Gå til innhold

husk, uansett hvor sakte du løper.. så knuser du alle på sofaen!


missdior

Anbefalte innlegg

hei, her er meg. starter opp prosjekt trening og sunt kosthold igjen, for ente gang. begynner ikke skikkelig før over jul, for hellow, who am I kidding. har savnet en plass å rable ned ting, men det blir nok kun om meg selv denne gangen ass! og den feite rævva mi. og de dvaske lårene...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, missdior skrev:

hei, her er meg. starter opp prosjekt trening og sunt kosthold igjen, for ente gang. begynner ikke skikkelig før over jul, for hellow, who am I kidding. har savnet en plass å rable ned ting, men det blir nok kun om meg selv denne gangen ass! og den feite rævva mi. og de dvaske lårene...

Hva har du fått i deg nå? Du virker ikke helt god.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Arabella skrev:

Hva har du fått i deg nå? Du virker ikke helt god.

massive mengder pepsi max. enn du da? dette er min nye treningsdagbok. skrev prøverdagbok og graviddagbok før i tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, missdior skrev:

massive mengder pepsi max. enn du da? dette er min nye treningsdagbok. skrev prøverdagbok og graviddagbok før i tiden :)

Jeg mente ikke å være slem, altså :). Lykke til med prosjektet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Arabella skrev:

Jeg mente ikke å være slem, altså :). Lykke til med prosjektet!

syns ikke du var slem! :nigo: takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trene: High five for dvaske lår og dissende magefett som skal møte sin overkvinne :5: 

Tenker å begynne med en litt sunnere hverdag i 2016 jeg også, har gitt beskjed til M om at sukker-godis blir ulovlig, men Pepsi Max og potetgull er lov (enn så lenge). Sukker er min store lidenskap og svakhet :sjenert: 

Edit: og jeg digger tittelen din! Det er så sant som det er sagt :enig: 

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 28.12.2015 at 13.40, Nautika skrev:

:trene: High five for dvaske lår og dissende magefett som skal møte sin overkvinne :5: 

Tenker å begynne med en litt sunnere hverdag i 2016 jeg også, har gitt beskjed til M om at sukker-godis blir ulovlig, men Pepsi Max og potetgull er lov (enn så lenge). Sukker er min store lidenskap og svakhet :sjenert: 

Edit: og jeg digger tittelen din! Det er så sant som det er sagt :enig: 

Sukker er min lidenskap også faktisk. Og oransje sørlandschips.  Gjerne med dip. Og litt melkesjokolade. (faen, nå vil jeg ha alt!) 

 

Come on, dette klarer vi!!!! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i går. Positivt overrasket. Opp 1,3 kg siden oktober, da jeg sluttet å trene og begynte å spise sjokolade. Det beste hadde jo vært nutn opp,  men med jula og alt slikt var det ikke annet å vente. 

 

Skal på butikken etterpå. Må fylle opp skuffer og skap med grønt og godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker forresten på veiing. Kanskje bare annenhver uke? Så man ikke blir for opphengt i det. Hva tenker man om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier meg hver eneste dag. Får skikkelig i system hvorfor jeg går opp og ned i vekt. Og så tracker det selvsagt på appen, noe som jo er gøy.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Silfen skrev:

Jeg veier meg hver eneste dag. Får skikkelig i system hvorfor jeg går opp og ned i vekt. Og så tracker det selvsagt på appen, noe som jo er gøy.

hvilken app bruker du? dette hørtes gøy ut! skal ikke veie meg i dag,tacoaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et withings vekt, så jeg bruker appen som hører med, for den synker automatisk med vekten. Ellers har man jo overvåk vekt, men der må man føre inn manuelt. Så veier jeg meg naken hver morgen etter jeg har tisset. Men det er ikke noe stress å misse veiinger, syns bare det er greit. Og ikke minst ser jeg da godt at det går veldig mye opp og ned i løpet av en måned. 2 kilo opp over natten etter pinnekjøtt for eksempel. Så jeg får jo aldri panikk over varierende vekt siden jeg har kontroll på hvorfor den er som den er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.1.2016 at 23.48, Silfen skrev:

Jeg har et withings vekt, så jeg bruker appen som hører med, for den synker automatisk med vekten. Ellers har man jo overvåk vekt, men der må man føre inn manuelt. Så veier jeg meg naken hver morgen etter jeg har tisset. Men det er ikke noe stress å misse veiinger, syns bare det er greit. Og ikke minst ser jeg da godt at det går veldig mye opp og ned i løpet av en måned. 2 kilo opp over natten etter pinnekjøtt for eksempel. Så jeg får jo aldri panikk over varierende vekt siden jeg har kontroll på hvorfor den er som den er.

Hørtes litt for avanserte ut for meg, enn så lenge. Har jo shoppestopp frem til vi reiser på storbyferie i april. Men sånn vekt hørtes kul ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veide meg i dag, bare for fun. Ned 1 kg blank siden 1.  januar. Går riktig vei iallefall.  Ikke det at jeg har energi til å trene.  Lillegutt har ørebetennelse og høy feber, så her verken soves det eller gis det dispensasjon til å være alene mer enn tre minutter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittelen på dagboka di er så utrolig bra! Når jeg klarer å fortelle meg selv det, er det faktisk litt motiverende ;)

Jeg veier meg også (mer eller mindre) hver dag. Bruker enn gratis app til android som heter Libra, mulig den finnes til iPhone også. Synes det er veldig greit å følge med på trenden og se hvilken vei det går, for jeg har veldig lett for å lure meg selv, og vips var jeg mye høyere opp enn jeg hadde tenkt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Wolfmoon skrev:

Tittelen på dagboka di er så utrolig bra! Når jeg klarer å fortelle meg selv det, er det faktisk litt motiverende ;)

Jeg veier meg også (mer eller mindre) hver dag. Bruker enn gratis app til android som heter Libra, mulig den finnes til iPhone også. Synes det er veldig greit å følge med på trenden og se hvilken vei det går, for jeg har veldig lett for å lure meg selv, og vips var jeg mye høyere opp enn jeg hadde tenkt :P 

Ja, den er råbra! Man må bare huske på det, når man er dritsliten og svett. Og helst bare vil dø! Tenkte på det i dag, da jeg forlot min latere halvdel hjemme med en sjokoladeappelsin (den andre denne uka). Jeg dro på trening, han satt seg foran pcen. Kjente meg litt bedre da ass.

 

Oj, for en morsom app! En vanlig app kan man like. Installert! Og jeg har allerede føyd inn vekta mi. Nå MÅ jeg jo veie meg hver dag. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag fikk jeg faktisk brukt medlemskapet mitt på treningsstudioet. Det var bare såvidt, for det frista ikke særlig mye å i det hele tatt gå ut av døra i dag. -11,5!!! over ELLEVE minusgrader. å fydda. men, jeg gjorde det. og det gjorde desverre mange andre også. var stappfullt på studioet, og jeg orka seriøst ikke vente til fitnessdudene skulle gjøre seg ferdig med matteområdet, så jeg dro hjem etter bare halv økt. tok noen halvhjertede situps på stuegulvet før jeg lagde digg kveldsmat. (vi hadde nemlig ikke spist middag i dag). denne kyllingsalaten. omg! så god! hvorfor har jeg ikke smakt granateple før?!

i morgen får jeg ikke trent. for min latere halvdel skal på kino. og på fredag skal min latere halvdel på konsert. får ta meg en tur på lørdag, da er det sikkert lite folk også, sånn at jeg kan ta alle øvelsene mine. (kan jo ta de uten apparat i morgen. hvis ungen vil sove. men det vil han ikke, for det er meldt -14 grader og da kan han ikke ligge ute i vogna. og han sover ikke inne. og han sover egentlig aldri.)

 

god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helleu! :goodbye: stalker deg litt siden jeg savner skrivinga di! Joiner deg med treningsprat når ungen er klemt ut og bekkenet forhåpentligvis gidder å oppføre seg igjen.

Nå fikk jeg lyst på kyllingsalat....

(Og shitloads med sympati ang unge som ikke sover inne.. Hoho. For et møkkakonsept.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Liker tittelen på boka di! Denne i samme gate motiverte meg når jeg trente til halvmarathon og var redd for å komme sist:

0ee19a4261bd36e8bf7bc206d5b047fd.jpg

Jeg ble ikke sist, men det tror jeg jaggu jeg hadde blitt nå, for jeg har i likhet med deg en unge som heller aldri sover...dvs at mor sover jo heller ikke, og unnskylder seg med hodepine og alskens for å unngå å trene. Men det må det bli en slutt på! :duskedame:

Granateple er forresten veldig godt!

Endret av Androide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...