Gå til innhold

Kjæresten vil bæsje i munnen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, Silje Lien skrev:

Hva mener du med "erfaring"? Det er ikke noe nytt at tarmbakterier kan gjøre at man blir syk?

Jeg er et voksent menneske som forteller i et forum hva jeg tenner på seksuelt. Jeg vet da i herrens navn at jeg kan bli syk om jeg spiser/lever av avføring. Jeg trenger da ikke din tåteflaske og dikkedikkedikk under haken. Dersom du ikke liker mine lyster så er det ingen som tvinger deg til å lese innlegget mitt, og langt mindre idiotforklare oss som har lyster som ligger litt til side for dem som ikke tør å tråkke utenom den vanlige stien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, copro skrev:

Fint å bli belært av en med «erfaring». Hvor har du lest dette da...?

Når ror du godt Copro (som svar til din kommentar over). Først svarer du at du ikke trenger bli belært, SAMTIDIG som du i samme setning presterer å spørre hvor Silje har lest dette (at avføring i munnen er farlig ). Du setter altså spørsmålstegn ved dette??  Hvem virker mest naiv her? Du kan jo spørre fastlegen din om dette😃

Anonymkode: 96caf...269

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, copro skrev:

Jeg er et voksent menneske som forteller i et forum hva jeg tenner på seksuelt. Jeg vet da i herrens navn at jeg kan bli syk om jeg spiser/lever av avføring. Jeg trenger da ikke din tåteflaske og dikkedikkedikk under haken. Dersom du ikke liker mine lyster så er det ingen som tvinger deg til å lese innlegget mitt, og langt mindre idiotforklare oss som har lyster som ligger litt til side for dem som ikke tør å tråkke utenom den vanlige stien.

Stått opp med feil bein i dag? 🙊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Monseigneur skrev:

En ting er jo å tenne på scat, men å automatisk eskalere til at han skal drite i munnen din uten at dere har eksperimentert med (tanken på) tisseleker / wet, å drite sammen, ute i skogen, på hverandre osv. viser jo bare at han er en enspora jævel fullstendig uten empati. De fleste som tenner på scat er mye mer empatiske enn det. Han er bare ond.

Altså, det er ekstremt overdrevent. Man er ikke ond om man har en litt spesiell fetisj. 

Anonymkode: abb6b...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver så godt jeg kan å ikke dømme noen, men når noen ønsker å legge en kabel i munnen på partneren, eller omvendt, mener jeg at det er en stor og viktig sikring som har gått. Avføring hører hjemme i do. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2015 den 2.31, Ruccula skrev:

Så hvis mannen din tente på små gutter i 2 års alderen hadde du vært rolig og forståelsesfull?

Må si jeg undrer på hvor folk er inni sine hoder hoder når man kan klare å trekke likhetstråder mellom toalettsex og pedofili... Da må det i det minste være noe galt med vurderingsevnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, copro skrev:

Må si jeg undrer på hvor folk er inni sine hoder hoder når man kan klare å trekke likhetstråder mellom toalettsex og pedofili... Da må det i det minste være noe galt med vurderingsevnen!

Det var snakk om fetisjer og måten man møtte en fetisj på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Monseigneur skrev:

Jo. Hvis man presenterer en scat-fetisj slik, med at man foreslår å drite i munnen på partner første gang man bringer det på bane er man fullstendig psycho ond og empatiløs. Scat er jo så intimt, erotisk og koselig - og så ødelegger han det slik!

Du overdriver noe veldig. Man er ikke empatiløs, psycho eller ond fordi man ønsker dette. Jeg forstår at det var et sjokk for TS, men jeg er nokså sikker på at kjæresten slet med å fortelle det. Det er å åpne seg og vise STOR tillit for meg, ikke å mangle empati. Han var sikkert redd før han sa det, og det står ingenting om at han tvang henne til å gjøre det. Det var et forslag, ikke noe mer. Jeg kan forstå at TS ble fornærmet, men det er ikke en ond handling. Han åpnet seg og fortalte noe av det mest private man kan dele, og håpte på en positiv respons, noe han åpenbart ikke fikk. 

Anonymkode: abb6b...f31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ruccula skrev:

Det var snakk om fetisjer og måten man møtte en fetisj på. 

En ting er å møte en fetisj, som i utgangspunktet handler om frivillig seksuell omgang mellom oppegående mennesker, men når man møter interesse for å forgripe seg på forsvarsøse individer så kan det da overhodet ikke sammenlignes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, copro skrev:

En ting er å møte en fetisj, som i utgangspunktet handler om frivillig seksuell omgang mellom oppegående mennesker, men når man møter interesse for å forgripe seg på forsvarsøse individer så kan det da overhodet ikke sammenlignes.

Legg forøvrig merke til at mitt svar du siterte er fra 2015! 

Og jeg svarer deg med en gang etter 2 år. 

:nigo:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, copro skrev:

Må si jeg undrer på hvor folk er inni sine hoder hoder når man kan klare å trekke likhetstråder mellom toalettsex og pedofili... Da må det i det minste være noe galt med vurderingsevnen!

Det hjertet er fylt av renner munnen over med? Homofobe har jo ofte vist seg å være homofile.

Anonymkode: 7bdb8...8d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, Ruccula skrev:

Det var snakk om fetisjer og måten man møtte en fetisj på. 

Pedofili er da ingen fetisj!

Anonymkode: 7bdb8...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Ruccula skrev:

Legg forøvrig merke til at mitt svar du siterte er fra 2015! 

Og jeg svarer deg med en gang etter 2 år. 

:nigo:

 

Eneste grunn til å skulle legge merke til det, er for å få fokuset bort fra det du faktisk svarte.

Anonymkode: 7bdb8...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sikkert greit å ha en slik fetisj når man ikke er mottaker selv og ikke risikerer å bli syk. 

Virker merkelig om man ikke har forståelse for at en partner ikke blir vill av begeistring for fetisjer som er langt utenfor normalen og i tillegg har en helserisiko. 

 

Anonymkode: a0ddd...ed3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste grunn til å skulle legge merke til det, er for å få fokuset bort fra det du faktisk svarte.

Anonymkode: 7bdb8...8d7

Dust...

Poenget her var måten man ble møtt med sine fetisjer. Det at man tenner på små gutter vil ikke si at man har utført overgrep. 

Og folk i denne tråden mener man skal være såååå forståelsesfulle

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...