Gå til innhold

husk, uansett hvor sakte du løper.. så knuser du alle på sofaen!


missdior

Anbefalte innlegg

Foten er bedre! Hurra! Nå kan jeg stå på den, men ikke med hele vekta. Gjør vondt, men går greit liksom. Kjenner allikevel at jeg skal bruke hele sykemeldingen jeg fikk, altså til søndag. Holder foten rolig, men lever, haha. Idag har jeg satt deig til eltefritt grytebrød, bakt hamburgerbrød og nå står det to brød i ovnen. Spent på de brødene, da de er uten melk og alt som er. I morgen kommer gudfaren til lillingen på besøk, så vi skal spise en kyllinggryte med grytebrød. Omnom. Så skal vi spille "cranium". Gleder meg til vennebesøk!

 

Selv om jeg ikke har rørt meg de siste dagene, så har jeg gått ned 2,5 kg (gikk jo opp en del i påska da, så er jo ikke ekte kilo hvis man kan si det sånn ) men allikevel. Nå gleder jeg meg bare til foten er god igjen, sånn at jeg kan gååå!!! MANGE mil! Også reiser vi jo straks til Berlin. Kjenner jeg er litt uvel med tanke på terrortrusler som kommer mot byen i disse dager, men man må jo leve. (er litt kvalm da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 6.2.2016 at 0.24, missdior skrev:

syns jeg ser så dust ut på elipsemaskin,  så jeg har egentlig ikke turt å prøve ordentlig  ..men tror jeg burde prøve! 

Jeg fikk beskjed fra fysioen på Balansen om å bruke elipsemaskin eller sykkel over tredemølle med min kneskade. Å jeg nådde fint makspuls på den. Psssst jeg har også fått meg sånn treningsdagbok ting

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.4.2016 at 1.18, Severus skrev:

Jeg fikk beskjed fra fysioen på Balansen om å bruke elipsemaskin eller sykkel over tredemølle med min kneskade. Å jeg nådde fint makspuls på den. Psssst jeg har også fått meg sånn treningsdagbok ting

 

 

njaa,  tror bare ikke elipse er for meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal avslutte medlemsskapet mitt på treningsstudioet jeg trener på. Har ikke vært der på 1,5 mnd, og nå er det jo fint å trene ute. Måtte ankelen min blir bra kjapt. Gikk tre km i går fordelt på tre korte turer, og det kjenner jeg godt i dag.. Jobb i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Askmeagain89 skrev:

Flink du er :)

syns nå ikke det, her jeg ligger på sofaen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

No har eg altså lest gjennom alle dei 12 sidene i dagboka di, og har fått meg mang ein god latter. Tenkte å legge igjen eit lite spor. :)

Syns forresten du er kjempeflink som står på med trening og unge og mann og alt som er! Korleis går det med ankelen? Og har du vore i Berlin enno? :shoppe:

Forresten syns eg kroppen din såg kjempefin ut, ekstra kilo og det heile. Eg sjølv veg omlag 20 kg for mykje, men har ikkje i nærleiken av like fin kropp som deg. Alle mine ekstra kilo ligg rundt magen og på låra. Og sjølv om eg trener 5 gonger i veka, nekter vekta å bevege seg i det heile tatt. :vekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.4.2016 at 15.34, Amantheia skrev:

No har eg altså lest gjennom alle dei 12 sidene i dagboka di, og har fått meg mang ein god latter. Tenkte å legge igjen eit lite spor. :)

Syns forresten du er kjempeflink som står på med trening og unge og mann og alt som er! Korleis går det med ankelen? Og har du vore i Berlin enno? :shoppe:

Forresten syns eg kroppen din såg kjempefin ut, ekstra kilo og det heile. Eg sjølv veg omlag 20 kg for mykje, men har ikkje i nærleiken av like fin kropp som deg. Alle mine ekstra kilo ligg rundt magen og på låra. Og sjølv om eg trener 5 gonger i veka, nekter vekta å bevege seg i det heile tatt. :vekt:

 

Wææ, gærning!! :) Men så koselig da, og morsomt at du syns det er gøy å lese. Takk for det, selv om det er lite av den slags i disse tider. Har vært slapt og dødt siden påske, og ankelen hjalp ikke til.

Vi har vært i Berlin! Det var en fantastisk fin tur, dog veldig slitsomt med ettåring på slep :P Har gått over en mil hver dag (men dumme endomondo slår seg av etter så og så lang tid på pause, kan jo ikke tracke på undergrunnen f.eks. hvorfooor slår den seg av??) så har ikke fått tracka noe jeg har gått! Det er kjedelig altså. Men mannen sin tracking har fungert sånn høvelig, så vet hvor mye vi har gått sånn ca. Kom hjem med 11 kg mer enn jeg dro med, fornøyd med det. (shopping that is, ikke kilo og fett :ler: )

Så snill du er da! Tusen takk for fine ord :) Jeg syns ikke kroppen min er noe fin. Men man er vel mest kritisk mot seg selv. Supert at du trener da! Det må bare løsne en plass, så kommer du til å rase ned i vekt. Skal sjekke ut dagboka de! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt nyeste mål: passe inn i bunaden til neste års konfirmasjonssesong. Har tre konfirmasjoner jeg skal i, så det hadde vært kult. Rimelig hårete mål da, men da jeg så bunaden min henge i skapet hos moren min, måtte jeg prøve den på. Og innså fort at den ikke passa overhodet. No,no,no. Så, passe bunaden om 13 mnd. 40 kg eller så. Jarræ.

 

Som dere ser på bildet, så er det ikke veldig fort gjort. Må nok fjerne halve puppene mine, minst.

 

 

13092077_10156905739850311_7943879303279298818_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er død, så jeg har levert lille i barnehagen hver dag denne uka. Gående såklart. Gått hjem fra jobb et par dager. minst 7 km gåing hver dag. har vært nazi på kostholdet, men skeia ut med grønnsaker og dip på fredag, og to sjokoladetrøfler i går. veide meg idag. ned 100 gram siden mandag. hvorfor gidde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, missdior skrev:

Bilen er død, så jeg har levert lille i barnehagen hver dag denne uka. Gående såklart. Gått hjem fra jobb et par dager. minst 7 km gåing hver dag. har vært nazi på kostholdet, men skeia ut med grønnsaker og dip på fredag, og to sjokoladetrøfler i går. veide meg idag. ned 100 gram siden mandag. hvorfor gidde? 

Har trent 4-5 gonger sia september, veldig mykje kondisjon (dog ikkje vore veldig nazi på kosthaldet). Vekta har ikkje rikka seg. Men merkar at eg har overskot og litt meir energi. Og kroppen har endra seg sjølv om vekta ikkje har det. 
Veit godt kor demotiverande det kan vere å gå på vekta og ikkje sjå noko særleg med endring. Men ikkje la deg knekke av det! Syns du er kjempeflink! Stå på, det løsnar nok snart! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Amantheia skrev:

Har trent 4-5 gonger sia september, veldig mykje kondisjon (dog ikkje vore veldig nazi på kosthaldet). Vekta har ikkje rikka seg. Men merkar at eg har overskot og litt meir energi. Og kroppen har endra seg sjølv om vekta ikkje har det. 
Veit godt kor demotiverande det kan vere å gå på vekta og ikkje sjå noko særleg med endring. Men ikkje la deg knekke av det! Syns du er kjempeflink! Stå på, det løsnar nok snart! :klemmer:

Utrolig demotiverende når vekta ikke vil rikke seg! Jeg som er såpass tung trenger å se vekta gå nedover for å i det hele tatt føle at jeg gjør en innsats.

Takk, så snill du er! :) Veide meg i morges, og da viste vekta -1 kg siden forrige mandag. Så det går jo riktig vei. Starta dagen med 2,6 km gåtur og 3,7 km sykkeltur. Vurderer nesten om jeg skal ta meg en tur til, siden det er så fint vær! (og jeg får enda større forsprang på endomondochallengen.. ehehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nori

Så bra at vekta gikk ned, forstår godt at det føles håpløst når man gjør alt riktig og så skjer det ingenting! Jeg har jo ikke peiling på dette, men kunne det vært en ide og supplere med målebånd? Vekt har en tendens til å lyve, har jeg inntrykk av.

Og jeg synes du har en skikkelig fin fasong. Skulle ønske jeg hadde midje! Jeg har linjalform jeg, ikke pupper, ikke midje, ikke hofter. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei,  boka. Vi har glemt hverandre. Skulle bare si at jeg har vært på en liten og kort fjelltur idag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den Wednesday, May 04, 2016 at 3.53, Nori skrev:

Så bra at vekta gikk ned, forstår godt at det føles håpløst når man gjør alt riktig og så skjer det ingenting! Jeg har jo ikke peiling på dette, men kunne det vært en ide og supplere med målebånd? Vekt har en tendens til å lyve, har jeg inntrykk av.

Og jeg synes du har en skikkelig fin fasong. Skulle ønske jeg hadde midje! Jeg har linjalform jeg, ikke pupper, ikke midje, ikke hofter. :grine:

Ja dette er viktig å huske på! Jeg tar bilder for å se framgang. Jeg vrier litt mer nå enn for en måned siden, men er er faktisk hakket slankere og noe strammere. Så vekten er ikke nødvendigvis pålitelig i forhold til om man har framgang eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

vet ikke hva jeg skal gjøre jeg, eller tenke. har funnet flere kuler i høyre bryst, samt en blåfekk som ikke vil gå bort. den har nok vært der i fler mnd. kulene har jeg forsåvidt fått undersøkt før, og legen sa det ikke var grunn til bekymring. men nå med dette blåmerket også.. merker jeg er redd. skikkelig redd. mormoren min har hatt brystkreft og har fjernet det ene brystet. aner ikke hva jeg vil med dette. er så jævlig redd. tenk om jeg faktisk har fått kreft? tenk om jeg dør? klarer ikke se for meg et liv uten M. eller at han skal vokse opp uten mamma. fyfaen. dette er tungt. 

 

skal selvfølgelig bestille legetime. måtte bare ventilere litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...