor de bor, kan derfor ikke bryte meg inn og stjele ringene, hvis det er det du er redd for. 

Jeg kan heller ikke fortelle svigermoren all edder og galle svigerdatter legger ut her, eller kollegaen din om underlivssoppen du sliter med. Ei heller kan jeg fortelle mannen din at du er skuffet over gaven han ga deg i år og det faktum at han har liten pikk. 

Folk snakker om alt her inne, og er jo anonyme. Ser ikke problemet med å fortelle hva slags forlovelsesring man har, akkurat. 

EH......! Det var da ikke deg jeg hadde i tankene, men alle dem som kan knekke koder og finne frem til hvor skribentene bak tastaturet holder hus. 

Anonymkode: 56720...10a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

EH......! Det var da ikke deg jeg hadde i tankene, men alle dem som kan knekke koder og finne frem til hvor skribentene bak tastaturet holder hus. 

Anonymkode: 56720...10a

Dummeste jeg har hørt på en god stund. 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Enstens diamantring i gult gull. 0,30 carats diamant. Helt nydelig og perfekt, spør du meg. 😍❤️💍

Anonymkode: cafc9...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.12.2015 at 15.16, AnonymBruker skrev:

Du glemtemå spørre etter adressen og når tid huset er tomt for mennesker, og ringene ligger hjemme. 

Mulig noen vil fortelle deg alt du spør etter, men det er jo å invitere inbruddstyvene hjem.

Anonymkode: 56720...10a

Akkurat forlovelses-/gifteringer er vel meningen at man skal ha på seg og ikke legge igjen hjemme eller andre steder...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kjøpte ringer da vi forlovet oss. Tilnærmet "vanlige" gifteringer, men med halvparten gult gull og halvparten børstet hvitt gull. Til bryllupet satt vinn bryllupsdatoen og tre diamanter i de samme ringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig Hollywoodring til et par hundre tusen kr. Og så stakk han like før bryllupet 

Anonymkode: 5c839...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skikkelig Hollywoodring til et par hundre tusen kr. Og så stakk han like før bryllupet 

Anonymkode: 5c839...1e3

Høres ikke ut som en sann historie ... ;) Men var det det, ville jeg solgt ringen og unnet meg noe fantastisk. En herlig reise eller en større leilighet. 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Elefantenirommet skrev:

Høres ikke ut som en sann historie ... ;) Men var det det, ville jeg solgt ringen og unnet meg noe fantastisk. En herlig reise eller en større leilighet. 😄

Det er dessverre en sann historie :( Ringen vil nok med tiden bli solgt om jeg skulle få behov for penger 

Anonymkode: 5c839...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har princess cut diamantring. Min forlovede ønsket ikke forlovelsesring, så når vi gifter oss vil vi ha noen enkle i hvitt gull. :) Men har et spørsmål, har dere på dere ringene hele tiden? Når dere sover, dusjer, vasker hender etc? Jeg legger min i esken hele tiden, er litt styrete, men vil jo ta best mulig vare på den.

Anonymkode: 389f5...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 29. desember 2015 at 15.12, Elefantenirommet skrev:

Hva slags forlovelsesring har du?

Tradisjonell forlovelsesring som blir til giftering etterhvert? Eller diamantring/frierring?

Hvitt gull, gult gull eller annet?

Hvis diamant, hvor mange karat? 💍

 

Min er en safir-ring med safirer rundt hele steinen i kombinasjon med diamanter. Selve ringen er i hvitt gull. Jeg ønsket meg sterkt en safir-ring, og er veldig fornøyd. Vi har kjøpt egne gifteringer. Min blir i gull med en enkel safir som stein. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gult-gull med en liten diamant I midten på min ring. Kommer til å bruke de samme ringene som gifteringer. Synes det er hyggelig at mannen også har en ring nå som vi er forlovet så derfor gjorde vi det slik.

Anonymkode: c3f0d...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...