Gå til innhold

Kjæresten vil bæsje i munnen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 20.11.2017 at 5:37 AM, copro said:

Takk for veldig godt skrevet inlegg! Jeg forstår heller ikke hysteriet om hvor farlig bæsj fra friske mennesker er. Foruten min tidligere kjæreste/samboer har jeg ved noen anledninger truffet kvinner som har tent på scat og det å gjøre fra seg i seksuell sammenheng. Jeg har latt dem gjøre det de hadde mest lyst til, nemlig å bruke munnen min som sitt toalett. Jeg har svelget avføring og slikket dem til deres store glede og påfølgende utløsning men aldri blitt syk av den grunn, snarere tvert i mot. Jeg opplevde stor glede og var kåt i flere dager etterpå. Det gjør noe med livskvaliteten til de som er involvert(vel og merke frivillig) og jeg skal aldri takke nei til en kvinne som har lyst til å gjøre dette med meg, enten det er for å teste det eller om de har erfaring. Jeg blir mer syk av all den nedsettende omtalen dette tema får av uvitende og bedrevitende empatiløse og belærende mennesker som tror noe fordi de ikke liker dette tema selv. Scatsex og wetsex er heller ikke ulovlig, og så lenge det involverer frivillige oppegående mennesker så er det vel fritt for alle å kose seg og å ha et rikere og derav bedre sexliv...?

Hva tenker du om jeg har sprutdiare i din munn? Det tenner jeg sinnsykt på 3>

 

 

Anonymkode: 31770...518

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han gir henne en gave fra sjela. Altså, at han elsker henne! :)

 

Anonymkode: 2838f...1c9

Ikke sånn jeg ser ikke sånn på det.

57 minutter siden, copro skrev:

Du verden, her er det stor takhøyde skjønner jeg. Du bor vel alene du vel...? ;)

Og du driter i kjeften på dama du bor ilag med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, O.G. skrev:

Ikke sånn jeg ser ikke sånn på det.

Og du driter i kjeften på dama du bor ilag med?

Nei jeg gjør ikke det, men jeg takker gjerne ja om en dame ytrer ønske om å få drite i munnen min, og da skal hun få leve ut sine lyster/fantasier uten å være redd for kommentarer og følger. Hun skal føle seg velkommen og elsket for den hun er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du om jeg har sprutdiare i din munn? Det tenner jeg sinnsykt på 3>

 

 

Anonymkode: 31770...518

Har du tenk å gå i graven uten å oppleve det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2015 den 1.24, AnonymBruker skrev:

Har aldri hørt om at noen har en fetisj med bæsjing, men kjæresten min innrømmet i kveld at han blir så sykt tent av tanken på å bæsje i munnen min, og at jeg skal svelge det. Syntes jo det hørtes helt sinnsykt ut, og begynte å kjefte på han. Han ble drit lei seg og stakk ut i to timer. Mens han var ute fikk jeg ganske dårlig samvittighet, og begynte å revurdere det. Sa unskyld til ham når han kom hjem og sa at jeg skulle tenke på det, men er fortsatt ganske usikker. Det virker jo som at det betyr ganske mye for ham liksom. Men det virker bare for sykt... Noen som har opplevd noe liknende? 

Anonymkode: dd1fa...a60

En ting er å være åpen om hva en tenner på. Jeg er overbevist om at det foregår svært mye o tankene til folk som kan være vanskelig å forvalte i det offentlige rom. 

Det avgjørende for meg ville vært om han virkelig ønsket å utsette meg for det i praksis eller om det bare er en fantasi. En fantasi kunne jeg ha godtatt men ikke å svelge bæsj. 

Hvis du har en tarmsykdom og han er frisk så kunne du kanskje ikke hatt noe å tape på overføring med friske tarmbakterier. Han kan melde seg som donor og folk vil svelge bakteriene med en slange ned i halsen. Kanskje det hadde løst problemet?

Anonymkode: e3251...70a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, copro skrev:

Nei jeg gjør ikke det, men jeg takker gjerne ja om en dame ytrer ønske om å få drite i munnen min, og da skal hun få leve ut sine lyster/fantasier uten å være redd for kommentarer og følger. Hun skal føle seg velkommen og elsket for den hun er :)

Ja, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du om jeg har sprutdiare i din munn? Det tenner jeg sinnsykt på 3>

 

 

Anonymkode: 31770...518

Jeg tenker at dersom du er kvinne som tenner sinnsykt på det og at du er over 16 år så har du muligheten til å realisere det med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, copro skrev:

Jeg tenker at dersom du er kvinne som tenner sinnsykt på det og at du er over 16 år så har du muligheten til å realisere det med meg :)

16 år!!!! Det er riktignok lovlig seksuell lavalder. Vi har alle våre seksuelle preferanser men de færreste av oss voksne er interessert i å gjøre det med noen på 16 år selv om det er lovlig. De fleste av oss har sperrer der og lar ungdommen å utforske sine seksuelle preferanser i fred uten innblanding fra voksne. Samtidig så er jeg temmelig sikker på at innlegget du nå har svart på flere ganger var sarkastisk ment. Så min spådom er at du får ikke noen dm fra vedkommende om noe møte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på å bæsje i munnen på kona selv. Har hendt at vi har lagt oss i badekaret. Jeg har hatt bind for øynene mens hun har stått over meg. Jeg med åpen munn. Venter i spenning på hvor de store deilige klumpene hennes skal treffe. Har enn så lenge aldri truffet munnnen. Men for et rush det er å gjøre det.

Kona tenner ikke på dette. Jeg har likevel vurdert å binde henne fast på nattestid og true henne til å spise en av mine brune bjørner. Blir med tanken. Ville vært overtramp om jeg gjorde det mot hennes vilje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Blir jo som en litt mer ekstrem form for rimming. Folk som liker å slikke rasshøl er sikkert vant til smaken.

Anonymkode: ab64b...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir jo som en litt mer ekstrem form for rimming. Folk som liker å slikke rasshøl er sikkert vant til smaken.

Anonymkode: ab64b...d5b

Det er ikke bæsj da

Anonymkode: 7eb67...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brune klemmebjørner eller lange pølser som kveiler seg over munn og nese smaker egentlig som nøtter/trøfler. Konsistensen kan varierere, men smaken er ikke å verst. Litt sterk, men samtidig mild og god. 

Jeg forstår at dette ikke er for alle. Men selv synes jeg konas herlige brune bamser smaker fortreffelig.

Må for sikkerhetsskyld tillegge at det er svært få damer jeg er villig til å spise brunmaten til. Dama skal være særdeles sexy og deilig. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke rart du ble sint og sjokkert. Det hadde jeg også blitt! Man kan da ikke forvente at folk vil spise driten din!

Anonymkode: ddf7e...74f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, PrebenTønnevik skrev:

Brune klemmebjørner eller lange pølser som kveiler seg over munn og nese smaker egentlig som nøtter/trøfler. Konsistensen kan varierere, men smaken er ikke å verst. Litt sterk, men samtidig mild og god. 

Jeg forstår at dette ikke er for alle. Men selv synes jeg konas herlige brune bamser smaker fortreffelig.

Må for sikkerhetsskyld tillegge at det er svært få damer jeg er villig til å spise brunmaten til. Dama skal være særdeles sexy og deilig. 

 

 

Seriøst?

Anonymkode: 7eb67...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 23.11.2017 den 19.48, PrebenTønnevik skrev:

Jeg tenner på å bæsje i munnen på kona selv. Har hendt at vi har lagt oss i badekaret. Jeg har hatt bind for øynene mens hun har stått over meg. Jeg med åpen munn. Venter i spenning på hvor de store deilige klumpene hennes skal treffe. Har enn så lenge aldri truffet munnnen. Men for et rush det er å gjøre det.

Kona tenner ikke på dette. Jeg har likevel vurdert å binde henne fast på nattestid og true henne til å spise en av mine brune bjørner. Blir med tanken. Ville vært overtramp om jeg gjorde det mot hennes vilje. 

Mener du dette?

Anonymkode: 7eb67...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo fortelle han at du har en stor fantasi om å se han bli gangbanga av 8 mannlige eks-fanger? Og at om han går med på det, så går du med på hans. Problem solved...(I hope). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter og kvinner. Og fans.

 

Jeg åpner meg for dere og deler av av mine fantasier. Vær vennlige nok til å ha respekt for at mine lyster kan fravike deres egne. Klart jeg drømmer ofte om å presse store brune lass med brune klumper ned i halsen hennes. Få henne til å svelge rubbel og bit. Hun er motvillig, men jeg er sikker på at hun vil elske det. Men det er hun som må ta valget. Alt jeg kan gjøre, bortsett fra å fantasere, er å motivere henne til å gjennomføre fantasien min. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, PrebenTønnevik skrev:

Jenter og kvinner. Og fans.

 

Jeg åpner meg for dere og deler av av mine fantasier. Vær vennlige nok til å ha respekt for at mine lyster kan fravike deres egne. Klart jeg drømmer ofte om å presse store brune lass med brune klumper ned i halsen hennes. Få henne til å svelge rubbel og bit. Hun er motvillig, men jeg er sikker på at hun vil elske det. Men det er hun som må ta valget. Alt jeg kan gjøre, bortsett fra å fantasere, er å motivere henne til å gjennomføre fantasien min. 

 

Du må for Guds skyld ikke gjøre noe slikt, er veldig farlig!!

Anonymkode: 7eb67...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...