Gå til innhold

Noen tok bilder av rumpa mi


skylady

Anbefalte innlegg

Du har flott rumpe, ikke bry deg om de som poster negativt her. Flott ung jente og en flott kropp. Vær stolt av hvordan du ser ut, ingenting galt i å vise deg frem. God jul fra meg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, peppermyntete skrev:

Jepp, man ser det fordi du får sånne "hakk" nedover lårene. Det betyr for liten bukse.

Den er ganske trang og har ikke så mye stretch som andre olabukser jeg har. Jeg måtte kjøpe den størrelsen for at den skulle sitte bra på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Du har flott rumpe, ikke bry deg om de som poster negativt her. Flott ung jente og en flott kropp. Vær stolt av hvordan du ser ut, ingenting galt i å vise deg frem. God jul fra meg :)

Tusen takk :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, rockybalboa skrev:

Hei Skylady.

Jeg synes ikke det er noe galt hverken med rumpa eller buksa di.

Tipper det er mange misunnelige som kommenterer negativt her.

Juleklem fra meg.

nå blirre sikkert no på deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, WubWub skrev:

nå blirre sikkert no på deg

Selvfølgelig. Ett kompliment så er jeg solgt. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, skylady. Det ser ut som rumpa til ei 40-50åring som fortsatt prøver å virke heit/by seg frem ved å gjøre sæggerumpa si så kompakt som mulig i aaaltfor trange jeans.

Turn-off.

Anonymkode: 82cd3...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, skylady skrev:

Jeg gjør kanskje det. Det er var ikke noe kjekt å lese at noen synes jeg har en mannerumpe :( 

Kroppen min har fokus for meg. Jeg elsker å trene og er opptatt av kosthold. Jeg er liksom ikke så smart så jeg har ikke fått meg ei god utdanning eller jobb. Derfor har jeg sikkert mer kroppsfokus enn mange andre. 

Kjære  TS.         Om du bruker bitte litt mindre tid på å trene /kosthold osv ( du er sikkert klar over selv at mange idag har spiseforstyrrelser og det innebærer mye tapt tid ,energi osv ), så kan det jo hende du  har mer å hente på jobb /utdannelse fronten. Du trenger ikke å bli advokat for å ha suksess og være tilfreds!.  Nå aner jeg at du identifiserer deg i altfor stor grad med kroppen din og det er selvdestruktivt å legge ut bilde for haug med totalt ukjente mennesker her.  Det har ingenting med hvordan rumpa di ser ut! Den er  fin! Du burde slappe mere av, fokusere på hva du vinner på på sikt og ta vare på deg selv. God jul!  

Anonymkode: afa4c...f20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig, skylady. Det ser ut som rumpa til ei 40-50åring som fortsatt prøver å virke heit/by seg frem ved å gjøre sæggerumpa si så kompakt som mulig i aaaltfor trange jeans.

Turn-off.

Anonymkode: 82cd3...8d7

Frekk f du. Rumpa hennes er over norske gjennomsnittet den  (hilsen fra Bahamas så jeg har litt å sammenligne med kan jeg si deg), MEN  TS burde jo ikke identifiserer seg slik m kroppen sin og å legge ut her.

Anonymkode: afa4c...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg har ingen anelse. Gå bort til dem og spør dem. :)

Morten Ramm gikk inn i en frisørsalong og tok bilder av folk som ble klippet. Han ble drit sur. :P 
Hva er gøy med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
24 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Jeg har ingen anelse. Gå bort til dem og spør dem. :)

Morten Ramm gikk inn i en frisørsalong og tok bilder av folk som ble klippet. Han ble drit sur. :P 
Hva er gøy med det?

Søkte du helt seriøst opp denne tråden for å skrive dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Nowyouseeme skrev:

Søkte du helt seriøst opp denne tråden for å skrive dette? 

Nei - den er på toppen. Jeg har ikke søkt den opp. Det er bedre å ta opp sånt på ris og ros delen, hvis det får stå der i det hele tatt. Der har jeg skrevet om slike usaklige svar som blir gitt. 

- Whatever.
- Er du dum?
- Er du skada?
- Skaff deg en psykolog.
- Har du issues?
Bare usaklige svar som ikke passer inn i en diskusjon. Ta det heller opp med en moderator eller noe sånt, for ingenting av det du argumenterer med passer inn noe sted syntes jeg da. Som en annen skrev: Det er bare en haug med hersketeknikker. 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde blitt smigra, men hadde holdt meg langt unna han :P Hadde ikke likt å være alene med han.

Aldri i livet om jeg hadde sagt ja om han hadde spurt. Da hadde jeg faktisk foretrukket at han gjorde det i smug.

Anonymkode: 7e0ea...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...