Gå til innhold

Ensomhetens verden


Katharinna

Anbefalte innlegg

Velkommen til Katharinna's dagbok.

 

Jeg er så alene og ensom... Ensomheten er grusom... Angsten er fæl... Depresjonen er ...... svart....

Julen er...... Vanskelig.....

Hvorfor er livet bare..... Tragisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight

Velkommen til KvinneGuiden Katharinna! :klem:

Du er ikke alene, men å føle seg ensom er ikke like lett. Skjønner at livet kan føles tragisk når du har det vanskelig. Jeg håper at du kan føle deg litt bedre av å skrive innpå her. Men vær også litt forsiktig med hva du tar til deg, for ikke alt som blir sagt er alltid like oppmuntrendes.

Endret av Sunflower-Delight
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Ett år siden sist ser jeg..... Livet er det samme nå.. Jula er ekstra vanskelig fordi da skal alle være så glade og lykkelige med mange venner... Kontrasten er så enorm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Alt er så tragisk.....  Bilen er ødelagt og jeg har ikke penger til å reparere den akkurat nå så den må bare stå der i noen måneder til jeg har spart opp nok penger... Er jo så avhengig av bilen min. Savner den..... Det er bare det at jeg får så mye angst når jeg tar buss eller tog og istedenfor å være ute så isolerer jeg meg enda mere nå.. Dumme dumme dumme angst. Sliten av å ha angst.

Heldigvis har jeg hundene. De er barna mine. De er familien min. De er vennene mine. De aller beste vennene man kan ha men samtidig savner jeg venninner... Det er ikke så lett å få meg venner når sosial angsten ødelegger alt. 

Jeg har lyst på hobby men er bare det at alt koster så mye. Det å se på film på TV får jeg ikke med meg handlinga på da hukommelsen og konsentrasjonen er på bunn. Bøker funker heller ikke. Gå tur gjør jeg mye med hundene men dagene er så laaaange og jeg har så mye fritid da jeg bare går hjemme hele dagen... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten..... prøver å sove mest mulig for å få dagene til å gå..... Kjeder meg sånn... Hater ensomheten. Bedre å sove da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...