Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt før påske


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

@Micolina, steike, det der var en liten motivasjonsboost å se! Tror jaggu jeg må ha meg en sånn fitbit.. Har sett litt på det tidligere, men nå må jeg visst ta skrittet :nigo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PK her! Jeg har også fitbit, er kjempefornøyd. De dagene hvor det blir dårlig med aktivitet så pusher den meg ut døra, jeg må jo nå målet mitt :danse:

Jeg har forresten smugtittet på vekten igjen, og nå er jeg nede på 61 kg. Så jeg krysser fingrene for at mensen gjorde at jeg hadde mye vann i kroppen, og at jeg er på vei ned igjen nå. 

Anonymkode: ce519...1fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Interessant. Særlig fra en med 1 innlegg på forumet. Dette skulle vel ikke være et reklamtriks? :P

Anonymkode: 29747...cf4

Det er ikke reklamtriks! Jeg skrev ikke firmanavn.Vi skal hjelpe hverandre og utvekles informasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, CarolinaB skrev:

Det er ikke reklamtriks! Jeg skrev ikke firmanavn.Vi skal hjelpe hverandre og utvekles informasjon!

Jaha, hvorfor anbefaler du dette da? 

Anonymkode: 83024...317

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaha, hvorfor anbefaler du dette da? 

Anonymkode: 83024...317

Jeg er førnøyd rett og slett!!!!! Du kan ikke bestemme for alle. Alle bestemme for seg selv!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, CarolinaB skrev:

 

Du ha tre innlegg på KG, alle er her i tråden. Vær mer aktiv med noe annet i tråden, så skal jeg tro deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, CarolinaB skrev:

 

Nå har vel ikke jeg sagt at jeg skal bestemme for andre? Men du kommer med ganske lite informasjon, samtidig så lyser det reklame. Du har jo ikke vært aktiv i tråden før og skriver ingen erfaringer rundt dette. Litt vanskelig å ta deg seriøst. 

Anonymkode: 83024...317

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, hvordan går Fetetirsdag for dere andre? :fnise:

Har går det bra enn så lenge, men siden det også er pannekakedagen har jeg tenkt å kose meg med pannekaker, bacon og syltetøy i kveld uten å tenke kalorier! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har vel ikke jeg sagt at jeg skal bestemme for andre? Men du kommer med ganske lite informasjon, samtidig så lyser det reklame. Du har jo ikke vært aktiv i tråden før og skriver ingen erfaringer rundt dette. Litt vanskelig å ta deg seriøst. 

Anonymkode: 83024...317

jeg kan si bare BEKLAGER

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suzzi
 
 
Høyde: 168 cm
 
Startvekt for denne tråden: 71,8 kg
Mål før påsken: 65 kg
 
 

Januar 2016
08. januar (0): 71,8 kg
15. januar (1): 71,9 kg (+0,1 kg)

22. januar (2): 70,4 kg (-1,5 kg)
29. januar (3): 71,3 kg (+0,9 kg)
 
Februar 2016
5. februar (4): 70,2 kg (-1,1 kg)
12. februar (5): -- kg (-kg)
19. februar (6): -- kg (-kg)
26. februar (7): -- kg (-kg)
 
Mars 2016
4. mars (8): -- kg (-kg)
11. mars (9): -- kg (-kg)
18. mars (10): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: -- kg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Thorn skrev:

Så, hvordan går Fetetirsdag for dere andre? :fnise:

Har går det bra enn så lenge, men siden det også er pannekakedagen har jeg tenkt å kose meg med pannekaker, bacon og syltetøy i kveld uten å tenke kalorier! :laugh:

Hihi ! Blei pannekaker og bacon og syltetøy her også! 😋 

Men i følge lifesum så er jeg innanfor faktisk... Men la bare inn på slutten av dagen nå, lurer på om noe er glemt tro ... 

Uansett så er alt på slump, sånn ca :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sharon90 skrev:

Hihi ! Blei pannekaker og bacon og syltetøy her også! 😋 

Men i følge lifesum så er jeg innanfor faktisk... Men la bare inn på slutten av dagen nå, lurer på om noe er glemt tro ... 

Uansett så er alt på slump, sånn ca :)

Jeg håper jeg også er innafor, har begrenset meg skikkelig tidligere i dag for å kunne ordentlig kose meg med pannekakene! Men med tre pannekaker med bacon og syltetøy er det slett ikke sikkert, altså... Jaja, fetetirsdag er nå fetetirsdag! :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt for denne tråden: 62
Mål før påsken: 55
 
 

Januar 2016
08. januar (0):  62
15. januar (1): 61,9 (0,1-kg)

22. januar (2): 61,4kg (0,5-kg)
29. januar (3): 61 kg (0,4-kg)
 
Februar 2016
5. februar (4): 60,6 kg (0,5-kg)
12. februar (5): -- kg (-kg)
19. februar (6): -- kg (-kg)
26. februar (7): -- kg (-kg)
 
Mars 2016
4. mars (8): -- kg (-kg)
11. mars (9): -- kg (-kg)
18. mars (10): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: -- kg

Endret av maddiie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freaky fly
 
 
Startvekt fra tidligere: 83 kg
Høyde: 170 cm
 
Startvekt for denne tråden: 82,5 kg
Mål før påsken: 75 kg
 
 

Januar 2016
08. januar (0):  82,5 kg
15. januar (1): 81,6 kg (-0,9 kg)

22. januar (2): 81,0 kg (-0,6 kg)
29. januar (3): 80,1 kg (-0,9 kg)
 
Februar 2016
5. februar (4): 79,6 kg (-0,5 kg)
12. februar (5): 78,4 kg (-1,2 kg)
19. februar (6): -- kg (-kg)
26. februar (7): -- kg (-kg)
 
Mars 2016
4. mars (8): -- kg (-kg)
11. mars (9): -- kg (-kg)
18. mars (10): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: - 4,1 kg

 

Slenger meg på litt sent jeg! Blir motivert av å se resultatene deres, så jeg kunne tenke meg å sette opp mine på samme måte :)

Endret av Freaky Fly
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.2.2016 at 7.37, IglePigle skrev:

Haha! Fantastisk at du venter på at trusene skal bli for store! Hos meg så skjedde det helt seriøst over natten. Ene dagen passet de mens den andre var de altfor store. Ikke gi opp, trusene dine blir nok også for store en dag :fnise:

Psst! EN(!!) truse er blitt for stor!!! (Om det er den største jeg har nekter jeg å uttale meg om!)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen truser har blitt for store her. Har der i mot gått opp i vekt! Stte hjemme med ørten oppgaver gjør noe med motstandskraften....spist nutella og peanutsmør, vanlig brød, etc... blæ! Spent på vekta til imorgen, får holde meg i skinnet idag da. :P

Men hadde tidenens jogging igår på løpebåndet. Hadde jeg alltid hatt sånn energi og mental utholdenhet hadde jeg vært både tynn og sprek!

 

ps. kan man øve opp mental utholdenhet??? jeg gir sykt fort opp, litt sliten/svett/tung - jeg gir opp og begynner gå, istede for å blir ordentlig sliten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Sinnatagg skrev:

Psst! EN(!!) truse er blitt for stor!!! (Om det er den største jeg har nekter jeg å uttale meg om!)

Gratulerer! :nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sinnatagg skrev:

Psst! EN(!!) truse er blitt for stor!!! (Om det er den største jeg har nekter jeg å uttale meg om!)

Gratulerer så mye! :dagens-rose: 

Jeg planlegger å heise flagget når det samme skjer her! :flagg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, BlendaSensitive skrev:

Ingen truser har blitt for store her. Har der i mot gått opp i vekt! Stte hjemme med ørten oppgaver gjør noe med motstandskraften....spist nutella og peanutsmør, vanlig brød, etc... blæ! Spent på vekta til imorgen, får holde meg i skinnet idag da. :P

Men hadde tidenens jogging igår på løpebåndet. Hadde jeg alltid hatt sånn energi og mental utholdenhet hadde jeg vært både tynn og sprek!

 

ps. kan man øve opp mental utholdenhet??? jeg gir sykt fort opp, litt sliten/svett/tung - jeg gir opp og begynner gå, istede for å blir ordentlig sliten.

Jeg løper aldri på hamsterhjulet. Kun intervall i kjapp/rolig gange. Og ikke fortere enn at jeg klarer å prate om jeg absolutt vil det. Ja å så har jeg hengt opp en slik bildelist på veggen foran, slik at padda står trygt plassert med Netflix. Det motiverer meg de gangene jeg trener iallefall. Da rekker jeg neeeesten en hel episode med Blacklist samtidig som jeg "går tur"! Multitasking! :P Jeg er av typen som ikke har sjans til å bare gjøre en ting om gangen, da kjeder jeg meg, så å trene uten Netflix/noe å se på hadde jeg ikke klart iallefall. Nå sitter jeg feks med TV, PC, hekling, litt innom padda for å spille litt, snappe i ny og ne, og Instagram! Koser meg! :D 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, IglePigle skrev:

Gratulerer! :nigo:

Takk! Det ble en runde rundt i huset med høylydt jubel i dag tidlig! Jentungen tror jo det har klikka for meg snart! :fnise:

Får ikke til å sitere flere på en gang, men takk til deg også Frida! Vurderer flagget om det skjer med flere truser! :hoppe:

Endret av Sinnatagg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...