Gå til innhold

husk, uansett hvor sakte du løper.. så knuser du alle på sofaen!


missdior

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Lite å melde. Har gått opp to kilo igjen. Det viste seg at 1200 kalorier dagen ikke gikk. Hadde tidenes feast i går. Idag blir det masse grønt og grovt. 

Lå sette meg mer realistiske mål. Under 40 i BMI før ferie foreksempel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, missdior skrev:

Lite å melde. Har gått opp to kilo igjen. Det viste seg at 1200 kalorier dagen ikke gikk. Hadde tidenes feast i går. Idag blir det masse grønt og grovt. 

Lå sette meg mer realistiske mål. Under 40 i BMI før ferie foreksempel. 

Kanskje litt ironisk at jeg svarer deg dette, men; 1200 kcal er alt for lite. Da er du garantert å gå på både en og flere smeller. Ikke tenk at du skal sulte kroppen ved å gå på diett. Tenk varig endring. Legg deg på 1800 kcal per dag pluss regelmessig mosjon. Det trenger ikke være å gå 10 km, men feks en sykkeltur, 30 min trilletur etc. Da kommer du til å gå gradvis ned i vekt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

10 timer siden, missdior skrev:

Tilbake fra ferie. 1 kg opp, men med ny jobb i bagasjen. 

Der ser du, jeg sa at alt ordner seg for snille jenter. Litt feriekilo får man tåle, det går bort igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jobb nr to i boks også . Lærerassistent på ei lita skole her i byen . Feriekiloen er borte , men resten er stadig på plass :ler: Har operert ut en kul (svulst er så ekkelt ord ) fra ene brystet idag . Har vært stressende å tenke på operasjonen, så er glad det er overstått ! 

Nå må jeg fokusere på kosthold igjen . Det blir hardt . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...