Gå til innhold

Noen tok bilder av rumpa mi


skylady

Anbefalte innlegg

I dag når jeg var ute og handlet så var det en mann som fulgte etter meg hele tiden. Når jeg kikket i et speil så så jeg at han tok bilder av rumpa mi. Jeg synes det var litt merkelig. Hvorfor gjør noen sånt uten å spørre? Om han likte rumpa mi så kunne han vel heller bare spurt om det enn å snike seg sånn creepy rundt og etter meg. Er det flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å spørre tar jo bort hele spenningen. Det blir litt som å onanere på et fly, dersom du spør får du sikkert lov, men det er jo ikke noe morro i det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, skylady skrev:

I dag når jeg var ute og handlet så var det en mann som fulgte etter meg hele tiden. Når jeg kikket i et speil så så jeg at han tok bilder av rumpa mi. Jeg synes det var litt merkelig. Hvorfor gjør noen sånt uten å spørre? Om han likte rumpa mi så kunne han vel heller bare spurt om det enn å snike seg sånn creepy rundt og etter meg. Er det flere som har opplevd dette?

Ok, så en hver creepcel der ute får lov til å ta bilder av rumpa di så lenge de spør?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Silfen skrev:

Ja, dette er det helt vanlig at folk opplever.

Helt vanlig? Det kan selvsagt ha skjedd før uten at jeg har lagt merke til det, men han karen der må jo ha fylt hele telefonen med bilder så lenge han gikk etter meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, skylady skrev:

Helt vanlig? Det kan selvsagt ha skjedd før uten at jeg har lagt merke til det, men han karen der må jo ha fylt hele telefonen med bilder så lenge han gikk etter meg.

Tror silfen tulla. Uansett skjønner jeg ikke hvorfor du ikke bare går bort og snakker til mannen. Skaff deg litt respekt fra andre! 

Anonymkode: 051ab...1e6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, rumper er jo in for tiden, når man går og viser den frem så blir det knipset. Du skal bare være glad iallfall en person kommer til å sprute sperm til bakstussen din i kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jegern Puahate skrev:

Ok, så en hver creepcel der ute får lov til å ta bilder av rumpa di så lenge de spør?

Jeg tviler på at jeg hadde sagt nei om han hadde spurt, han så jo helt normal ut ellers. Jeg ser ikke noe i veien med det så lenge de spør. Så svaret er vel ja om de spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Silfen skrev:

Ja, rumper er jo in for tiden, når man går og viser den frem så blir det knipset. Du skal bare være glad iallfall en person kommer til å sprute sperm til bakstussen din i kveld. :)

Haha. Rumpa mi vises jo stort sett alltid når jeg ikke har ei lang ytterjakke. Buksa jeg gikk med gir meg jo ei fin rumpe så jeg skal vel ikke klage om han ville ta bilde og sprute til den i kveld. :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det blir mindre creepy av at de spør først. Jeg synes egentlig bare at det er en uting de godt kan la være uansett. Er lei av den slags oppførsel, spiller ingen rolle om det er på treningssenteret, i trapper på offentlig sted eller i bikini på stranden om sommeren. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, skylady skrev:

Haha. Rumpa mi vises jo stort sett alltid når jeg ikke har ei lang ytterjakke. Buksa jeg gikk med gir meg jo ei fin rumpe så jeg skal vel ikke klage om han ville ta bilde og sprute til den i kveld. :fnise:

Nei, hvis du ikke synes det er ubehagelig skjønner jeg ikke hvorfor du startet tråden. 

Anonymkode: 051ab...1e6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hvis du ikke synes det er ubehagelig skjønner jeg ikke hvorfor du startet tråden. 

Anonymkode: 051ab...1e6

Fordi det var ment som en morsom kommentar til det Silfen skrev.

Det var ubehagelig at han fulgte etter meg, bildene han tok er nå så, men det er jo lov å spørre først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hvis du ikke synes det er ubehagelig skjønner jeg ikke hvorfor du startet tråden. 

Anonymkode: 051ab...1e6

Det kan hende hun synes hendelsen var ubehagelig, men at noen kan runke til bildet kan man egentlig bare synes er komisk.

Anonymkode: 4bb3f...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Å spørre tar jo bort hele spenningen. Det blir litt som å onanere på et fly, dersom du spør får du sikkert lov, men det er jo ikke noe morro i det.

Hvor faen har du det fra?? Tror du man FÅR LOV å dra frem snabelen og runke på et fly og sprute sæd på nabosetet? Hvilken verden lever du i, egentlig? :klo:

Anonymkode: 2736d...b00

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg ut bilde av rumpen din da om du ikke bryr deg om det... så får vi vurdere om det var lurt av han 

Anonymkode: 88e83...393

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor faen har du det fra?? Tror du man FÅR LOV å dra frem snabelen og runke på et fly og sprute sæd på nabosetet? Hvilken verden lever du i, egentlig? :klo:

Anonymkode: 2736d...b00

Hva?? Har du ikke flydd med Singapore Airlines:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

legg ut bilde av rumpen din da om du ikke bryr deg om det... så får vi vurdere om det var lurt av han 

Anonymkode: 88e83...393

Så morsom du er :) 

 

 

 

Endret av skylady
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

KG-dama eller hva var det hun kalte seg?

Tenkte det samme. Kanskje det er datteren?

Anonymkode: d8719...25b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...